perskuleen kierukka..mä haluun vauvan =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärgh

Vieras
sapettaa niin.. meidän piti alkaa yrittää lasta tässä elo-syyskuu-lokakuussa että olis ens kesäks/syksyks hyvällä tuurilla ollut jo käärö sylissä.. näin me siis se loogisesti suunniteltiin...
mutta toi perskuleen kierukka jota ei löydettykään mistään ja nyt mein vauva touhut lykkääntyy älyttömästi.. hyvä jos ees tän vuoden puolella pääsen ees kierukasta eroon..
mutta sitten mä en halua et vauva syntyy marras-joulu-tammi-helmi-maalis-huhtikuussa eli pitää taas ootella..et oisko se vauva sit parin vuoden päästä sylissä..

Ootpas itsekäs ihminen. "Me nyt päätetään hankkia vauva, ku se on niin ihana" Voi elämä, ei se vauva ole ikuisesti vauva, eikä käärö, vaan aika nopeasti siitä kasvaa aikuinen ihminen, juuri niinkuin sinustakin on kasvanut. Sitten varmaan hymyilyttää helkkaristi kun se on teini-iässä. Tai jo uhmaiässä.. Toivottavasti sun lapsestasi ei tuu noin itsekästä, jos lapsen joskus saat, vaikka itse annatkin aika itsekkään kuvan itsestäsi. "Mä HALUUN vauvan nyt heti mulle tänne kaikki nyt!" Voi elämä mikä idiootti

Kappas vaan kun ajoitatte sen vauvan syntymään toukokuussa niin hän voikin muuttaa itse suunnitelmia ja syntyä keskosena maalis- tai huhtikuussa.
Ehkä olisi parempi ottaa varman päälle ja jättää "tekemättä" kokonaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Onko kierukka sitten vielä paikallaan? Hormoni vai kupari?

valitettavasti on.. kun ei sitä 45min sörkkimisen jälkeen näkynyt pihadustakaan =(

Täh? Jos sitä ei löydy niin ei kai se kierukka enää paikoillaan ole. Kierukat kun voivat tulla itsestäänkin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saako kysyä miksi vauva ei saa syntyä noina kuukausina? Ja miksi kierukkaa ei löydetty?!

juu tarkkaa on.. siis mä haluan kesä-syksy vauvan =) mulla on 3 lasta jotka syntyneet 1 marraskuussa ja 2 muuta keväällä tai välillä tammi-huhtikuu.. ni olis kiva jos sais tän viimisen lapset sijoitettuavälille touko-lokakuu

voihan se olla että ei tärppää heti tai en tuu ikinä raskaax mutta aina sitä voi yrittää.. eikä se maailman loppu oo jos sit syntyykin vääränä kuukautena =)
mutta kunpääsis tosta kierukasta nyt eka eroon..

Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:

valitettavasti on.. kun ei sitä 45min sörkkimisen jälkeen näkynyt pihadustakaan =(

Täh? Jos sitä ei löydy niin ei kai se kierukka enää paikoillaan ole. Kierukat kun voivat tulla itsestäänkin pois.

jatkoa. Vai itsekö vain sörkit etkä ole lääkärissä käynyt?

katsoivatko ultralla näkyykö sitä, tullut varmaan itsekseen pois

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävä:
Ei niitä lapsia liukuhihnalta tilata! Miettisit vähän. Ja enpä ole ennen kuullut, että kierukkaa ei löydetä?

no ei sitä kyllä löydetty.. mutta ei se poiskaan oo tullut. olisin kyllä huomannut sen. tai olisin raskaana eli siellä s on.. antoivat lähetteen yliopistolliseen mut sano et voi mennä hyvinkin aikaa eli ei kannata odottaa ees pääsyä syksyks sinne.

ei ollut ultraa =( itekseen ei oo tullu pois.olisin kllä nähnyt.
lähetteen sain paikkaan jossa sitten pääsevät ultraamaanmutta siihen nyt aikaa.

mee yksityiselle niin saat kyllä ajan nopeammin

niin ja hormonikierukka on..mitä ei löydetty =(
en tiä liittyykö asiaan mut sanoivat että kohtu vinossa ?? ja tällästä ei oo mulle ikinä sanottu raskausaikoina eikä sillon kun oon odottanut. eli onko tässä ehkä syy miksi ei kierukkaa löytynyt??

