Perjantaitentti: Kuinka usein olette pahalla tuulella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pessimisti

Vieras
Kuinka usein nousette ns. väärällä jalalla tai jokin vastoinkäyminen saa teidät pahalle tuulelle? Päivittäin, viikottain, kuukausittain? Kauanko sitä yleensä kestää ja miten käsittelette sitä? Kiukutteletteko kaikille vastaantulijoille, murisetteko itseksenne vai siivoatteko kämpän lattiasta kattoon?

Entä kuinka usein nalkutatte/haukutte miehenne/naisenne kun jokin on tehty väärin tai jätetty tekemättä? Kuinka usein riitelette ja kumpi yleensä on aloitteellinen sovinnossa?

Mjaa, en osaa sanoa, olen yleensä pahantuulinen jos on stressiä tai joku asia vaivaa.
En nalkuta kun ei ole nalkutettavaa, ei mies ikinä jätä asioita sillä tavalla tekemättä.

Nykysin tuntuu että liian usein on semmonen ärsyyntynyt olo (on stressiä ja yleinen väsymys) ja sitä tulee purettua ihan vääriin ihmisiin, eli perheeseen. Pyydän sitten kyllä anteeksikin.
Tuo pahan tuulen purkaminen riippuu päivästä. En vieraile kiukkuile, yritän rauhottua johonkin aivottomaan tekemiseen, istun koneelle värkkää jotain tai laitan luurit korville ja alan siivoomaan tms.

En yleensä nalkuta. Joskus joudun muistuttaa useamman kerran. Tosin silloinkin ehdin ite jo hoitaa asian ennen kuin se miehen vastaus -"kohta" on mennyt.

Pari kertaa kuukaudessa on varmaan aika keskimääräinen lukema pahantuulisuuteeni. Suurimman paskalastin puran mieheeni haastamalla riitaa, vittuilemalla, napisemalla ja olemalla täysi mulkku. Hävettää aina jälkeenpäin, mutta tämäkin tunne kerkeää unohtumaan ennen seuraavaa kertaa.

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Miten jotkut ihmiset voi olla jatkuvasti pahalla tuulella? Pahan tuuliset ihmiset on kyllä tosi raskasta seuraa. Mä saatan olla Pessimisti, mutta oon silti mielestäni useimmiten hyvällä tuulella tai vähintäänkin neutraali. Silti toisten kiukuttelu kyllä tarttuu muhun liian helposti. Niin töissä kuin kotonakin.

Vau jos oikeesti ootte vaan kerran pari kuussa vittuuntuneita!

Kerran kuussa on sellainen parin päivän jakso, jolloin teen murhia. (olo helpotttaa kun menkat alkavat)
Olen tietoisesti yrittänyt välttää sitä, etten tulisi huonolle tuulelle. Esim työssäni aasiakaspalvelussa on todella helppo pahoittaa mielensä ja suuttua kun ihmiset ovat hirvittävän ilkeitä toisilleen. Nykyisin olen pyrkinyt tiedostamaan, että ilkeys kertoo enemmän siitä ihmisestä itsestään kuin siitä ihmisestä, johon ilkeys kohdistetaan.

Muhun ainakin vaikuttaa tosi paljon ympäristön tapahtumat että olenko pahantuulinen vai en. Jos joku on ilkeä, olen kyllä pahantuulinen ja poissaoleva. Mielestäni olen useammin hyväntuulinen kumminkin.

Miten jotkut ihmiset voi olla jatkuvasti pahalla tuulella? Pahan tuuliset ihmiset on kyllä tosi raskasta seuraa. Mä saatan olla Pessimisti, mutta oon silti mielestäni useimmiten hyvällä tuulella tai vähintäänkin neutraali. Silti toisten kiukuttelu kyllä tarttuu muhun liian helposti. Niin töissä kuin kotonakin.

Vau jos oikeesti ootte vaan kerran pari kuussa vittuuntuneita!

Öh, niin siis olen erityisen pahalla päällä sen pari kertaa kuukaudessa siten, että tunne on hallitseva koko päivän. Toki mä päivittäin ärsyynnyn jostain tai vittuunnun, yleensä se on mun miehen vika :) Mutta nä peruskiehahdukset menee ohi ihan hetkessä.

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Turhan usein, pakko myöntää :oops:
Minua on tällä viikolla ärsyttänyt ihan tolkuttomiin asti yks suuri rahanmeno, minkä tiedän olevan tulossa. Pelkkä asian ajatteleminenkin saa verenpaineen nousemaan. Minua oikeasti suoraan sanottuna v*tuttaa! :mad: Ja nyt kun taas muistelin, niin ärsytys nousi taas pintaan.

Vaihtelee kausittain. Stressistähän se johtuu ja sitä ei nyt ole ollut pitkään aikaan. Joskus olen pahalla tuulella lähes joku päivä, joskus vain pari kertaa kuussa. Keskimäärin varmaan siis kerran viikossa. Viimeksi olin huonolla tuulella tiistaina.

En kovin usein ole huonolla tuulella enkä yleensä hauku tai nalkuta. Vaihtelee ehkä kerran kuukaudessa tai parina päivänä.
Joskus kun oon nukkunut monta yötä huonosti tai on ollu pitempään kipuja,niin voi olla että ärsyynnyn jostain miehelle ja voin sanoa jotain vähän liian kovalla äänellä.

Melkeinpä joka aamu. En voi purkaa sitä kehenkään. Asiakkaille oltava ystävällinen ja olenkin. Päivän kuluessa olo yleensä helpottaa, pahimmat hetket on siinä aamukuuden ja kahdeksan välillä.

PMS oireiden aikaan vituttaa kaksi päivää

9211c8e22318d8ea090f5cd62e667b67.jpg

Yhteistyössä