Perustelkaa, miksi kuulua johonkin lasten kirjakerhoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti täälläkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti täälläkin

Vieras
Meilläkin on aikanaan kuuluttu, mutta nyt mietityttää...Mummo maksaa meillä jokaiselle tenavalle yhden kotiin tulevan lehden ja nyt olisi mietinnässä kirjakerho.

Vaikka kyse ei nyt ole minun rahoista, niin minusta tuo on rahojen hukkaan heittämistä, kun kirjoja saa tänä päivänä niin edullisesti kirppareilta. Meillä luetaan paljon ja ostankin kirjoja varmaan joka kirppisreissulla. Hyväkuntoisetkaan Walt Disneyn kirjat eivät maksa kuin 1 e- 3 e välillä ja aina löytyy uusia lukemattomia.

Tänään tuli tuo Lasten Parhaat Kirjat-mainos, jossa hehkutettiin vain noita kaupanpäällisiä ja normaalista kuukausittaisesta hinnasta ei kerrottu halaistua sanaa- ainakaan en itse sitä löytänyt. Joku tällä palstalla kerrattain sanoi, että se on noin 20 e/kk. Sillä saa nipun kirjoja kirpparilta.

Perustelkaa siis, miksi kuulutte kirjakerhoon. Mietin sitten asiaa uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Kuulutaan Kunnaskerhoon, ja siksi, että Mauri Kunnas on suomalaista kansanperinnettä äidiltä tyttärille :D

Hei, paljonko noi kunnaskirjat maksaa kuukaudessa? Näin siitä joskus jonkun mainoksen mutta sillon en kerennyt perehtymään

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Kuulutaan Kunnaskerhoon, ja siksi, että Mauri Kunnas on suomalaista kansanperinnettä äidiltä tyttärille :D

Hei, paljonko noi kunnaskirjat maksaa kuukaudessa? Näin siitä joskus jonkun mainoksen mutta sillon en kerennyt perehtymään

18,90e muistaakseni posteineen, yleensä ainakin =)

Minusta se on aika hassuja nuo kirjakerhot. Eivät minun juttu... minusta on paljon fiksumpaa ostaa juuri ne kirjat mistä tykkään ja juuri kuin itse haluan, enkä olla riippuvainen jostain kerhosta.

Ja on hauska, kun vaikka kirpputorilla poika (2.5v) saa itse selailla ja valita itselleen kirjan tai pari... taikka kirjastossa- aina hauskaa.

Me kuulutaan kans kunnas kerhoon ja ne kirjat on semmosessa käytössä että säilyvät tyttärelle kun on isompikin eli ei saa niitä yksin vielä lukea.

Minusta ne on ihania kirjoja ja tosiaan joka kuukausi on erihintanen riippuen paketista mutta tuota 18-20 euron luokkaa.

http://www.kunnaskerho.fi/

Muuten ostetaan alennuksista kirjoja.

Jos mä vaikka haluisin liittyä niin voinko mä liittyä sun kautta, siis että hyödyttäskö me molemmat siitä jotenkin. En ole kiinnostunut mitä sais liittymislahjaksi :whistle: :ashamed:

No eihän noissa kerhoissa mitenkään ole sidoksissa pelkästään niiden kirjoihin. Me kuulutaan, mutta yleensä en kuukauden pakettia ota. Kuulun siksi, että saan kerholehden, josta saan vinkkejä erilaisista lastenkirjoista. Kirjat hommataan sitten jostain mistä halvalla saa tai monesti hyödynnetään myös kirjastoa.

Liityin taas yksinkertaisesti siksi, että en kertakaikkiaan ehdi ja jaksa jatkuvasti käydä kirjakaupoissa. (Enkä voinut vastustaa Lumiukko-kirjaa ja dvd:tä :D) Paljon helpompaa katsoa kerholehdestä mitä olis tarjolla ja tilata mistä tykkää. Ja on kerhossakin ale-myyntejä ;)

Jos mä vaikka haluisin liittyä niin voinko mä liittyä sun kautta, siis että hyödyttäskö me molemmat siitä jotenkin. En ole kiinnostunut mitä sais liittymislahjaksi :whistle: :ashamed:

laitoin sulle yvtä =)

Me kuulutaan Uppo-Nallen kirjakerhoon. Siellä on hyvä valikoima kivoja (WSOY) kirjoja kaikenikäisille lapsille ja pakollisten ostosten ei tarvitse olla kuukaudenkirjoja. Lisäksi liittämislahjat ovat ihan TÖRKEÄN hienoja... :D

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Mä taas en ikinä muista perua kk:n kirjaa ja rahaa palaa älyttömästi turhiin kirjoihin! Siksi siis erosin toistamiseen.

Saahan ne palauttaakin mutta ei siitäkään varmasti kauheasti tykätä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Mä taas en ikinä muista perua kk:n kirjaa ja rahaa palaa älyttömästi turhiin kirjoihin! Siksi siis erosin toistamiseen.

Saahan ne palauttaakin mutta ei siitäkään varmasti kauheasti tykätä.

Saa ja palauttanutkin jokuisen olen, mutta jo postin palvelu sitä luokkaa ollut palautusten yhteydessä ettei mielellään joka kerta palauta.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Me kuulutaan Lasten omaan kirjakerhoon. Musta se on vaivaton tapa saada kirjoja suoraan kotiin :D

Peesan!
On siellä myös ihan hyviä tarjouksia välillä ja eihän se tarkoita sitä, että jokaista kuukauden kirjapakettia tarttis ottaa. Mä otan, jos vaikuttaa kivalta.
Kuulun myös Uudet Kirjat-kirjakerhoon ja siellä on tosi hyviä tarjouksia. Just ostin jonkun fantasiakirjan äidin tädin tytölle muutamalla eurolla (kirja on tosi paksu) joululahjaksi ja samalla löysin sotakirjan lahjaksi vaarilleni (hulluna niihin) ja vielä Nora Robertsin kirjan mummilleni, kumpainenkin 3:lla eurolla.
Tähän päälle vielä se, että mä en kertakaikkiaan jaksa lähteä jonnekin kirpparille, jonne mun pitää mennä junalla tai bussilla...en vaan jaksa. Mä inhoan julkista liikennettä ja käytän vaan, kun on pakko.

Yhteistyössä