petetty

  • Viestiketjun aloittaja Ville
  • Ensimmäinen viesti
pentti
-Nyt pentti uskoo vahvasti että tämä on sellainen provo. Tai sitten viimeinenkin kunnioitus naisia kohtaan häviää kuin usva viidakkoon. Kolmannella kuulla raskaana ja juo kaksi päivää ja nai kaksi päivää..ei..en voi uskoa tätä.
 
Misu
Mä en usko et kukaan tulis pääseen tollasen asian yli.. Eikä tossa mikään syrjähyppy helpotusta tuo. Kyllä sä tuut tota asiaa kantamaan sisälläs elämäs loppuun asti..ja aina kun aika on otollinen asia kaivetaan taas silmiesi eteen..
 
Misu
Mä en usko et kukaan tulis pääseen tollasen asian yli.. Eikä tossa mikään syrjähyppy helpotusta tuo. Kyllä sä tuut tota asiaa kantamaan sisälläs elämäs loppuun asti..ja aina kun aika on otollinen asia kaivetaan taas silmiesi eteen..
 
Misu
Mä en usko et kukaan tulis pääseen tollasen asian yli.. Eikä tossa mikään syrjähyppy helpotusta tuo. Kyllä sä tuut tota asiaa kantamaan sisälläs elämäs loppuun asti..ja aina kun aika on otollinen asia kaivetaan taas silmiesi eteen..
 
vierailijaolli
Olin vappuaaton töissä, vaimo meni tyttöporukassa juhlimaan vappua. Tuli takaisin vasta tiistaina. Välillä tuli puhelinviesti, ettei pääse vielä tulemaan, kun ei ole selvää kuskia.

Tiistaina hän myönsi maanneensa yhden porukassa olleen minunkin tuntemani kaverin kanssa. Kaksi yötä olivat kuteneet. Pyyteli anteeksi, viina ja juhlinta veivät överiksi. Naimisissa olemme olleet kaksi vuotta, vaimo on kolmannella kuulla raskaana. En tiedä mitä tekisin, tämä on ensimmäinen kriisimme. En haluaisi erota, tapahtunut tuntuu kuitenkin ylipääsemättömältä. Moni kaverikin tietää, en kehtaa mennä porukoihin.
olet pihalla kuka lapsen isä, anna Kenkää
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä