Hae Anna.fi-sivustolta

Petin avomiestäni

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Betrayer, 14.01.2010.

1. Betrayer Vierailija

Saatte tuomita ja haukkua vaikka miten, mutta tässä tarina: Olen ollut avokkini kanssa yhdessä 2,5v. Rakastan häntä, hänen kanssaan on turvallinen ja hyvä olla. Sängyssä hän on vähän ujo ja nössö muutenkin, mitään rajua rakastelua ei ikinä ole ollut, vaikka olen ehdottanut, enkä ole pitkään aikaan halunnut seksiä hänen kanssaan.
    Viimeisen vuoden olen ollut kiinnostunut toisesta miehestä. Olen jutellut hänen kanssaan usein ja kun hän alkoi ehdottelemaan "päiväkahviseuraa" ja missä treffattas jne. sai minut ihan villiksi kun tiesin, että on kiinnostunut.
    Tiesin hänen syntymäpäivänsä, laitoin onnittelut tekstiviestinä ja siitä alkoi viestien kirjottelu. Hän ei millään meinannut uskoa, että olisin kiinnostunut. Hänkin on seurustellut naisen kanssa muutaman kuukauden, eli varattuja ollaan molemmat. Viestien kirjoittelua, puhelinseksiä jatkui viikon ja sitten tavattiin sivutiellä ja takapenkillä sitten...Teko oli todella harkittu ja suunniteltu, enkä kadu pätkän vertaa.
    Oma mieheni ei ikinä kehu minua millään tavalla, seksi on tylsää ja kaavamaista, mitään rajua rakastelua ei ikinä ole ollut, en ole tyytyväinen ulkonäkööni jne. Tämä rakastajani muutti kaiken, sai minut vapautumaan estoistani, seksi oli kiihkeää ja hän kehui koko ajan taitojani, seksikkyyttäni, eikä edelleenkään uskonut todeksi, että haluan häntä.
    Menin tapahtuneen jälkeen kotiin, kävimme saunassa ja sitten rakastelin mieheni kanssa kiihkeämmin kuin ikinä ennen. Yöllä heräsin ja tyydytin itseäni ja seuraavan päivän aikana kahdesti.
    Parin päivän päästä tapasimme rakastajani kanssa suuseksin merkeissä ja hän sanoi, ettei ikinä ole saanut niin hyvää suihinottoa. Itsetuntoni on kohonnut pilviin, tunnen itseni seksikkääksi ja halutuksi. Rakastelen mieheni kanssa entistä vapautuneemmin ja kiihkeämmin. En kadu edelleenkään, olen siis huora, haukkukaa vaan!
    Minulle tästä ei seurannut minkäänlaisia omantunnontuskia ja koen että se paransi elämääni huomattavasti. Olen etsinyt asuntoa valmiiksi jos asia tulee julki ja mieheni heittää minut pihalle, mutta se on sen ajan murhe. Kommentteja?!

2. Paavo. Vierailija

Ei se mitään, niin minäkin.

3. Jees Vierailija

No, Itse sanoit jo kaiken oleellisen. Surullista tekstiä.

4. saman kokenut Vierailija

Tuttua juttua. Tosin yleensä tollanen "vaihe" tulee sitten kun takana on jo useita seurusteluvuosia. Parin vuoden seurustelun jälkeen "lankeaminen" on kyllä aika nopeaa toimintaa ja kannattaa todella miettiä, että oletko ihan oikeasti oikean ihmisen kanssa edes yhdessä. Yleensähän tuossa vaiheessa on vielä kuherteluaika päällä eikä muut kiinnosta. Jos olet jo nyt kyllästynyt seksielämäänne niin tilanne ei tule tuosta paremmaksi muuttumaan, vaikka kuinka haluaisit itsellesi uskotella niin.

Huomioni kuitenkin kiinnittyi siihen, että on aika ristiriitaista väittää, ettet tunne omantunnontuskia ja silti kutsut itseäsi huoraksi.

5. Betrayer Vierailija

Kutsuin huoraksi itseäni sen takia, koska tiedän että minua haukutaan siksi joka tapauksessa! En pode omantunnontuskia enkä kadu hetkeäkään tekemääni. Rakastajani pettää myös omaansa, eikä hänkään sanonut katuvansa.
    Ja taustoja: Olin kihloissa n. 4 vuotta ekan mieheni kanssa, kihlauduimme kun olin 18v. ja hänelle myös menetin neitsyyteni. Ero tuli kun tunteet loppuivat puoleltani.
    Tutustuin toiseen mieheen ja hän oli vain yhden illan juttu, eikä enempää.
    Myöhemmin tapasin nykyiseni ja luulin todella, että hän on se oikea ja olin ensimmäiset puolitoista vuotta ihan onneni kukkuloilla. Ongelma on se, ettei hänen kanssaan voi puhua mistään. Sama jos puhun ummet ja lammet, hän sanoo vain "niin" Seurustelun alkuaikoina puhuttiin enemmän, mutta mihin se loppui? Olen huomauttanut lukemattomat kerrat, on riidelty jne. mutta hän ei opi puhumaan ja olenkin tullut miettineeksi, kannattaako yrittää enää.
    Se on osasyy, miksi kiinnostuin rakastajastani, hänen kanssaan pystyi puhumaan ihan mistä vain, vaikka suurimmaksi osaksi alussa puhuttiin töistä, kun ollaan samalla alalla vieläpä.

