PERJANTAINA TEHTIIN RINTOJEN KOHOTUS+SUURENNUS, KYSYTTÄVÄÄ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-lärppänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kun mäkin haluaisin :) Pitäisi vaan jaksaa säästää ja se vaatisi kyllä sen pari vuotta :/ Mulla ihan sama lähtlötilanne. Imetyksen jälkeiset patalaput ei todellakaan ole kaunista katseltavaa. Tuntuu että olen täysin eri paria kun takamusta kuitenkin löytyy. Yläkroppa on ainakin yhtä kokoa pienempi kuin alakroppa.

Miten sait noin hyvät alennukset?

Alkuperäinen kirjoittaja Heips:
Saanko kysyä minkä ikäinen olet? itseänikin kiinnostaisi, mutta koska jo luonnostaan olen pienesti varusteltu, niin jännittää lähipiirin ja työympäristön kommentit äkillisestä suurennoksesta. Vaikka en mitään isoja todellakaan halua, mutta kauniit luonnolliset reilu B-koon rinnat, jolloin vaatteetkin istuisivat nätimmin.. Ja toisaalta ehkä toinen lapsi vielä toiveena tulevaisuudessa, joten saatan antaa asian vielä odotella jonkin aikaa..

Olen hiukan rapiat 30 v. Minulla koon muuttuminen ei ollut ongelma, koska rinnat lähes entisellään, aikaisemmin jouduin tuon nahkakasan rintakehälle liiveille nostamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Voi kun mäkin haluaisin :) Pitäisi vaan jaksaa säästää ja se vaatisi kyllä sen pari vuotta :/ Mulla ihan sama lähtlötilanne. Imetyksen jälkeiset patalaput ei todellakaan ole kaunista katseltavaa. Tuntuu että olen täysin eri paria kun takamusta kuitenkin löytyy. Yläkroppa on ainakin yhtä kokoa pienempi kuin alakroppa.

Miten sait noin hyvät alennukset?

Sain osin ikäänkuin tutun kauppaa. Lisäksi sairaala antoi pienen "hyvityksen", koska aiemmin sovittu leikkauspäivä peruuntui sairaalasta johtuvasta syystä ja olin ehtinyt jo sopia lastenhoidon jne.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla myös:
Kirjauduin ulos tämän kirjoittaakseni, juurikin ennakkoluuloihin liittyvistä syistä.

Mulle tehtiin rintojen suurennos viime vuoden toukokuussa. Myös minä halusin luonnollisen lopputuloksen, ja olen todella tyytyväinen.

Aluksi ensimmäiset 2vkoa olin täysin työkyvytön (kovin yksilöllistä), ja kotona. Nukuin sohvalla istualteen ensimmäiset viikot, sitten pikkuhiljaa sängyssä selällään ja vasta 2kk jälkeen kykenin kyljellään nukkumaan. Aluksi rinnat ovat hyvinkin kipeät, käsien nosto, painavien tavaroiden kantaminen, ym. tuntuu kurjalta, ja rinnat olivat kovat jonkun aikaa.

Nyt kuitenkin melkein vuosi leikkauksesta, ovat kuin osa omaa kroppaa, todella pehmeät ja luonnolliset, ja näyttävät siis ihan normaaleilta, B-C kuppi.

millainen arpi on nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla myös:
Kirjauduin ulos tämän kirjoittaakseni, juurikin ennakkoluuloihin liittyvistä syistä.

Mulle tehtiin rintojen suurennos viime vuoden toukokuussa. Myös minä halusin luonnollisen lopputuloksen, ja olen todella tyytyväinen.

Aluksi ensimmäiset 2vkoa olin täysin työkyvytön (kovin yksilöllistä), ja kotona. Nukuin sohvalla istualteen ensimmäiset viikot, sitten pikkuhiljaa sängyssä selällään ja vasta 2kk jälkeen kykenin kyljellään nukkumaan. Aluksi rinnat ovat hyvinkin kipeät, käsien nosto, painavien tavaroiden kantaminen, ym. tuntuu kurjalta, ja rinnat olivat kovat jonkun aikaa.

Nyt kuitenkin melkein vuosi leikkauksesta, ovat kuin osa omaa kroppaa, todella pehmeät ja luonnolliset, ja näyttävät siis ihan normaaleilta, B-C kuppi.

millainen arpi on nyt?

nostelen vielä, jos ko. henkilö on vielä paikalla..

mentor on tosiaan paras merkki. Mulle riitti pelkkä implantin laitto ja tulos on tosi hyvä.
Leikkauksesta nyt vajaa puoli vuotta ja rinnat on kyllä tosi luonnollisen näköiset ja arvet ei näy yhtään rintojen alta. Imetyksen lopetuksesta pitää olla kulunut minimi puoli vuotta, minulla sekään ei riittänyt, vaan toinen rinta alkoi nopean koon muutoksen takia tuottamaan maitoa, tilanteen pelasti nopeasti aloitettu hormonilääkitys, että olepa ap tarkkana, kun noin lyhyt aika imetyksestä. muuten onnea uusista rinnoista, on se vaan upea tunne, kun on tissit lätkien paikalla!!

