E
eräs
Vieras
Minkä pituisia ovat teidän työpäivänne?
Mitä teette päivisin lasten kanssa?
Millainen palkka on pph:lla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Minkä pituisia ovat teidän työpäivänne?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla oli 5 (3-5v) + koululainen. työaika 6,30-21.30 ja joka toinen viikonloppu töitä. palkka 1250. Arvatkaas miksi en enää ole pph.
Alkuperäinen kirjoittaja tenavat:olen kunnallinen, lapsia kirjoilla 6 ( osa puolikkaita, korkeintaan 4 ½ yhtäaikaa), palkka 4½ mukaan reilu 1900 + kulukorvaukset n. 400 kk. Työaika 7.30-17.30 ylitöitä tulee, pidän vapaana tai maksetaan.
Lasten iät : 1½, 2X4v, 5v ja 2X6v[/quoteEi millään voi olla tollanen palkka...
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja tenavat:olen kunnallinen, lapsia kirjoilla 6 ( osa puolikkaita, korkeintaan 4 ½ yhtäaikaa), palkka 4½ mukaan reilu 1900 + kulukorvaukset n. 400 kk. Työaika 7.30-17.30 ylitöitä tulee, pidän vapaana tai maksetaan.
Lasten iät : 1½, 2X4v, 5v ja 2X6v[/quote
Ei millään voi olla tollanen palkka...
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja tenavat:olen kunnallinen, lapsia kirjoilla 6 ( osa puolikkaita, korkeintaan 4 ½ yhtäaikaa), palkka 4½ mukaan reilu 1900 + kulukorvaukset n. 400 kk. Työaika 7.30-17.30 ylitöitä tulee, pidän vapaana tai maksetaan.
Lasten iät : 1½, 2X4v, 5v ja 2X6v[/quote
Ei millään voi olla tollanen palkka...
siis jos saa n . 350 / laps ja puolikkaasta n. 170 niin millai voi olla reilu 1900 ? + kuluja 400??? KUNNALLISELLA?
Alkuperäinen kirjoittaja tenavat:et sitten tiedä että toi 350 on vähimmäispalkka, kunta saa maksaa niin paljon kun haluaa.. Ja kustannuskorvaukset tulevat kun osa lapsista syö aamupalan, lounaan, välipalan ja päivällisen.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja tenavat:et sitten tiedä että toi 350 on vähimmäispalkka, kunta saa maksaa niin paljon kun haluaa.. Ja kustannuskorvaukset tulevat kun osa lapsista syö aamupalan, lounaan, välipalan ja päivällisen.
no enpä tiennyt että joku kunta voi maksaa noin paljon . Itse kunnallisena ja saan toin n.350 / lapsi. Kyl aika hikinen palkka on . Tollasella ku sun palkkas, tekis työtä yhdellä "hymysuulla" eikä tarvis miettiä rahahuolia ;0)
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja tenavat:et sitten tiedä että toi 350 on vähimmäispalkka, kunta saa maksaa niin paljon kun haluaa.. Ja kustannuskorvaukset tulevat kun osa lapsista syö aamupalan, lounaan, välipalan ja päivällisen.
no enpä tiennyt että joku kunta voi maksaa noin paljon . Itse kunnallisena ja saan toin n.350 / lapsi. Kyl aika hikinen palkka on . Tollasella ku sun palkkas, tekis työtä yhdellä "hymysuulla" eikä tarvis miettiä rahahuolia ;0)
ja mulla työtunteja 10,5 / päivä