6. Pikkurouva. Vierailija

[viesti moderoitu]

Lasted edited by : 15.01.2010
  7. Tuttu tilanne Vierailija

Nyt sinusta tuntuu aivan mahtavalta, olen itse kokenut saman, sitä kesti vuosia, olen onnellinen, että järkiinnyin, mies taas jatkaa samaa kaavaa, onko tuo uusi kumppani kaiken arvoista, hän petti ennen sinua ja ehkä tälläkin hetkellä, ota ruusunpunaiset lasit silmiltäsi.

8. Lutka Vierailija

Miksi puhut vain miehen pettämisestä, kun tämä nainenkin pettää omaa puolisoaan kokoajan. Pettää todennäköisesti myös tulevia kumppaneitaankin. Ei pettäjät muutu...

9. Luulen että ap on sen verran typerä että luulee että suhteen tulisi pysyä ruusunpunaisena koko ajan. Et tule koskaan löytämään kunnollista pitkäaikaista suhdetta jos aina kuherteluvaiheen loputtua petät ja hyppäät uuteen sänkyyn. Vaikka eroaisit nykyisestäsi (toivottavasti teet sen, hän ei ansaitse olla h**ran kanssa) ja alkaisit seurustella rakastajasi kanssa, tulisi se menemään saman kaavan mukaan. Lopulta tulee tylsää.

Eli tee palvelus kaikille miehille ja pysy sinkkuna, he kyllä kiittävät kun saava ilmaisen p***unjakajan käyttöönsä.

10. saman kokenut Vierailija

Jos sun suhde on jo nyt tuolla tolalla, ettei seksielämä toimi eikä keskusteluyhteys toimi, niin kannattaa lopettaa jo alkuunsa. Tuhlaat vain miehesi ja omaa aikaa. Löydät varmasti itsellesi sopivamman kumppanin.

11. Betrayer Vierailija

Minä en todellakaan luule, että suhde pysyy ruusunpunaisena koko ajan. Tiedän että arki tulee mukaan kuvioihin, toisen jotkut pienet piirteet ja tavat alkavat ärsyttää jne. Se on ihan normaalia. Mutta kun ei pysty puhumaan mistään!!! Hävettää hänen puolestaan jos meillä käy vieraitakin ja minä olen se, joka vieraiden kanssa keskustelee ja hän istuu suurimman osan ajasta ihan hiljaa. Ja mieheni rakastaa minua ja tahtoo olla minulle hyvä mies (kertoi tekstiviestillä riidan päätteeksi) En tiedä, miten hän romahtaa jos kerron etten halua olla enää hänen kanssaan...

12. KaijaLiisa Vierailija

Voi elämän kevät. Jos tilanne on noin ärsyttävä niin ota järki käteen (jos sitä on) ja pane välit poikki - vaikka mies kuinka rakastaa. Hän tulee kuitenkin ennen pitkää tuntemaan itsensä riittämättömäksi ja petetyksi. Oletko täysin sydämetön ihminen?!?

13. Milla Vierailija

Varmaan tiesit seksikkyytesi ennenkin seurustelleena! Toi on vaan tekosyy mitä ruikutat nykyisestäsi! Aika vittumaista että olet hänen kanssaan edelleenkin! Jos haluat rajua rakastelua niin liity SM- kerhoon tai johonkin, ei ole sun partnerin vika todellakaan että sä touhuut tollasta ja viel niin kiire et autossa piti vetää, voi tsiisus mikä ämmä!

14. Milla Vierailija

Haloo sulle, mitä nopeemmin kerrot sen parempi, luuletko tosiaan että hän romahtaa sun takia, varsinkaan jos kuulee mitä olet tehnyt. Näytä sille toi sun kirjotus niin se unohtaa sut kyllä ilman romahteluja ja on vaan tyytyväinen että pääsi susta!

15. saman kokenut Vierailija

Minäkin silti luulen, että jos miehesi tietäisi seikkailuistasi ja ajatuksistasi, niin tuo luja rakkaus ja hyvänä miehenä olemisen haluaminen saattaisivat saada toisenlaisen näkökulman. Siitäkin huolimatta, että ymmärrän intohimonhetkesi hekuman, niin tuo varsinainen suhteesi ei vaikuta kannaltasi enää järkevältä. Tuskin miehesi sentään romahtaa jos eroatte... Ja toisaalta haluatko itse todellakin olla suhteessa, jossa häpeät miestäsi ja seksielämänne on noin kuivaa. Sillä jos tilanne on jo parissa vuodessa noin huono, niin se ei siitä parane.

Ole järkevä ja eroa. Hyvässä lykyssä saat tuon puhuvan ja seksistä nauttivan petoskumppanin itsellesi kokonaan. Tai sitten löydät jonkun muun vastaavan. Tuossa nykysuhteessasi ei tunnu todellakaan olevan mitään järkeä.

