Persut hävisivät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.tampere.fi/tampereinfo/ajankohtaista/6JgRgguXM.html

Persut "osaavat" prosenttilaskun kuten jo tunnelin valmistelussa huomattiin. Eihän ne persuaukiset ymmärrä 20,-€ suurempaa rahaa. Demareista osan oli pakko vastustaa tunnelia kaikkea järkeä vastaan, kun kuntavaaleissa niin lupasivat. Todellisia takinkääntäjiä ja tuuliviirejä koko joukko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja koita jo päättää:D;28996065:
Ai nyt persut ovatkin vasemmistolaisia.:D

Väittävät olevansa Suomen suurin työväenpuolue. Ainakin kaikki ajatukset viittaavat menneisyyteen. Tulevaisuutta ei heillä ole ajatuksissa, eikä teoissa.
 
[QUOTE="vieras";28996101]Mikä menestys??? Molemmat oppositiossa ja hävisivät tämänkin aloituksen taistelun. Onneksi kansa vielä tietää.[/QUOTE]

Näin. Kyllä KANSA tietää :)
 
Kunnallisvaaleissa 44% äänestäneistä äänesti puolueita joilla oli selkeä kanta tunnelin puolesta ja 48% äänesti niitä jotka olivat selkeästi tunnelia vastaan. Yli 60% tamperelaisista vastustaa tunnelia. Tunneli rakennetaan. Mikä meni vikaan?
Tunnelin puolustajat käyttivät moneen otteeseen sitä perustelua, että rakennushankkeella työllistetään nyt ilman hommia olevia rakennusfirmoja. Tämän asian tiimoilta äänestyksen jälkeen Perussuomalaisten valtuustoryhmä esitti, että tunneliin liittyvät urakat ohjattaisiin suomalaisille yrityksille. Tämä ehdotus kaatui äänin 10-56. Tunnelia siis puolusteltiin ajatuksella, että sillä työllistetään ihmisiä, mutta ketä, se onkin toinen asia. Kokoomus – työväenpuolue. Juuri näin. Halvinta työvoimaa kehiin.
 
[QUOTE="vieras";28996101]Mikä menestys??? Molemmat oppositiossa ja hävisivät tämänkin aloituksen taistelun. Onneksi kansa vielä tietää.[/QUOTE]

Menestys gallupeissa. Kohta kepun ja persujen yhteenlaskettu kannatus on yhtä suuri kannatus kuin muilla puolueilla yhteensä ja se tietää sitä, että Sipilä ja Soini ovat seuraavat pm ja vvm.
 

Yhteistyössä