petetty

  • Viestiketjun aloittaja Ville
  • Ensimmäinen viesti
Ville
Olin vappuaaton töissä, vaimo meni tyttöporukassa juhlimaan vappua. Tuli takaisin vasta tiistaina. Välillä tuli puhelinviesti, ettei pääse vielä tulemaan, kun ei ole selvää kuskia.

Tiistaina hän myönsi maanneensa yhden porukassa olleen minunkin tuntemani kaverin kanssa. Kaksi yötä olivat kuteneet. Pyyteli anteeksi, viina ja juhlinta veivät överiksi. Naimisissa olemme olleet kaksi vuotta, vaimo on kolmannella kuulla raskaana. En tiedä mitä tekisin, tämä on ensimmäinen kriisimme. En haluaisi erota, tapahtunut tuntuu kuitenkin ylipääsemättömältä. Moni kaverikin tietää, en kehtaa mennä porukoihin.
 
Oh
Vaimosi ryyppäsi ja juhli kaksi päivää ja harrasti seksiä toisen kanssa. Vaikka on raskaana!

Ei todellakaan hyvältä näytä.

Sano, että tämä on keksitty juttu.

Vai onko vaimollasi ollut aiemmin päihdeongelma? Kun tuntuu liian paksulta, että nainen kenellä ei ole päihdeongelmaa, huvin vuoksi ja tietn tahtoen ryyppäisi kaksi päivää ollessaan raskaana.
 
nainen1
Hmm...ei kai vaimosi oikeesti ryypännyt tohon malliin kun on raskaana. Pettämisestä viis veisaat, sitä tekee jokainen jossain vaiheessa ja jos jää hänelle viimeiseksi kerraksi, niin anna olla ja jos sitä pyytää anteeksi, mutta toi ryyppääminen ja vauvan odottaminen...aika kurja tilanne. Se lapsi on sunkin ja totta hemmetissä te haluatte terveen lapsen.
 
nami
Kolmannella kuulla raskaana ja vetää viinaa?! Todella todella törkeää ja vastuutonta käytöstä. Pistää vihaksi syntymättömän lapsen vuoksi! :mad:
hitsi, en pysty edes erittelemään tuota muuta tapahtunutta kun suututtaa ja harmittaa tuollainen tulella leikkiminen. Sikiö on saanut tasan samat alkoholipromillet ja tasan yhtä kauan aikaa elimsitöönsä kuin raskaana oleva äiti.
Ennen kaikkea olisin huolissani noin hövelistä suhtautumisesta syntymättömän lapsen parhaaksi. Pidä vakava keskustelutuokio, ja kysy rouvaltasi ymmärtääkö hän alkoholin haitat lapselle?
 
nami
Niin ja myös sinä itse! Jos tämä ei ole provo, niin vaikuttaa siltä kuin pettäminen olisi suurempi ongelma kuin lapsen parhaaksi toimiminen. Vakavin ongelma tuntuu olevan teidän molempien kypsymättömyys vanhempina.
 
Ville
Valitettavasti kokemani on totta.

Vaimoni on elämässään vähän käyttänyt alkoholia, 21 v opiskelija. Jotenkin ymmärrän, että hänellä meni överiksi 12 hengen porukalla mökillä. Uskottomuutta on vaikeampi ymmärtää. Olen sanonut antavani anteeksi, se uskottomuus vain tuntuu vaikealta. Viinaan vaimoni tuskin pitkään aikaan koskee. Hän pelästyä juopotteluaan itse eniten.

Olen itse vähän yli kolmekymppinen opiskelija. Olen ollut viimeiset 7 vuotta kokopäivätyössä. Mielestäni vaimoni väärinkäytti vapautta, jonka työssäkäyntini hänelle tuo. Hänen kuuluisi opiskella ja hoitaa koti, eikä huorata. Hän munasi minut tutussa porukassa. Vaikea päästä yli, vaikka haluankin.
 
nainen1
Ei kai sun vaimos sentään huorannut kuule, mieti vähän mitä puhut. Vaikka tolanen käytös on tietty väärin, niin ei toi yksi kerta siitä huoraa tee. Tämä mies, joka sitä painoi on tietty oikee kunnon jaksava sonni, eiks niin :eek:

Naisen kuuluu olla kotona ja hoitaa koti. No, ehkä näinkin :eek: Kai se jossain töissä on ollut, jos sä olet ollut töissä. Teillä on aika iso ikäero, se kannattaa ottaa huomioon. Vaimosi haluaa vielä pitää hauskaa ja sä olet jo neljälläkymmenellä. Lapsi tohon suhteeseen ei kuulosta hirveän hyvältä, mutta kaipa te aikuisina ihmisinä tiedätte mitä tehdä.
 
