Perus palstamamman profiili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja profiloija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

profiloija

Vieras
Perus palstamamma on tällainen:
1. näyttää lapsille dokumenttiohjemia oikeasta elämästä, sillä pitäähän lapsen nähdä miten nainen huutaa ja veri roiskuu kun sen mamman masussa oleva vauvasisarus syntyy.

2. Ei puhu leikkipuistossa mulle aikuisille mitään koska pitäähän ihmisellä olla oikeus olla rauhassa. Puistossa käydään lapsen sosiaalisen elmän kasvattamiseksi ei äidin.
Jos palstamamma puhuu puistossa jollekki aikuiselle niin hän tekee sen siksi että haluaa haukkua toisen mamman jonka Nico-Jessica on ryöstänyt tän mamman lapsen lappari ja muovisen traktori.

Jatkaa voi vapaasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Plääh, tylsiä nää "perus-palstamamma" -jutut. Kaikki tietää ettei mitään peruspalstamammaa ole olemassakaan.

Käyppä lukasemassa muutaman kerran noita leikkipuistossa tänään juttuja :D kyllä sinne aika monta sellasta ilmoittautuu jotka kertoo mm. että suunnilleen juoksevat karkuun kun joku on niin INHOTTAVA että PUHUU sille mammalle puistossa :D

3. perusmamman lapsella on Reimatec-haalari jonka se on ostanu alesta halvalla, haalari on vähän liian iso tai vähän liian pieni koska ale oli jo viime keväänä niin silloin oli hankala ostaa sopivaa kokoa syksyksi :D

Meillä ei katso äitikään mitään synnytysdokkareita :x

Enkä paljon perusta leikkipuistoista. Joskus harvoin kuin niihin eksyn, olen kyllä just niin tyhmä, että voin sanoa sanan tai kaksi vaikka johonkin hauskaan tilanteeseen tai kehua nättejä vaatteita tms.

Vaatekaapista löytyy kaiken kokoista haalaria monessa eri merkissä, sillä olen lastenvaatefriikki.

Mihin ryhmään pääsen näillä "ominaisuuksilla" :xmas:

Yhteistyössä