Perhosia vatsassa!! Miten saan tuon tunteen nyt HETI pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Butterfly"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Butterfly"

Vieras
Olen siis ihastunut erääseen tyyppiin ja juttuakin meillä oli viikonloppuna. Nyt kun ajattelen tuota tyyppiä taukoamatta niin perhoset vaan vilisee vatsassa. Miten saan ajatukset muualle, miten unohtaisin hänet edes hetkeksi? Kun en tällähetkellä halua ajatella koko asiaa!! prkl...ottaa vihaksi.

Ihan kuin olisi jotain ADHD oireita vaan. Ramppaan enkä pysy hetkeäkään paikallani, jalat ja kädet tärisee, pumppu hakkaa...ihan niinkuin paniikkikohtauksessa ja maha sekaisin eli saa juosta vessassa vähän väliä ja kaikki johtuu tuosta tyypistä. No kai se oli aikakin kun tällainen tunne ollut viimeksi 5 vuotta sitten -__-

joo. tuo tunne on oikeasti inhottava. en ymmärrä, miten jotkut ihmiset hakee tota tunnetta vapaaehtoisesti. mä en kestä sitä. Onneks ei tarttekaan enään. yhden ja saman miehen kanssa oon ollu nyt 10v ja hyvä näin.

Kaverin kautta tutustuin baarissa joskus huhtikuussa ja ihastuin silloin jo ihan korviani myöten tähän tyyppiin. SIlloin oli vaan silmäpeliä mutta nyt sitten olin siellä yötä! Kyllä sitä vaan humalassa uskaltaa mut selvinpäin olen varsinainen hiiri joka on paniikissa. Ei minusta ole tuollaiseen ja varsinkin kun oon saanut tältä kaverilta vihiä että tämä tyyppi olisi varsinainen naistenmies niin sekin vähän miinusta antaa tälle. Mutta eihän tuo nyt ole kuitenkaan ihan sata varmaa vaan luulo pikemminkin. Menen heti ihan paniikkiin kun vaan ajattelen sitä yötä :D .... :O kauheata!

Yhteistyössä