Perjantai illan gallup: Vaikuttaako sinun mielestä hiusten väri ihmisen luonteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hulta

Vieras
Ja miksei vähän pidemmänkin... voidaanhan tästä saada keskustelua muutenkin, kuin nyt perjantai iltana... :)

Eli sano, millainen on ensimmäinen mieleen tulevasi:

- BLONDI

- BRUNETTE

- MUSTA HIUKSINEN

- JA PUNAPÄÄ

Luonteeltaan.

Sopiiko nämä määritelmät sinusta heihin?:

- Blondi: herkkä ja kiltti tyttö, seksikäs, naismainen

- Brunette: tylsä tavis. voi olla monenlaista luonnetta, yhtä herkästi herkkä ja kiltti ihminen kuin voimakas ja vahva luonteinenkin ihminen

- Musta hiuksinen: Eksoottinen viettelijätär. Voi olla yhtä hyvin vahva kuin herkkä, luonne sisältää molemmat ominaisuudet.

- Punapää: Tulinen kuuma kalle. Voimakas luonteinen. Ajautuu useimmiten ihmisten kanssa käsirysyyn, etenkin nainen, koska on miesten silmissä niin huomiota herättävä.

Entä sopiiko herkälle ihmiselle edes punaiset hiukset? Siis ihan perus punaiset, kai te punaisen värin tiedätte. Sellainen mikä saadaan purkista, ei niitä luonnon punaisia hiuksia jotka ovat useimmin kuparin sävyä. Näyttääkö herkkä ihminen niin kovassa värissä ja ulkonäössä, hieman wannabe tyhmältä esittäjältä, eikä ollenkaan omalta itseltään?

Mitä oot mieltä? Entä mitä oot mieltä siitä, että ajautuuko punapäät useimmiten käsirysyyn toisen naisten kanssa koska heidän huomiota herättävä ulkonäkö ärsyttää heitä, etenkin kun jos kyseinen punapää on vielä kaunis ja saa miehet kiinostumaan? Vai onko tuollainen ihan turha pelko? Ole rehellinen.

Kysytään vielä lisäksi myös, että entä vaikuttaako siihen millaisen kuvan sinusta ihmiset ulospäin muodostaa? Muun tyylin lisäksi. Onko hiustenväreillä streotypioita enää tänä päivänä?

Kaikki aktiivisiksi nyt. :)

Ei vaikuta. Nämä on ihan vaan stereotypioita, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ehkä ujoin ja introvertein ihminen jonka olen ikinä tuntenut, on ollut punahiuksinen.

Ei sen enempää kuin horoskooppimerkitkään, ihan kukkua. Minä olen oinas ja punapää, eli munhan pitäisi olla toooosi temperamenttinen, tulinen ja tiesmitä. Enpäs ole, vaan olen kuin viilipytty ja mut on todella vaikea saada edes hermostumaan, saatika suuttumaan. Olla möllötän vaan :D

Hauska juttu, eikä tarvitse ottaa vakavasti. Tykkään tällaisista. Mulle tulee mieleen:

- BLONDI : lettejä, poninhäntää, saparoita, nutturaa pitävä punakka naistyyppi, jolla on lievää ylipainoa

- BRUNETTE: on lapsena ollut tosi söpö , mutta ei tajua ettei ole enää sitä aikuisena ja koettaa näyttää seksikkäältä tekemättä sillä vaikutusta ympäristöönsä

- MUSTA HIUKSINEN: oho, en tajunnut että se menisi niin mustaksi. No, ei se mitään, säästypähän kampaamolaskussa ja äkkiäkös väri kasvaa pois. On laiha ja käyttää isoja, kiliseviä koruja sekä tiukkoja toppeja.

- JA PUNAPÄÄ : värjäyttää hiuksensa kasvisperäisillä luomuhiusväreillä aivan liian punaiksi ja kärsii atooppisesta ihottumasta. Harrastaa liikuntaa ja seurustelee hankalan miehen kanssa, joka toimii hänen personal trainerinaan. Mies saa kohtauksen, jos punapää lihoo sata grammaa.

...siunaa ja varjele :D..toivottavasti ei...

Tai...mitäs sitten kun on luonnostaan - ilman purkkeja ja tököttejä - ollut kaikkea näitä värejä?!

Onkos sitä silloin kettumaisen veikee tyyppi :saint: :xmas: :D

Mä värjäsin ihan tarkotuksella mustaks hiukset. Puoli vuotta leikin ajatuksella, että värjäänkö vai en ja muutunkohan liian kalpeeks ja sairaannäköseks. Mun mies oli hirmu innostunu ajatuksesta ja sano, että värjää ihmeessä, mä tiedän, että sulle sopii. No, värjäsin ja kyllä, mun mies oli oikeessa mulle sopii korpinmustat hiukset. Oma hiusten väri on tummanruskee luonnostaan, joten muutos ei ollu mulle mitenkään raju. Oon hoikka, kiltti, herkkä, tempperamenttinen, lepyn hyvin nopeesti, ystävällinen, hiljanen ja hieman ujo, rehellinen ja välillä liiankin avoin, armoton säheltäjä, meikattuna kaunis ja ilman meikkiä nätti/sulonen (sulonen tulee siitä, että mieheni alkuaikoina sano, että vau sähän näytät ilman meikkiäkin hyvältä, eli oot sulosennäkönen ). Oon aina ollu tämmönen ihme tapaus, enkä muuksi muuttunu vaikka hiukset värjäsin :D.

Yhteistyössä