Perjantain positiivisuusketju. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virvatuli

Vieras
Mikä tekee sinut nyt iloiseksi/onnelliseksi? Mitä mukavaa luvassa viikonloppuna? Tähän ketjuun pelkkiä kivoja juttuja. :)

Minä hypin melkeinpä riemusta, kun karmean kymmenen päivän päänsärkyputken jälkeen nyt on meneillään toinen särytön päivä. :) On hyvä mieli siitä, kun sain juuri kodin jynssättyä ja puunattua puhtoiseksi läpikotaisin. :) Nyt näen jo sieluni silmin, kuinka muutaman tunnin päästä kaarretaan mökkipihaan, korkataan oluset ja ruvetaan lämmittämään saunaa. :)

Kaikki asiat on oikeastaan tosi mallillaan. Tänään on lomapäivä, ja vaikka vähän harmittaa että menin lasta nukuttaessa tiuskaisemaan että MITÄ sen tuhannennen äiti jankutuksen jälkeen, niin muuten on kaikki tosi tosi hyvin. Äitiysloma alkaa kohta, enää pari työpäivää jäljellä. Viikonloppuna aiotaan tehdä perheen kesken jotain kivaa, lähdetään jonnekin vaikkei vielä ihan tarkkaan tiedetäkään minne :D...

On vaan niin hyvä olla kun koti on kunnossa, perhe on iiihana, ja terveyttäkin piisaa onneksi edelleen, kohta saadaan uusi vauva taloon ja aah, mikäs tässä ollessa. Ihana kevät on ja ihana kesä edessä!

Olen saanut tällä viikolla huomata että vaikka on ollut vaikeaa joissakin asioissa, niin ympärilläni on ihania ihmisiä.
Kevät-kesä eli mun mielestä ihanin aika vuodesta, lähestyy.

Edessä viikonloppu kotona pitkästä aikaa! Kevätpuuhaa riittää niin sisällä kuin ulkona. Huomenna grillausjuhlat sukulaisten luona, käydään siellä päivällä. Sunnuntaina laitetaan vene vesille ja lähdetään äitienpäivä-brunssille saareen :) <3
Mielettömän hyvä fiilis muutenkin, kaikki tuntuu loksahtaneen paikalleen. Ehkä vastoinkäymiset meidän perheen osalta on nyt vähäksi aikaa selätetty :)

1305683957816

Ihme onoff vatsataudin kourissa lapset pitkästi toista viikkoa, olen iloinen että viime yönä ei oksennettu. Olen iloinen että alkaa viikonloppu eikä tarvii kuskata ketään minnekään.

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Mie sain viimein ostettua kukat vanhempien haudoille ja miehen kaveri käytti hautausmaalla, ei tarvinnut bussilla lähteä.Kauniit kukat sain istutettua, haikea mieli,mutta kuitenkin iloisempi ja parempi kuin eilen.

Tänään illalla nautin juustoista ja viinistä ja uudesta liköörista. :p
Kuivat pyykit on kaapissa ja kosteat oottaa kuivaustelineelle ripustamista ja sain vähän siivottua. :)

Köllöteltiin miehen kanssa päikkäreitä ja nyt nautitaan päiväkahvista ja tuulihatuista. :p

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä aika pientä +;29877838:
Ihme onoff vatsataudin kourissa lapset pitkästi toista viikkoa, olen iloinen että viime yönä ei oksennettu. Olen iloinen että alkaa viikonloppu eikä tarvii kuskata ketään minnekään.

Mutta sekin on tärkeää, että osaa ottaa ilon niistä pienistäkin asioista. Meilläkin on esikoisella flunssa ja kuopuksella silmäluomen talirauhasen tulehdus, mutta olen nyt iloinen siitä, että mulla alkaa työt vasta reilun parin viikon päästä, niin saadaan rauhassa kotona ilman stressiä hoidella nämä taudit pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä aika pientä +;29877838:

Hyvä että löytyy ees jotain positiivista. :hug:

Teen perheelle kanahampurilaisia ruoaksi ja mennään porukalla uimahalliin mulaamaan. Ulkona on ihana ilma, tuoksuu keväälle ja ilma on kostean lempeä. Olen leijunut jo pari päivä töistä saadulla palautteella, enkä malta odottaa syksyn uusia kursseja. :)

Lisäksi talo tyhjeni sopivasti niin, että sain tyydytettyä ranch-sipsihimoni rauhassa ilman lokkiparvea.

Ihanat ystävät, mä oon tajunnu kuinka hienoja ihmisiä mun lähellä on (palstalla voisin mainita esimerkiksi Pinin).

Huomenna tulee pitkäaikainen Pinin kanssa jaetulla ykkössijalla oleva ystävä ( :D suomeksi ne kaikkein läheisimmät siis) pitkän matkan takaa kylään ja sunnuntaina on muksun synttärijuhlat.
Oon mä tässä oivaltanut muutenkin asioita, se(kin) on hienoa.

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä