Perussuomalaisten alamäki jatkuu! Lilliputtipuolue enää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26321903]Näinhän siinä pitikin käydä. Tyhjänpuhumisella ei Suomessa pitkälle pötkitä. Nyt on raja tullut vastaan.

[/QUOTE]

Näinpä. Suuria oli puheet, mutta edes hallitukseen eivät uskaltaneet. Suuret sanat eivät ole ennenkään suuta halkaisseet.

Kiitos, kävinkin jo katsomassa, onko joku tehnyt aloituksen.

Mua huvittaa vaan tuolla Maikkarilla nuo persujen kommentit - älykkyysosamäärä, noh.. On taas vain melkoinen poikkileikkaus peruspersuäänestäjästä :D

[QUOTE="vieras";26321957]Suomessa kyllä riittää puolueita. Persut voit onneksi unohtaa. Junttipuolue pian pudotetaan kartalta pois. On vain pahaa unta ollut.[/QUOTE]

Sepä se!

[QUOTE="vieras";26321957]Suomessa kyllä riittää puolueita. Persut voit onneksi unohtaa. Junttipuolue pian pudotetaan kartalta pois. On vain pahaa unta ollut.[/QUOTE]

Mikä muu puolue on mika ajanut mamuraiskaajien pitempiä tuomioita kysyn vaan

[QUOTE="vieras";26322126]Kannatusluku on niin pieni, ettei sitä näe muuten kuin suurennuslasilla. =)[/QUOTE]

Tai siis mikroskoopilla? Eli toooosi pieni :D

Tää on niin hauskaa, että!

[QUOTE="vieras";26321903]Näinhän siinä pitikin käydä. Tyhjänpuhumisella ei Suomessa pitkälle pötkitä. Nyt on raja tullut vastaan.

MTV3: Kuntavaaleissa luvassa antijytky!

Perussuomalaisten eduskuntavaaleissa keräämä kannatus on jäämässä kunnallisvaaleissa huomattavasti pienemmäksi, selviää MTV3:n teettämästä kyselystä.

MTV3: Kuntavaaleissa luvassa antijytky | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi[/QUOTE]

Ne on ne mielipiteet ja mihin uskot! Tekis mieli sanoa mitä olem mieltä mutta en vaan voi! Sanon kun ennen joku muu sanooo!!!!!

Hölmöä tämä puolueiden joukkuepeli fani- ja antifani-ilmiöineen. Minä äänestin perussuomalaisia eduskuntavaaleissa suurimman asiakysymyksen, eu-kriisin vuoksi. Kannatus ei vaan riittänyt mennä hallitukseen kääntämättä takkia ja hyvä niin. Kuntavaaleissa on aivan toiset teemat. Ei minulla ole rehellisesti vielä mitään käsitystä edes siitä, että mikä asia tulevalla valtuustokaudella on minulle merkityksellinen, saati mikä on eri puolueiden kanta. Näin se on useimmissa kunnissa. Ei jollain eutanasialla, EU:lla, homoilla tai ties millä ole mitään tekemistä sen kanssa, että miten koulukuljetukset, päivähoito, kaavoitus, tienhoidon kilpailutus tai ties mikä asia juuri minun kunnassa hoidetaan.

Tutuista suurista teemoista vain maahanmuuttopolitiikka ja kuntaliitokset erottavat perussuomalaiset muista puoleista suht varmasti. Mikäli ei muuta tähdellistä nouse pinnalle, niin menkööt ääni vaikka sille, että omaan kylään mieluummin uusi päiväkoti vastaanottokeskuksen sijaan.

[QUOTE="kiskis";26322159]Hölmöä tämä puolueiden joukkuepeli fani- ja antifani-ilmiöineen. Minä äänestin perussuomalaisia eduskuntavaaleissa suurimman asiakysymyksen, eu-kriisin vuoksi. Kannatus ei vaan riittänyt mennä hallitukseen kääntämättä takkia ja hyvä niin. Kuntavaaleissa on aivan toiset teemat. Ei minulla ole rehellisesti vielä mitään käsitystä edes siitä, että mikä asia tulevalla valtuustokaudella on minulle merkityksellinen, saati mikä on eri puolueiden kanta. Näin se on useimmissa kunnissa. Ei jollain eutanasialla, EU:lla, homoilla tai ties millä ole mitään tekemistä sen kanssa, että miten koulukuljetukset, päivähoito, kaavoitus, tienhoidon kilpailutus tai ties mikä asia juuri minun kunnassa hoidetaan.

Tutuista suurista teemoista vain maahanmuuttopolitiikka ja kuntaliitokset erottavat perussuomalaiset muista puoleista suht varmasti. Mikäli ei muuta tähdellistä nouse pinnalle, niin menkööt ääni vaikka sille, että omaan kylään mieluummin uusi päiväkoti vastaanottokeskuksen sijaan.[/QUOTE]

Sepä se, mutta sinä oletkin järkevä persuja äänestänyt - selitäpä asia "järkiperustein" näille mölisijäpersuille, ei mene läpi. "Alussa oli vain suo, kuokka ja Jussi". :D

[QUOTE="vieras";26322170]Ja sitä hauskemmaksi muuttuu, mitä lähemmäksi kuntavaalit tulevat. Vaalipäivänä sitten voikin korkata skumppapullon. Päästään yhdestä ääliöpuolueesta eroon. Sitä kannattaakin juhlia.[/QUOTE]

Tooodellakin! Ja parasta pöytään, hhmm. onko Keltainen leski liian klisee? No mietitään.

Te joille PS on punainen vaate pahassa niin mikä saa teidät uskomaan että Suomi parantaa hyvinvointiaan leikkaamalla koulutuksesta, työllistämistuesta, julkisista palveluista ja haluaa heikentää ihmisten ostovoimaa, maksaa mielummin ulkomaille enemmän kuin korjauttaisi kotimaassa hyväksi ja toimiviksi koettuja rakennuksia. Esim. Vanhustentalot ja miksi te haluatte että ikänsä yhdessä asuneet mummo ja pappa pitää sijoittaa eri palvelutaloon asumaan viimeisiksi elinvuosiksiin? Miksi haluatte että tuotteiden hintaa pitää nostaa triplasti sen takia että maksamme lisää EU jäsenmaksuja, toimimattomasta instanssista jossa ei kukaan tiedä mitä kukakin tekee, miten se on auttanut teitä?

Miksi Kreikkaan piti tukipakettien muodossa antaa rahaa suomesta, rahaa jota me otimme velkaa ja kansa maksaa sen valtiolle. Takaisinhan me emme sieltä mitään saa ja se takuusumma käsittää vain 400 miljoonaa, anneetua rahaa on hävitty jo nyt 2,8 miljardia eurtoa ja kohta lähtee IMF:ään lisää suomesta joka antaa kreikkaan ja ottaa ne takuut suomesta itselleen kun kreikka ei voi maksaa IMF:ään velkojaan takaisin. Miten tämä on teitä auttanut? Tämän puolesta te nyt tässä ketjussa intoilette.

Yhteistyössä