Perse, että mua ottaa päähän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tekis mieli leipoa, mutta ei huvittais ostaa jauhoja enää tässä kämpässä asuessa. Olkoonkin, että kuiva-aineille on purnukat ja ne säilyy tätä nykyä olohuoneessa keittiön tilanpuutteen takia.. vitun riisihorot, vaikka niitä ei ole silmiin enää osunutkaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tekis mieli leipoa, mutta ei huvittais ostaa jauhoja enää tässä kämpässä asuessa. Olkoonkin, että kuiva-aineille on purnukat ja ne säilyy tätä nykyä olohuoneessa keittiön tilanpuutteen takia.. vitun riisihorot, vaikka niitä ei ole silmiin enää osunutkaan :kieh:

:laugh: :D :hug:

Oikeesti, oon ihan neuroottinen niiden kans.. ei niitä oo näkynyt enää niissä kaapeissa mitkä on niiden horojen takia käytöstä poistettu, mutta never know.. yäk yäk yäk :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
ne on siis niin.. aargh!! :kieh: mäkin oon tapellu niiden kanssa, eroon pääsin vasta kun muutettiin.. ne on niin!! :kieh: |O

Muutto mielessä täälläkin ollut jo hyvän aikaa, mutta ei oo löytynyt sopivaa kämppää. Oli kyllä kivaa, olin jätkän elämän ekat letut tekemässä kun jauhopussissa hyöri horoja.. yööök :x :x :x