Kyllä se kierukka voi tulla huomaamattakin pois. Ihan oikeasti. Ei kannata luottaa siihen että olisit 100% varmuudella huomannut kierukan pois tulemisen.

Mutta toivottavasti pääset pian sinne tutkimuksiin. Kannattaa soitella peruutusaikoja tai mennä yksityiselle ultraan.

Alkuperäinen kirjoittaja eh:
Ootpas itsekäs ihminen. "Me nyt päätetään hankkia vauva, ku se on niin ihana" Voi elämä, ei se vauva ole ikuisesti vauva, eikä käärö, vaan aika nopeasti siitä kasvaa aikuinen ihminen, juuri niinkuin sinustakin on kasvanut. Sitten varmaan hymyilyttää helkkaristi kun se on teini-iässä. Tai jo uhmaiässä.. Toivottavasti sun lapsestasi ei tuu noin itsekästä, jos lapsen joskus saat, vaikka itse annatkin aika itsekkään kuvan itsestäsi. "Mä HALUUN vauvan nyt heti mulle tänne kaikki nyt!" Voi elämä mikä idiootti

heh kyllähän mä tiän et vauvat on vaan hetken vauvoja.. täällä mellastaa 2 uhmakasta ja yx varmaan alku murrosikää poteva koululainen..
mun lapset on syntynyt marraskuussa ja keväällä.. niin olisi vaan kiva saada ehkä viimeinen mussu sijoitettua touko-lokakuulle ei olis niitä synttäreitäkään sitten joka kuukausi =)
mut vauvan haluan..voisko sen raskaudenkin jättää välistä =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämän kevät:
Kappas vaan kun ajoitatte sen vauvan syntymään toukokuussa niin hän voikin muuttaa itse suunnitelmia ja syntyä keskosena maalis- tai huhtikuussa.
Ehkä olisi parempi ottaa varman päälle ja jättää "tekemättä" kokonaan...

ei se kuukausi juttu mikään pakko pulla oo..eli jos saan kuulla et vauva syntyy huhtikuussa en tee keskeytystä enkä aborttia.. mut kai sitä nyt saa edes suunnitella et jos yrittäs tolle tai tollekuukaudelle ja jos ei onnistu niin vauva saa syntyä just sinä päivänä kun ite haluaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Eikai sitä kierukkaa ole jollei löydy. Ja ei ne tosiaan pahemmin kysele koska saa hedelmöittyä ja millon ois sopivaa syntyä. Pettymyksiä vaan saa jos turhan tarkkaan suunnittelee.

en mä tästä paniikkia ota.. (paitsi toi kierukka vähän tietty pistää miettiin)
vauva saa kyllä syntyä vaikka huhtikuun 30pv en masennu enkä itke voi nuppu olisit pari päivää pysynyt masussa niin olisit syntynyt toukokuussa =)
mutta ois kiva jos sen sais tolle touko-lokakuu välille..mutta eipakko juttu..

jotku haluaa tyttöö jotku poikaa mä haluan vaan tiettyä kuukautta..=) ja voi olla ettei tärppää ja syntyykin ihan koska vaan..

mee yksityiselle niin saat kyllä ajan nopeammin

paljonkohan se maksaa yksityisellä???

Kyllä se kierukka voi tulla huomaamattakin pois. Ihan oikeasti. Ei kannata luottaa siihen että olisit 100% varmuudella huomannut kierukan pois tulemisen.

Mutta toivottavasti pääset pian sinne tutkimuksiin. Kannattaa soitella peruutusaikoja tai mennä yksityiselle ultraan.

niin enhän ihan varma oo mu suht varma.. menkkoja ei oo ollut eli menkkojen mukana ei oo voinut tulla.. mutta jos se olis pois niin pitäshän tässä jo raskaanakin olla.. (jos ois tärpännyt) mutta eihän sitä tiä tuleeko sitä lasta enään ikinä meille =(

Yhteistyössä