Perhetuttu hyökkäsi kimppuuni ja olen raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
Olen siis raskaana niin että näkyy. Hiljattain minuun kohdistui yllättävältä taholta "hyökkäys". Eräs tuttu henkilö alkoi manaamaan syntymätöntä lastani. En edes itse ottanut vauvaa puheeksi. Henkilö kävi myös käsiksi minuun ja piteli väkisin kiinni ja hampaat irvessä kertoi kauhutarinoita ja kohdisti niitä myös tulevaan lapseeni ja minuun suoraan. Eli "synnytyksesi menee pieleen", lapsesi syntyy vajaavaisena, lapsesi kärsii happikadosta synnytyksestä, minä hajoan, mies jättää, 20 tikkiä jne jne ( todella paljon kaikkea).. huhhuh.

Välillä henkilö vaihtoi ääntänsä ja sanoi toivovansa kaikkea hyvää minulle ja vauvalle. Ette voi tietää miten screepyltä tuntui kun hän piti kiinni ja laittoi kätensä vatsalleni ja hymyili ja sanoi hampaat irvessä hymyilleen taas että toivoo hyvää...

En ole kovin herkkä.. mutta tärisin adrenaliinista ja lievästä kauhusta. Tilanne oli katkeruuden, vihan, ristiriitaisen tykkäämisen ja noituuden sekoitus. Ihan kuin olisi päässyt kauhuleffaan. Jos kyse ei olisi ollut niin tutusta henkilöstä, joka on jollakin lailla läheinen ollut niin olisin lyönnyt puolustaakseni vauvaani.

Seuraavana yönä sain sätkyjä, kuin sähköshokkeja:( ja nukuin levottomasti. Pahinta on että olen vielä läheisempi tämän henkilön kumppaniin ja en voi hylätä kumpaakin. Onneksi mieheni tuki minua ja pohdimme käytöstä a sitä etten mene enää sinne kylään läheisistä väleistä huolimatta.

Saapa nähdä sekoaako muutkin yllättävät tahot raskauteni takia. Olen kuullut muitakin että ihmiset saattavat muuttua vihamielisiksi. Jokin siinä raskaudessa on että nainen herättää primitiivaistoa muissa ihmisissä joilla saattaa olla mennisyyden haamuja lapsuuteen tai raskauteen liittyen tai eivät voi hankkia omaa lasta.

Pääosin ( 99%) olen saanut vain hirveästi ihanaa huomiota ..<3... *kiitollinen siitä* Olo on kuin Kuningatarmehiläisellä ollut.

Hui kamala. Hullu. Minä vähän rukoilen siltä varalta, että sinua olisi alkanut pelottamaan, että tuollaisella olisi valta sinuun tai lapseen.

Ja älä mene sinne, se on joku ihan sekopää. Olisit vaan lyönyt. Jos se vielä lähestyy sua, niin tee rikosilmoitus.

Hyi kauheeta mikä ihminen. Olin mäkin toivonut tässä 3 vuotta sitten yhelle naiselle että sen vauva kuolisi, muijassa oli vika kun haukkui mua mun selän takana ja aina sain sitten kuulla muualta että mua on haukuttu niin sanoin suorat sanat, mutta joskus myöhemmin sitten pyysin anteeksi sanojani. Mutta ikinä ei olla oltu mitenkään ystäviä eikä tulla olemaankaan ennen tota juttuakaan. Hän aina katsoi mua nokkaviertä pitkin eli kuvitteli olevansa joku parempikin ihminen. Mä tunsin hänen miehensä karaokejutuista. Mutta onneksi päästiin pois sieltä rivareilta ja ne sitten muuttivat viime syksynä omaan taloon.

Ei hä ole mustalainen. Mutta tulisesta suvusta kylläkin. Hän on ollut minulle hyvä yli 30 vuotta tätä ennen.
Äitinikin sanoi kun kerroin että olisin vain lyönyt. Aika paljon sanottu häneltä. Poliisille en mene ( ellei hän lähesty uudelleen samoissa merkeissä) mutta toivon että hänen läheisensä ohjaavat hänet hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Hyi kauheeta mikä ihminen. Olin mäkin toivonut tässä 3 vuotta sitten yhelle naiselle että sen vauva kuolisi, muijassa oli vika kun haukkui mua mun selän takana ja aina sain sitten kuulla muualta että mua on haukuttu niin sanoin suorat sanat, mutta joskus myöhemmin sitten pyysin anteeksi sanojani. Mutta ikinä ei olla oltu mitenkään ystäviä eikä tulla olemaankaan ennen tota juttuakaan. Hän aina katsoi mua nokkaviertä pitkin eli kuvitteli olevansa joku parempikin ihminen. Mä tunsin hänen miehensä karaokejutuista. Mutta onneksi päästiin pois sieltä rivareilta ja ne sitten muuttivat viime syksynä omaan taloon.

Olen kait minäkin salaa toivonut joillekin pahoja asioita. Mutta kyseessä on ollut aina ihminen jota inhoan sen takia että ko ihminen on tehnyt jotain epäsopivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:

Sori mut tuli väkisillä mielee ku luin et mitä pahaa se lapsi oli sulle tehny jo ennen syntymäänsä, ku sen kuolemaa toivoit? :o

Kuulostaa siltä että olis riivattu, siis jonkun hengen vallassa toi ihminen. Siis ihan konkreettisesti jonkun henkivallan alla. Sanoudu irti kaikista noista asioista mitä se sano ja sano vaikka ihan ääneen itelles että sulle ja vauvalle ei tule tapahtumaan mitään pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Kuulostaa siltä että olis riivattu, siis jonkun hengen vallassa toi ihminen. Siis ihan konkreettisesti jonkun henkivallan alla. Sanoudu irti kaikista noista asioista mitä se sano ja sano vaikka ihan ääneen itelles että sulle ja vauvalle ei tule tapahtumaan mitään pahaa.

Helpotti kun sanoin :). Laitoin kädet massulle samalla ja puhuin vatsaan päin. Jännä juttu!

Kuulostaa joko skitsofreeniselta tai riivatulta. Joka tapauksessa parempi kun pysyttelet kokonaan siitä erossa. Välit vain viileeksi ja jos kysyy niin sano syy ja ettei tarvi näkyä. Oma ja tulevan lapses turvallisuus on tärkeämpää. Ei sinun sitä pidä suojella! Hyvä että miehes ja äitis tulee sinua.

Tuo henkilö on henkisesti sairas. Oman ja perheesi, varsinkin vielä syntymättömän lapsesi, turvallisuuden vuoksi, olisi parasta katkaista välit tuohon porukkaan. Vasta kun ko hlö on turvallisesti pakkohoidossa, siis suljettuna hoitopaikkaansa, voisit olla yhteydessä siihen läheisempään ihmiseen. Sinuna ottaisin todesta tilanteen vakavuuden. Olet joutunut tukalaan tilanteeseen jo henkisesti, vielä pahempaa voi sattua jos et irrottaudu heistä!
Voimia!

Yhteistyössä