M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heips:Saanko kysyä minkä ikäinen olet? itseänikin kiinnostaisi, mutta koska jo luonnostaan olen pienesti varusteltu, niin jännittää lähipiirin ja työympäristön kommentit äkillisestä suurennoksesta. Vaikka en mitään isoja todellakaan halua, mutta kauniit luonnolliset reilu B-koon rinnat, jolloin vaatteetkin istuisivat nätimmin.. Ja toisaalta ehkä toinen lapsi vielä toiveena tulevaisuudessa, joten saatan antaa asian vielä odotella jonkin aikaa..
Alkuperäinen kirjoittaja :):Voi kun mäkin haluaisinPitäisi vaan jaksaa säästää ja se vaatisi kyllä sen pari vuotta :/ Mulla ihan sama lähtlötilanne. Imetyksen jälkeiset patalaput ei todellakaan ole kaunista katseltavaa. Tuntuu että olen täysin eri paria kun takamusta kuitenkin löytyy. Yläkroppa on ainakin yhtä kokoa pienempi kuin alakroppa.
Miten sait noin hyvät alennukset?
Alkuperäinen kirjoittaja mulla myös:Kirjauduin ulos tämän kirjoittaakseni, juurikin ennakkoluuloihin liittyvistä syistä.
Mulle tehtiin rintojen suurennos viime vuoden toukokuussa. Myös minä halusin luonnollisen lopputuloksen, ja olen todella tyytyväinen.
Aluksi ensimmäiset 2vkoa olin täysin työkyvytön (kovin yksilöllistä), ja kotona. Nukuin sohvalla istualteen ensimmäiset viikot, sitten pikkuhiljaa sängyssä selällään ja vasta 2kk jälkeen kykenin kyljellään nukkumaan. Aluksi rinnat ovat hyvinkin kipeät, käsien nosto, painavien tavaroiden kantaminen, ym. tuntuu kurjalta, ja rinnat olivat kovat jonkun aikaa.
Nyt kuitenkin melkein vuosi leikkauksesta, ovat kuin osa omaa kroppaa, todella pehmeät ja luonnolliset, ja näyttävät siis ihan normaaleilta, B-C kuppi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mulla myös:Kirjauduin ulos tämän kirjoittaakseni, juurikin ennakkoluuloihin liittyvistä syistä.
Mulle tehtiin rintojen suurennos viime vuoden toukokuussa. Myös minä halusin luonnollisen lopputuloksen, ja olen todella tyytyväinen.
Aluksi ensimmäiset 2vkoa olin täysin työkyvytön (kovin yksilöllistä), ja kotona. Nukuin sohvalla istualteen ensimmäiset viikot, sitten pikkuhiljaa sängyssä selällään ja vasta 2kk jälkeen kykenin kyljellään nukkumaan. Aluksi rinnat ovat hyvinkin kipeät, käsien nosto, painavien tavaroiden kantaminen, ym. tuntuu kurjalta, ja rinnat olivat kovat jonkun aikaa.
Nyt kuitenkin melkein vuosi leikkauksesta, ovat kuin osa omaa kroppaa, todella pehmeät ja luonnolliset, ja näyttävät siis ihan normaaleilta, B-C kuppi.
millainen arpi on nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:mä kommentoin vaan siihen et paras implantti on mentori
koitahan parantua nopsaan ja nauti uusista rinnoistasi! oot varmaan silikoninaisissa?
Alkuperäinen kirjoittaja .:missä helsingissä saa silkkarit 5000???? Mä olin ihan varma et joutuu viroon. Mä haluan myös vähän täytettä, mut vasta toisen lapsen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:luuletko, ettei sun mies halua sua luonnollisena?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole pinnallista:Ei ole turhamaista, jos itsetunto laskee ja ei osaa ajatella mitään muutakuin epätäydellisiä rintojaan. Se vaan heijastuu kaikkeen, jos ei ole itseensä tyytyväinen. Minunkin itsetuntoni on laskenut hirveästi, kun kroppa muuttuu lasten teon myötä. Olen yrittänyt oppia elämään asian kanssa ja en ole vielä turvautunut leikkauksiin. Nainen saa huolehtia itsestään ja oma keho täytyy olla sellainen kuin haluaa. Jos pystyy hyväksymään itsensä roikkuvin rinnoin ym. on vaan hieno asia. Mutta miksi heitä, jotka haluavat kroppaansa muuttaa, mollataan ja kutsutaan pinnallisiksi? Jokainen eläköön omaa elämäänsä juuri niinkuin haluaa.
Älä ap tai muut, jotka leikkausta suunnittelevat välittäkö kommenteista. Olkaa ylpeitä kehostanne oli se muokattu tai muokkaamaton. Itse olen vielä liian arka menemään leikkaukseen. Suunnitelmissa olisi rintojen kohotus ja silmäluomien kohotus.
Alkuperäinen kirjoittaja ex-lärppänä:Mikäli olisin halunnut kohotuksen pelkillä implanteilla, olisi minun tarvinnut ottaa hyvin kookkaat (n. 450 cc) implantit. tuo cc on käsittääkseni meidän tuntemissa mitoissa n. desi.