Perheneuvolan psykologi lähentelee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säärystin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Säärystin

Vieras
Olen muutaman kerran tavannut kyseisen perheneuvolan psykologin ja hän on alkanut flirttailemaan minulle :o Kehunut kauniiksi&seksikkääksi, pahinta on, että on laittanut minulle eroottissävytteisiä txt-viestejä ja ehdottanut tapaamista ravintolassa! Tietoisesti en ole antanut itsestäni sellaista kuvaa, että olisin kiinnostunut, päinvastoin! Psykologi on jo n.viisikymppinen ja minä alle 30. Mihin teen valituksen?

ei nyt viittis jonkun fantasioita ruotia, mut ota sen esimieheen yhteyttä. Perheneuvolan johtava psyk tmv. jotta ukko saadaan viralta, on näet vakavasti seonnut, jos asiakasta yrittää. Oikeesti en ihan nyt kuitenkaan tähän usko :)

Jos sulla on tekstiviestejäkin esittää todisteeksi, niin tietysti otat sinne kuntasi/kaupunkisi perhe- ja sosiaalipalvelun yksikköön yhteyttä ja kysyt, kuka on tämän henkilön esimies.
Et kai nyt noin hölmö ole, että täältä pitää kysellä?

Olen eroamassa mieheni kanssa ja olen käynyt perheneuvolassa puhumassa asiasta. Tämä psykologi lähettää prepaidista viestejä, joissa kuitenkin aina laittaa etunimensä viestin loppuun. Viesteissä kertoo mm.kuinka hänellä seisoo, kun ajattelee minua ja pyytää, että antaisin rintsikkani hänelle! On mollannut myös (ex-)miestäni viesteissään.

Uusimmat

Yhteistyössä