Perussuomalaiset haluavat puolittaa Yleisradion budjetin eli veron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä mä kannatan. Tosin mun mielestä riittäisi 1 suomen ja 1 ruotsin kielinen kanava ja ei mitään muuta. Mä uskon että sillä sais hinnan vielä paljon alemmaksi. Sitten kirjastot mä lopettaisin koska ne kaikkein kalleimmat ja niitä ei käytetä. Noi 2 asiaa on pahimmat epäkohdat suomessa. Samaten en ymmärrä minkä takia puoleet saa jotain tukia ja ne kanssa pois kokonaan ja eduskunnan määrä 100 ja palkat puoliksi.

Mä katson ainoastaan ylen kanavia. Ne on kanavia joilta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista. Ihan mielelläni maksan yle-veron jos sillä saa laadukkaampaa viestintää.

Joka ikinen mainosminuutti kuitenkin maksatetaan niiden mainostettujen tuotteiden hinnoissa.

Onpahan helvetin typerästi ajateltu. Ilman mainoksia kukaan ei tietäisi että sellaisia on myytävänä joten menisi heikosti kaupaksi ja näinollen tuotantomäärät pienenä ja hinnat korkeana. Jos valmistetaan sata leipää päivässä niin on kalliimpaa kuin valmistaa 12000 leipää päivässä, noin niinkuin kappalehintoja miettien.

Persut eivät katso dokkareita tai muita sivistäviä ohjelmia, joita YLE tarjoaa usealta kanavalta. Ihmettelen, että eivät vielä ole ehdottaneet lukemisen opetuksen lopettamista kouluissa.

Mä katson ainoastaan ylen kanavia. Ne on kanavia joilta tulee edes joskus jotain katsomisen arvoista. Ihan mielelläni maksan yle-veron jos sillä saa laadukkaampaa viestintää.

Meillä taas ei katsoa yleä juuri koskaan. Mä en halua maksaa ylestä mitään ja on ihan sairasta että pakotetaan maksamaan. En todellakaan kannata persuja mutta on siellä näköjään joku joka on järkevä. Tää ylen vero kaatuisi heti jos siitä tulis kansan äänestys. Ilmainen viihde ja sarjat riittää meille. Ilman maikkaria ja nelosta ei tulis elämästä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan hyvä;30848850:
Meillä taas ei katsoa yleä juuri koskaan. Mä en halua maksaa ylestä mitään ja on ihan sairasta että pakotetaan maksamaan. En todellakaan kannata persuja mutta on siellä näköjään joku joka on järkevä. Tää ylen vero kaatuisi heti jos siitä tulis kansan äänestys. Ilmainen viihde ja sarjat riittää meille. Ilman maikkaria ja nelosta ei tulis elämästä mitään.

Kaikki verot poistettaisiin, jos niistä saisi äänestää.

Miksen olisi tosissani?

Sinusta siis ei olisi mitään vikaa siinä, että verot poistettaisiin? Sua ei siis haittaa, että kaikki julkinen muuttuisi täysin maksulliseksi, yksityisten omistukseen? Koulutus, terveydenhuolto, tiestö, kaikki lapsiin liittyvä. Minulle sopii ihan hyvin, olen hyvin tienaava lapseton, jolla yksityinen terveydenhuolto hoidettu. Mutta itse ajattelen kyllä myös niitä, joilla ei asiat ole yhtä hyvin.

Enpä ole törmännytkään tällaiseen tällä palstalla aiemmin, mielenkiintoista.

Ultraliberaalitotaalimarkkinayhteiskunta ilman veroja on samanlainen utopia kuin kommunismi. Periaatteessa idean voi saada kaunopuheinen kuulostamaan hyvältäkin. Käytännössä juttu kaatuu ihmisten kusipäisyyteen.

Yhteistyössä