V
vierailija
Vieras
Kysyttiin minkä ei kenenMitä rötöksiä Hellan isoäiti on tehnyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysyttiin minkä ei kenenMitä rötöksiä Hellan isoäiti on tehnyt?
En lainkaan. Tunnen päinvastoin riemua siitä, että olin niinkin ylivertaisen oikeassa.Pahoititko mielesi?![]()
Taisi mennä sadalla vuodella pieleen ajoitus noille rötöksille.Jaa, ne kaivelee jo 1800-luvun juttuja?
PaniikkiPaniikki..
Jaa mä en oikeen tiedä, kenestä ja mistä me puhutaan.Taisi mennä sadalla vuodella pieleen ajoitus noille rötöksille.
Just noin, mut kun tajusin puheena olevan Hellan rötökset, en hänen isoäitinsä.Jaa mä en oikeen tiedä, kenestä ja mistä me puhutaan.
Hella Wuolijoki eli 1886-1954, se oli Juhani Tervapään alias, eli se tuskin oli isoäiti, mut jos puhutaan sen isoäidistä, niin se olis varmaan eläny sit 1840 ja jotain.
Onko se se ja mitä sen on väitetty tehneen?
Hella oli niiden sankari jotka halusivat liittää Suomen Neuvostoliittoon, tuohon vankileirien saaristoon.Enkä nyt halua ottaa kantaa siithen, rötöstelikö hella vai oliko kenties kansallissankari, mut sotien aikaan oli kuiteskin melko epäsuosittu henkilö poliittisesti.
Joo, kyllä minä Hellan "ansiot" muistan, mutta sitä en mene täällä julistamaan, mitä mieltä niistä olen. Politiikka ei ole koskaan minua siinä mielessä kiinnostanut.Hella oli niiden sankari jotka halusivat liittää Suomen Neuvostoliittoon, tuohon vankileirien saaristoon.
Ja sen meni voimme aina kaivaa esiin jos persu jää kiinni rikoksestaMaanpetostuomion saanut Hella Wuolijoki teki Suomen Yleisradiosta punaradion.