Perheklubin huijaus, muistaako kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanha

Vieras
Tuli mieleen tosta toisesta ketjusta.

Perhiksellä oli vuosia sitten dramaattinen hahmo, muistaakseni Rosanna nicki, sille tapahtui vaikka mitä, loppujenlopuksi oli sairaalassakin kirjottelemassa. Piti myös päiväkirjaa ja "kuolleiden" lasten kuvat oli galleriassa.
Viimeisessä vaiheessa ilmestyi hahmon "mies" kirjoittelemaan.

Sitten paljastu keksityksi ja asiasta ei saanut edes keskustella.
Muistatteko?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Olen kuullut tuosta.

Irc-galleriassa taisi olla samanmoinen myös, oliko mukamas-kuolleen lapsen nimi Ella, Elle, Ellen...?

Häh, se Elle tms. jonka isäkin sit loppujen lopuks kuoli/sairastu tms. Siis sekin huijaus?

Alkuperäinen kirjoittaja voielämä:
Olen kuullut tuosta.

Irc-galleriassa taisi olla samanmoinen myös, oliko mukamas-kuolleen lapsen nimi Ella, Elle, Ellen...?

Häh, se Elle tms. jonka isäkin sit loppujen lopuks kuoli/sairastu tms. Siis sekin huijaus?

Ellen, jolla oli aivokasvain tms. ja sitten perheen isäkin kuoli (syöpään) ja äidillä oli myös joku harvinainen aivoihin liittyvä sairaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja voielämä:
Olen kuullut tuosta.

Ellen, jolla oli aivokasvain tms. ja sitten perheen isäkin kuoli (syöpään) ja äidillä oli myös joku harvinainen aivoihin liittyvä sairaus.

Niilläkin taisi olla kuvia, koko "perheestä"? Järkkyä, kuka tuollasia tarinoita keksii. Nuppunenhan oli sen kaveri, eihän sekin ollut joku hahmo vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vanha:
Tuli mieleen tosta toisesta ketjusta.

Perhiksellä oli vuosia sitten dramaattinen hahmo, muistaakseni Rosanna nicki, sille tapahtui vaikka mitä, loppujenlopuksi oli sairaalassakin kirjottelemassa. Piti myös päiväkirjaa ja "kuolleiden" lasten kuvat oli galleriassa.
Viimeisessä vaiheessa ilmestyi hahmon "mies" kirjoittelemaan.

Sitten paljastu keksityksi ja asiasta ei saanut edes keskustella.
Muistatteko?

Mä muistan tän, siellä oli niitä muitakin nikkejä jotka oli sit sen "kavereita" vai mitä lie tuttuja, jotka aina sit kertoili sen kuulumisia. Ja joku sh sitten bongas huijauksen kun hoitotapa oli jotenkin väärä tms. (Eli siihen sairauteen jota sano kärsivänsä ei käytetä niitä hoitomuotoja joita sano saavansa tms.)

Tytöstä oli ainakin kuvia ja kai äidistäkin mutta sitten laittoi näkyviin vain yhden kuvan, jossa on miehensä kanssa, sellainen sivusta otettu kuva. Nuppulainen oli se kaveri ja taisi olla ihan todellinen ihminen, tuo Nuppulainen siis.

Yhteistyössä