Perustuuko Paranormal Activityt tosi tapahtumiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pistex3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pistex3

Vieras
Siis että nuo asiat ovat oikeasti tapahtuneet sille Katielle ja Micahlle ja Hunterille ja kuvattu sitten??

Tietääkö kukaan?

Kun lopussa sanotaan että omistettu Micahin muistolle ja sitten Paranormal Activity 4 alussa sanotaan että Katie ja Hunter katosivat maaliskuussa 2006, heidän olinpaikkaansa ei tiedetä vieläkään?

En oo muuten ikikuuna päivänä nähnyt mitään SAIRAAMPIA elokuvia! Vaikka tykkäänkin jollain tavalla kauhuista, niin nuo on jo menny niin yli mun ymmärryksen että hyi...

Eilen kävi sellanen inhottava tapahtuma, että mulla katos mun kasvorasva ihan ihmeellisesti eikä sitä löytyny mistään ja sit paranormal activity 4 rupes pyörimään itsestään telkkarissa kun sinne dvd laitteeseen oli jääny just se levy sisälle... Hyi helvetti että mua oksetti että mitä täällä tapahtuu. Tänään kyllä hajotan tuon vitun levyn ja pistän roskikseen ja kirjotan paperille että ei ole olemassa jumalaa, ei olemassa saatanaa, eikä muuta henkimaailmaa ja katotaan hakeeko mut joku saatana vaikka tänä yönä kun uhoon. Mut meidän talossa ei noin sairasta filmiä pidetä mikä aiheuttaa tuollasia traumoja et säpsähtelee nukkumaan mennessä kun kuulee pieniäkin narahduksia tai muita ääniä kun kämppä on yöllä pimeänä, vaikka ne varmasti lähtevät aivan normaalista elämisestä.

En oo muuten ikikuuna päivänä nähnyt mitään SAIRAAMPIA elokuvia! Vaikka tykkäänkin jollain tavalla kauhuista, niin nuo on jo menny niin yli mun ymmärryksen että hyi...

Eilen kävi sellanen inhottava tapahtuma, että mulla katos mun kasvorasva ihan ihmeellisesti eikä sitä löytyny mistään ja sit paranormal activity 4 rupes pyörimään itsestään telkkarissa kun sinne dvd laitteeseen oli jääny just se levy sisälle... Hyi helvetti että mua oksetti että mitä täällä tapahtuu. Tänään kyllä hajotan tuon vitun levyn ja pistän roskikseen ja kirjotan paperille että ei ole olemassa jumalaa, ei olemassa saatanaa, eikä muuta henkimaailmaa ja katotaan hakeeko mut joku saatana vaikka tänä yönä kun uhoon. Mut meidän talossa ei noin sairasta filmiä pidetä mikä aiheuttaa tuollasia traumoja et säpsähtelee nukkumaan mennessä kun kuulee pieniäkin narahduksia tai muita ääniä kun kämppä on yöllä pimeänä, vaikka ne varmasti lähtevät aivan normaalista elämisestä.

Tavalliset kauhuleffat on lastenleikkiä näiden rinnalla!:D Naurattaa ihan kaikki ringit sun muut sen jälkeen kun on kattonut yhdenkin paranormal activityn.
Mä nukuin valot päällä viikon kun oli kattonut kolmosen:D

images

Mut sit tuota keksinkin normaalin selityksen sille mun rasvan katoamiselle ja miten se elokuva meni eilen itestään päälle.

Rasva katos sen takia, kun olin varmaan heittäny sen roskiin.

Ja elokuva meni päälle itsestään siksi koska lautanen painoi kaukosäädintä.

Kaikki noi paranormal activityt on tosi tylsiä,ja tökerösti tehtyjä...ykkösen jaksoin kattoo kokonaan kun sitä oli niin paljon kehuttu,oli täys pettymys,kakkosen jätin kesken.. mut kaikilla oma makunsa.. :)

[QUOTE="vieras";28866565]Tavalliset kauhuleffat on lastenleikkiä näiden rinnalla!:D Naurattaa ihan kaikki ringit sun muut sen jälkeen kun on kattonut yhdenkin paranormal activityn.
Mä nukuin valot päällä viikon kun oli kattonut kolmosen:D[/QUOTE]

Minusta taas paranormal activityt ovat kuolettavan tylsiä.

Yhteistyössä