Perinteinen kysymys :D Mitä laitan vauvalle ( 11kk ) tuonne ulos päälle? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näimpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näimpä

Vieras
Taidan pukea liikaa aina, vaikka miten pukisin.. Nyt on vähän nuhainen ja yskiikin, niin sitä tumppaa vaan enempi päälle :/ Täällä lämpötila kipuaa lähemmäks 20 astetta ja vaunuilemaan ajattelin päivemmällä lähtee, mitä laitan tuolle muksulle päälle, että on hyvä? :) Muutkin kysyy, niin kysyn nyt minäkin..

No jos päivällä vasta meet niin vaunuihin en laittaisi muuta ku lakin ja peiton normaalivaatetuksen lisäksi. Meillä on keväthaalari mutta on jo tunnin nukkunut pihalla.

Meillä oli eilen kokopotkupuku ja sen alla body ja tavalliset sukat, sekä puuvillalakki ja vaunuihin laitoin vain makuupussin, minkä päällä vauva köllöttelee, mutta makuupussia en laita kiinni.
Vauva nyt reilu 3kk.

sisävaatteet eli pusero ja housut, sekä jonku villatakin oon heittänyt viel ku tos kylillä pyörin ja asteet 18-22 tässä päivisin. makuupussissa meinas saada lämpöhalvauksen yks päivä. huus vaan tuolla. lapsikohtaistakin.. puen omani suunnilleen samaan kun itseni.

Eilen mä laitoin tääl Itä-Suomessa poitsulle bodyn ja sukkikset,villasukat ja vuorettoman haalarin,kun istuskeli rattaissa kattelemassa äipän touhuja pihalla.Nii ja kypärämyssy oli kans. Tuuli hieman ja kun lunta on rippeet jäljellä tuolla varjopaikoilla,niin ei ihan uskalla vielä kesävaatteita pukea pelkästään.

Eilen kun ite olin topissa ja capreissa pihahommissa niin poika 10kk nukkui piiiiiiiitkästä aikaa tosi hyvin,n.2,5h,vaunuissa kun päällä oli vaan pitkähihanen ja ohuet trikoopökät,sukat ja hattu,makuupussin päällä nukkui.Joensuun seudulla ollaan...

Yhteistyössä