Ville
Pyytänyt anteeksi, lupaillut ei koskaata jne. Hän on vastannut kaikkeen, mitä olen kysynyt.

Reissu on ollut yhtä sikailua, vaimoni on julkisesti ollut toisen miehen parina ja viettänyt tämän kanssa illan ja päivän lisäksi kaksi yötä. Enää heidän suhteensa ei jatku, mies kuuluu kuitenkin tuttavapiiriin, minua viisi vuotta nuorempi eronnut himourheilija.

Kaikkeen mitä olen kysynyt, vaimo on vastannut. Jotenkin hän korostaa alkoholin käytön vääryyttä, huoraamista hän on pyytänyt anteeksi, mutta ei mielestäni ole aidon katuva.
 
Timo
Minusta tuollaisille villeille, jotka menevät naisisiin noin paljon itseään nuoremman naisen kanssa naimisiin, on ihan oikein päästä aisankannattajaksi. Ole tyytyväinen, että vaimosi saa nuortakin orhia.
 
Minä
Jos minä olisin sinä, niin hakkaisin naisen mahaa kunnes sikiö tulee sieltä ulos ja sen jälkeen muuttaisin asumaan yksin. Tuskimpa haluat huoran kanssa lasta. Jatkossa sama meno jatkuu...
 
j
Sä oot siis ite yli 30 ja oot menny naimisiin kun tyttö oli 19, sä melkeen 30.

Mietipä millanen ite olit parikymppisenä... Kyllä tais sullakin mono vipattaa vielä silloin. Jos ottaa noin nuoren tositarkoituksella, pitää kyllä ymmärtää että siinä tulee ongelmia jossain vaiheessa.

En puolustele vaimosi tekoa. Se oli todella väärin ja törkeää. Sinä olet kuitenkin aikuinen mies ja pääset tästä yli aikuisen tavoin. Sinä varmasti tiedät mitä parikymppiseltä, joka on sidottu jo teininä, voi odottaa. Olisitko itse ollut silloin yhtään kypsempi?

Ja kuinkahan moni mies pettää kun vaimo on raskaana tai vasta synnyttänyt...

 
Minä
Ei tuollaista lasta tarvita tänne. Tehköön lapsensa sellaisen miehen kanssa, joka hyväksyy neidin alkoholinkäytön ja pettämiset, niitäkin kyllä varmaan riittää. Pitäisikö miehen ottaa nyt ero ja maksaa elatusmaksuja seuraavat 18-vuotta? Ei ole miehelle oikeutta tässä maassa...
 
äitykkä
kamala vaimo sulla :(
ei ole kypsä äidiksi jos ei voi ajatella vauvansa parasta ja olla juomatta :'( .
Vasta siinä vaiheessa on valmis vanhemmaksi, kun tajuaa että juhlat on juhlittu ja suurimmat kännit kännätty. Jos menojalkaa vielä vipattaa niin lasten teko kannattaa jättää myöhemmäksi.
 
äippä
no ei se viina nyt niin vaarallista sikiölle ole, jos ei ole kyse alkoholistiäidistä. Känni tai lasi viiniä silloin tällöin ei merkkaa mitään vaik olis raskaana. Koitapa vaan ettiä mitään tutkimustuloksia, joissa väitettäis että vähäinen alkoholin käyttö olisi vaaraksi sikiölle. Vain alkoholismi vaurioittaa lasta.
 
oh
Noh joo.

En ota enää kantaa tuohon raskaus ja alkoholi asiaan.

Mutta teinienkö kanssa liikut?! Itse en voisi kuvitella tilannetta missä meidän kaveriporukassa ryypättäisiin yhdessä. Ja jonkun juhlista poissaolevan ystävän puoliska alkaisi paneskelemaan jonkun muun kanssa.

En usko, että ketään jaksaisi moista katsella, kommentoimatta asiaa. Etenkin jos siis tuo ""porukka"" oli sinun kavereitasi.
 

Yhteistyössä