Ei ole turhamaista, jos itsetunto laskee ja ei osaa ajatella mitään muutakuin epätäydellisiä rintojaan. Se vaan heijastuu kaikkeen, jos ei ole itseensä tyytyväinen. Minunkin itsetuntoni on laskenut hirveästi, kun kroppa muuttuu lasten teon myötä. Olen yrittänyt oppia elämään asian kanssa ja en ole vielä turvautunut leikkauksiin. Nainen saa huolehtia itsestään ja oma keho täytyy olla sellainen kuin haluaa. Jos pystyy hyväksymään itsensä roikkuvin rinnoin ym. on vaan hieno asia. Mutta miksi heitä, jotka haluavat kroppaansa muuttaa, mollataan ja kutsutaan pinnallisiksi? Jokainen eläköön omaa elämäänsä juuri niinkuin haluaa.
Älä ap tai muut, jotka leikkausta suunnittelevat välittäkö kommenteista. Olkaa ylpeitä kehostanne oli se muokattu tai muokkaamaton. Itse olen vielä liian arka menemään leikkaukseen. Suunnitelmissa olisi rintojen kohotus ja silmäluomien kohotus.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
missä helsingissä saa silkkarit 5000???? Mä olin ihan varma et joutuu viroon. Mä haluan myös vähän täytettä, mut vasta toisen lapsen jälkeen.

eli kuten laitoinkin, tuo toimenpide olisi normaalisti maksanut sen 7000

Valitkaa leikkauspaikka implantin merkin ja kirurgin pätevyyden perusteella.Se että leikkaa itsensä suomessa ei automaattiseti tarkoita hyvää lopputulosta, täällä laiteaan myös halpis implantteja ja kaikki kirurgit eivät ole kokeneita ja ammattitaitoisia.Lisäksi moni vielä yli hinnoittelee palvelunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole pinnallista:
Ei ole turhamaista, jos itsetunto laskee ja ei osaa ajatella mitään muutakuin epätäydellisiä rintojaan. Se vaan heijastuu kaikkeen, jos ei ole itseensä tyytyväinen. Minunkin itsetuntoni on laskenut hirveästi, kun kroppa muuttuu lasten teon myötä. Olen yrittänyt oppia elämään asian kanssa ja en ole vielä turvautunut leikkauksiin. Nainen saa huolehtia itsestään ja oma keho täytyy olla sellainen kuin haluaa. Jos pystyy hyväksymään itsensä roikkuvin rinnoin ym. on vaan hieno asia. Mutta miksi heitä, jotka haluavat kroppaansa muuttaa, mollataan ja kutsutaan pinnallisiksi? Jokainen eläköön omaa elämäänsä juuri niinkuin haluaa.
Älä ap tai muut, jotka leikkausta suunnittelevat välittäkö kommenteista. Olkaa ylpeitä kehostanne oli se muokattu tai muokkaamaton. Itse olen vielä liian arka menemään leikkaukseen. Suunnitelmissa olisi rintojen kohotus ja silmäluomien kohotus.

Munkin mielestä on hieman turhamaista jos itsetunto pohjautuu noin paljon ulkonäköön. Rintojen kuuluu muuttua imetyksestä/vauvan saannista/ikääntymisestä johtuen, muutenhan niin ei kävisi. Mutta en mä tuomitse silti, mutta liian pinnallisilla arvoilla liikutaan, jos ulkonäöstä on noin paljon on kiinni henkinen tila päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ex-lärppänä:
Mikäli olisin halunnut kohotuksen pelkillä implanteilla, olisi minun tarvinnut ottaa hyvin kookkaat (n. 450 cc) implantit. tuo cc on käsittääkseni meidän tuntemissa mitoissa n. desi.

Pien ajatusvirhe :D

450cc on 4,5 desiä. Tasan. Ja mentorit on kyllä _tutkitusti_ parhaimmat. hyviä paranemisia, ota rauhallisesti.

Joo, millaset arvet? Miten ne ripustukset tehdaan? laittoiko mammipihan kautta implantit vai iten, eli missa arpi? Eikp kohotuksesta jaa iso arpi rinnan lata nanniin asti?

Suositelkaa kirurgia/sairaalaa jossa kannattaa tehda rintojen kohotus ja implantit? Tahtoo kanssa. Tissit roikkuu imetyksen jaljilta.

Yhteistyössä