Perjantain perus: Ketä paikalla?

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Miksi? Voi kertoa myös mitä päällä, lasissa, lautasella, telkussa, levylautasella ja onko jo saatu.

Meillä vietellään perusperjantaita, johon mun osaltani kuuluu ilta(yö)palstailu. Lasissa on shirazia, päällä alkkarit ja teepaita, telkku kiinni ja kajareista soi Paleface.

Päällä treenivaatteet: "vaimonhakkaajapaita" ja nyrkkeilyshortsit, lasissa Crowmoorin kuivaa omenasiideriä, telkusta Yön ritari Bätmäni, musiikkina soi Volbeat... ja täällä siksi, koska mulla on tylsää.

Yksin kotona lasten kanssa, mies työmatkalla.
Päällä kotivaatteet eli tommonen velor puku. Lasissa ei mitään, ajattelin hakee vettä. Telkkari taustalla kun uutiset loppui just.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23228485:
Päällä treenivaatteet: "vaimonhakkaajapaita" ja nyrkkeilyshortsit, lasissa Crowmoorin kuivaa omenasiideriä, telkusta Yön ritari Bätmäni, musiikkina soi Volbeat... ja täällä siksi, koska mulla on tylsää.

Mikä on vaimonhakkaajapaita?

Täällähän minä ku en parempaakaan keksiny :D

Mies töissä, lapset nukkumassa. Lasissa mehua ja kulhossa sipsejä :p Päällä raidallinen tunika ja harmaat colleget. Toivottavasti tulen saamaan illan päälle unen.

siksi, koska olen ollut tässä jo viikon, lapsi on ollut viikon kipeä, nukkuu tossa vieressä.

luomumustikkajugurttia ja mysliä (en syö KOSKAAN jugurttia tai maitoa tms mutta jostain syystä nyt, kaikki muukin on ihan pielessä).

alushousut ja valkoinen toppi.

ei telkkaria.

tätä koko päivä, nytkin:

YouTube - Kate Bush Wuthering Heights.

kappale on aina ollut IHANA, mutta on jotenkin tänään erityisen läheinen. ja tahtoisin tuon mekon <3

:wave:
Ei ole lasia eikä lautasta, vaatetuskin on hieman kyseenalainen :snotty:
Telkkuakaan en kato ku mies pelaa mut selaan nettiä kun tartten ideoita huomiseen meikkiin...

Musta nuo on kivan näköisiä. Mietin tosin niitä jostain syystä vain naisten päällä, miehellä tuommoinen olisi kyllä aika yöks.

No naisilla kivan näkösiä juu! Mutta miellänkin ne naistenpaidoiksi...minulla tulee mieleen meihestä joko homo tai vaimonhakkaaja...ei sillä että homoissa mitään vikaa, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkotan :D

Miksi? Voi kertoa myös mitä päällä, lasissa, lautasella, telkussa, levylautasella ja onko jo saatu.

Meillä vietellään perusperjantaita, johon mun osaltani kuuluu ilta(yö)palstailu. Lasissa on shirazia, päällä alkkarit ja teepaita, telkku kiinni ja kajareista soi Paleface.

Minä :wave:
lasissa ei mitään, tai korkeintaan vettä. Ja koko rahan edestä on saatu...

...nauttia koko rahan edestä sairaiden kans (ite mukaan luettuna). Telkku kiinni, netti auki, radio sammuksissa ja kohta minäkin.

Yhteistyössä