Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuinka moni tässä ketjussa muuten kuvittelee katsovansa kaupallisia tv-kanavia ilmaiseksi?
Täh? No minä ainakin. Eipä ole maikkari vielä laskua lähettänyt.![]()
Joka ikinen mainosminuutti kuitenkin maksatetaan niiden mainostettujen tuotteiden hinnoissa.
Mä katson ainoastaan ylen kanavia. Ne on kanavia joilta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista. Ihan mielelläni maksan yle-veron jos sillä saa laadukkaampaa viestintää.
Mä katson ainoastaan ylen kanavia. Ne on kanavia joilta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista. Ihan mielelläni maksan yle-veron jos sillä saa laadukkaampaa viestintää.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan hyvä;30848850:Meillä taas ei katsoa yleä juuri koskaan. Mä en halua maksaa ylestä mitään ja on ihan sairasta että pakotetaan maksamaan. En todellakaan kannata persuja mutta on siellä näköjään joku joka on järkevä. Tää ylen vero kaatuisi heti jos siitä tulis kansan äänestys. Ilmainen viihde ja sarjat riittää meille. Ilman maikkaria ja nelosta ei tulis elämästä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja epäpersu;30848856:Kaikki verot poistettaisiin, jos niistä saisi äänestää.
Ja silloin jokainen saisi käyttää omat rahansa niin kuin parhaaksi näkee ja se olisi oikein hyvä asia.
Alkuperäinen kirjoittaja mitäääh;30848867:Et voi olla tosissasi. Oletko?
Miksen olisi tosissani?