Pesukone haisee,taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyykitkin haisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyykitkin haisee

Vieras
Viikonloppuna pesin pyykkikoneen sitruunahapolla 95 asteessa ja sen jälkeen kerran pyykinpesuaineella tyhjillään 95 asteessa ja nukkasihti ym. putsattiin. Olen kuivannut koneen sisältä kun pyykit olen ottanut pois ja luukku ollu auki. Ja taas haisee ihan kakalta! Mistä ihmeestä johtuu? LG:n kone siis on ja pari vuotta vanha. Vuos sitte kans tein saman homman ja sen jälkeen ei haissu kun vasta nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja :
mitä pesuainetta käytät? Jos sisältää zeoliittia niin vaihda fosfaattipitoiseen.
Tossa koneessa ei ole ikinä kertaakaan pesty pesuaineella jossa zeoliittia eikä myöskään fosfaattia. Eli ei johdu zeoliitista =)

kannattaa pesukone aina tyhjänä pitää luukku auki saa tuulettua kun sitä ei käytetä . ei ala niin helposti haisemaan.
Itse käytän sitruunamehua 95 asteessa n puolen vuoden välein, eikä ole koskaan alkanut haista.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa :
kannattaa pesukone aina tyhjänä pitää luukku auki saa tuulettua kun sitä ei käytetä . ei ala niin helposti haisemaan.
Itse käytän sitruunamehua 95 asteessa n puolen vuoden välein, eikä ole koskaan alkanut haista.

Kymmenen vuotta ollut sama kone eikä ikinä ole putsattu eikä haise!

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Arvasin ja eiköhän kannata ostaa ihan kaupasta kunnon pesuaine!
Amwayn ei ole ollenkaan niin hyviä kuin annetaan ymmärtää.

Pesin Sa8:lla monta vuotta edellisellä koneella eikä ikinä alkanut haista. Olen lukenut täällä joskus että nimenomaan LG:n koneet on jollain alkanut haista. Ja pesuaine on tosi hyvää,sitä en vaihda =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pesin Sa8:lla monta vuotta edellisellä koneella eikä ikinä alkanut haista. Olen lukenut täällä joskus että nimenomaan LG:n koneet on jollain alkanut haista. Ja pesuaine on tosi hyvää,sitä en vaihda =)

Olet sitten vissiin hurahtanut ILH
Voi aine ollakin ihan ok, mutta turhan kallis.

minäkin tein tänään tuon sitruunahappopuhdistuksen koneelle 90 astees
toivottavasti nyt oikeasti puhdistui..välillä jotain tummaa tarttunut pyykkeihin inhottaa kun valkeat pesee vain valkeiden kas ja silti harmaantuivat ja noita läikkiä..
no jospa se nyt lopettaa vaatteiden pilaamisen.
Vauhtiin kun pääsin niin astianpesukone sai saman käsittelyn ja mikroon soodaa ja puhd. ja kahvinkeitin ja uuni kans tehopuhdistettu tänään :D

Minä pistin etikkaa pesuainelokeroon ja annoin pyöriä 60 asteessa ilman muuta pyykkiä. Sitten puhdistin perusteellisesti kaiken mihin sormilla ylsin. Kansi ja pesuainelokerot kannattaa jättää auki pesujen välillä. Niin ne hajut loppuivat siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Olet sitten vissiin hurahtanut ILH
Voi aine ollakin ihan ok, mutta turhan kallis.

Heh,en ole ilh. Kaverilta tilaan jotain tuotteita mitkä on hyviä. Toiset tuotteet on tosi hyviä ja toiset ei mitenkään erikoisia. Ja olen erimieltä pesuaineen kalleudesta. Joskus kun käytin kaupan nestemäisiä aineita niin ne vasta kalliiksi tuli! Ja kaupan pulvereita en käyttänyt just sen zeoliitin takia ja se pulveri jäi meillä aina pyykkeihin.

Yhteistyössä