V
vieras
Vieras
Tuli mieleen tälläinen asia kun mulla neljä pientä lasta ja mies reissuhommissa ja on tullut nyt kesällä usein tilanteita et on ollu pakko pyytää sukulaisia apuun lapsien hoidossa..on ollut lääkäreissä käyntejä mulla itsellä(mm. labrajuttuja, allergia selvityksiä ym), sekä lapsilla(ikätarkastuksia neuvoloissa ym)..sitten ihan vaan "isoja"ostosreissuja ym ...ja tulee itselle aina sellainen olo kun pyytää jonkun vaikka edes tunniksi apuun et päässyt itse esim. verotoimistoon niin miten se on niin vaikeaa..kun kysyy niin kuulee monta selitystä et on sitä ja tätä itselläkin mutta voi tulla jahkailun jälkeen ja sitten kun kiireesti tuun kotiin niin ollaan jo laukku ovella menossa....tulee sellainen olo et hitto ei tee mieli pyytää ketään enää apuun..ja vielä näitä ketä olen joutunut apuun pyytämään niin heillä ei enää itsellä pieniä lapsia(vaan lähes täysikäisiä) tai sitten omat jo pois kotoa..eikö sitä enää halua sitten auttaa ja on tavallaan tullut niin itsekkääksi vai mitä se on..voi niitä onnellisia kenellä on kunnon sosiaalinen tukiverkko, saa olla kyllä onnellinen...
Tuli mieleen et te kenellä on useampi lapsi ja olette lasten kanssa kotona niin millaisissa tilanteissa pyydätte jonkun vaikka auttamaan..mulla jo niin huono omatunto kun oo joutunut nyt usein pyytämään kun mies poissa usein kotoa et pyydänkö ihan liian helposti apua vaan pitäiskö vaan raahata kaikki neljä aina mukaan oli paikka mikä hyvänsä...
Mielipiteitä ois kiva kuulla..
Tuli mieleen et te kenellä on useampi lapsi ja olette lasten kanssa kotona niin millaisissa tilanteissa pyydätte jonkun vaikka auttamaan..mulla jo niin huono omatunto kun oo joutunut nyt usein pyytämään kun mies poissa usein kotoa et pyydänkö ihan liian helposti apua vaan pitäiskö vaan raahata kaikki neljä aina mukaan oli paikka mikä hyvänsä...
Mielipiteitä ois kiva kuulla..