Perheessäni on paljon lapsia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä 33v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä 33v

Vieras
Olimme mieheni kanssa molemmat leskiä kun tapasimme ja samoin myös olimme yksinhuoltajia lapsillemme. Menemme juhannuksena naimisiin ja meille syntyy lokakuussa kaksoset, ensimmäiset yhteiset lapsemme.

Minun edellisestä liitostamme syntyneet lapset ovat Petteri 8 vuotta, Tiina 8 vuotta, Matti 6 vuotta, Vesa 7 vuotta, Sara 7 vuotta, Susanna Ilona 6 vuotta, Ville 9 vuotta, Sanna 6 vuotta, ja Kalle 9 vuotta.

Mieheni lapset ovat Joonas 5 vuotta, Jesse 6 vuotta, Viola 8 vuotta, Kaisa 5 vuotta, Tamara 8 vuotta, Danny 6 vuotta, Akseli 7 vuotta ja Mikko 6 vuotta.

Lisäksi meillä on mieheni veljen 14-vuotiaat kaksoset Maija ja Ella, joiden vanhemmat ovat kuolleet ja joiden huoltajia minä ja mieheni nyt olemme. Maija ja Ella auttavat meillä myös kotitöissä ja toimivat eräänlaisina vara äiteinä pikkuisille kun me mieheni kanssa emme ehdi hoitamaan pikkulapsia. Esim. huomenna minä ja mieheni menemme elokuviin ja sen jälkeen ulos syömään, jolloin Ella ja Kaisa hoitavat yhdessä pikkulapsia.

Mun yhden työkaverin sisko oli samalla tapaa sairas kuin sinäkin. Kaikkein pahinta hälle oli juuri kevät. Talvisin ei juuri oireillut. Samoja lääkkeitä söi ympäri vuoden, mutta keväässä oli jotain, joka vei ihan sekaisin. Monena vuotena joutui sisälle sairaalaankin.

Yhteistyössä