V
vierailija
Vieras
Mulla oli 5-6 vuotiaana sellainen kausi, että pelkäsin kovasti jotain ja heräilin yöllä (muistaakseni yleensä nukuin kyllä tosi hyvin omassa sängyssä). Kun täytin 5v. muutimme omakotitaloon (sain oman huoneen) ja sisko syntyi tässä samassa hässäkässä. Ehkä kaikki tällaiset isot muutokset vaikuttivat siihen, että aloin pelkäämään.
Jonkun aikaa ravasin öisin äidin ja isän väliin, usein äiti palautti takaisin omaan sänkyyn ja nukutti siihen. Mutta lopulta helpoimmaksi ratkaisuksi osoittautui vaahtomuovipatjan ostaminen ja se laitettiin siis vanhempien makuuhuoneen lattialle, isän puolelle. Sisko nukkui pinniksessä äidin puolella. En siinä kauaa nukkunut, jokusen viikon. Mutta mulle annettiin ihan lupa nukkua siinä, missään vaiheessa ei sanottu, että mene nyt ensin omaan sänkyyn kokeilemaan, josko nukahtaisin sinne.
Sitten taisin itse sanoa, että menen omaan sänkyyn.
Se vaahtomuovipatja on edelleen meillä mökillä, vieraspatjakäytössä
Jonkun aikaa ravasin öisin äidin ja isän väliin, usein äiti palautti takaisin omaan sänkyyn ja nukutti siihen. Mutta lopulta helpoimmaksi ratkaisuksi osoittautui vaahtomuovipatjan ostaminen ja se laitettiin siis vanhempien makuuhuoneen lattialle, isän puolelle. Sisko nukkui pinniksessä äidin puolella. En siinä kauaa nukkunut, jokusen viikon. Mutta mulle annettiin ihan lupa nukkua siinä, missään vaiheessa ei sanottu, että mene nyt ensin omaan sänkyyn kokeilemaan, josko nukahtaisin sinne.
Sitten taisin itse sanoa, että menen omaan sänkyyn.
Se vaahtomuovipatja on edelleen meillä mökillä, vieraspatjakäytössä