Perhekerhot ja -kahvilat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "adeliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"adeliina"

Vieras
Te jotka olette käyneet kyseisissä jutuissa, niin kertokaapa kokemuksia. Mitä siellä tapahtuu? Voiko sinne mennä vaan vauvan kanssa vai käydäänkö siellä isomman lapsen kanssa? Onko siellä jotain ohjelmaa?

Minulla vauva 5 kk ja oon pohtinut tuollaista ohjelmaa päivien piristykseksi. Mulla ei vaan oo ketään tuttuja/kavereita jotka olis käynyt tai joiden kanssa mennä sellaiseen, niin vähän mietin että mitähän siellä oikein tapahtuu :)

Perhekahvilaan voi mennä minkä ikäisen lapsen kanssa vaan, ei ole ikärajaa. Siellä on leluja lapsille ja tarjolla kahvia yms pientä korvausta vastaan (1 eur esim). Vapaata olemista, joskus järjestetään muskaria tai on tuote-esittelyjä. Rohkeasti vaan mukaan!

Täällä mll perhekahvila. Kuka vaan voi mennä. Ei ohjattua toimintaa, ei vetäjää.
Äidit keskenään juo kahvia. Lapset leikkii, riehuu.

Toiset kokee sisäpiiri jutuksi. Pitää olla itse aktiivinen.

Kävin perhekerhoissa jo vauvan kanssa ja viimesimpiä kertoja kun poika vailla 3v. Tykättin ja oli jotain arjessa. Kahvilassa kävin kerran toteamassa että ei oo mun paikka.Tais poju olla 2kk kun ekakerran menin kerhoon. Oltiin sekä perhekerhossa että äiti-lapsipiirissä.

Yhteistyössä