16. Betrayer Vierailija

Kiitoksia neuvosta ja ensimmäisestä järkevästä kommentista. Nyt kun sanot noin, ehkäpä suhteessamme ei todellakaan ole enää järkeä. Olen vaan yrittänyt kuvitella, että hän olisi se oikea jne. Olen ajatellut asioita ja ehkä on parempi etsiä asunto ja erota.

17. NIMENOMAAN! "Hyvässä lykyssä" saat itsellesi tuon kumppanin joka pettää tyttöystäväänsä jo muutaman kuukauden seurusteltuaan!!! Jess! Great!!
    Ainakin hänet sinä olet ansainnutkin...

18. onneton Vierailija

Toivottavasti palat helvetissä, HUORA, kerro miehellesi ja lähde lätkiin, HUORA. Näin minunkin vaimo teki minulle 20 vuoden jälkeen..

19. erikoista Vierailija

Niinhän se on, että pettämisestä seuraa yleensä krapula, ja hyvä niin. Pettäjälle tyypillistä on asioiden selittely, mutta kun... mutta kun... ja niin edelleen ikäänkuin teko olisi jollain tapaa hyväksyttävämpi.

"Sängyssä hän on vähän ujo ja nössö muutenkin, mitään rajua rakastelua ei ikinä ole ollut, vaikka olen ehdottanut, enkä ole pitkään aikaan halunnut seksiä hänen kanssaan."

Tai sinä odotat seksiltä ja mieheltä kaavamaista käytöstä. Seksistä on tehty vain suoritus, jossa roolit ja aktiviteetit on jaettu ennalta tai menevät jonkin tietyn kaavan mukaan.

Toisaalta, mitä mieltä voi olla naisesta, joka käyttää kumppanistaan sanaa "nössö". Ainakin minun silmissäni tuollainen käytös osoittaa moukkamaisuutta, toisen arvostuksen puutetta ja mahdollisesti sinulta huonoa itsetuntoa, jota jonkun toisen tulisi pönkittää.

20. Jaska vaan Vierailija

Siitä on hyvä jatkaa, anna palaa. Pidetään yhteyttä...

21. Ladys Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Toi on kuule niin peruskauraa monissa parisuhteissa. Kuvaat hyvin sitä huumaa, mikä saa lankeamaan naisen (ja miksei myös miehen) aviorikokseen. Ainoa ero on, että tätä tapahtuu yleensä vasta 15-20v. avioliittovuoden jälkeen. Kyllä sen huuman jälkeen saa vuorenvarmasti myös kärsiä krapulasta. Ja muuten tiedoksi pettäjien tuomitsijoille: Ei kukaan synny pettäjäksi. Siihen tilanteeseen voi ajautua kuka vain vuosien uskollisuuden jälkeen. Useimmat pettäjät myös kärsivät huonosta omastatunnosta. Jos näin ei olisi, niin ei olisi varmaan enää ihminen.

22. Voimaton Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olet siis näin tehnyt ja käsittääkseni kerran? Haluaisinkin kysyä pystyitkö antamaan itsellesi anteeksi ja tietääkö miehesi tekosestasi? Kerrot aika ylimalkaisesti tapahtuneesta, voitko selventää.

23. Vierailija Vierailija

Useasti pitkissä suhteissa käy juuri niin että kaikki muuttuu kaavamaiseksi rutiiniksi. Sanotaan huomenta, suukko vaihdetaan aamulla, mennään töihin tullaan takaisin jne... Sama on sitten tuon seksin kanssa. Kokemuksesta voin sanoa että kaiken voi muuttaa jos yrittää tosissaan. Itselle on käynyt juuri näin ja siihen tarvittiin kas kummaa vieraissa käynti ja sen jälkeinen kiirastuli ja häpeä. Aloin miettimään elämän faktoja, mitä haluan suhteeltani, myös seksiltä. Kaiken tämän jälkeen olen alkanut hoitamaan suhdetta erikulmasta eli huomiomaan toista uudella tavalla, hän ei ole enää se jokapäiväinen leipä, vaan ilo elämälleni ja rakas kumppani. Tämän myötä on myös seksi muuttunut jyystämisestä toisen tarpeiden huomioon ottamiseksi. Siinä sivussa on sitten se piilossa oleva rakkauskin löytynyt.

24. vierailija Vierailija

minä en tuomitse sinua ollenkaan.
    tässä on minun elämäni:
    truth in the front row
    toivon että käyt edes tsekkaamassa. olemme suunnilleen samassa tilanteessa.
    saat myös mielellään kommentoida! mielestäni muiden ihmisten homma ei ole tuomita. he eivät tiedä MITÄÄN meidän elämästä eikä siitä mitä suhteen sisällä on. jokainen tekee omat ratkaisunsa ja ottaa vastuun teoistaan.
    jaksamista! =)

25. joidenkin mielestä on ok pettää

joidenkin mielestä ei ole oikein pettää

surullista toki on, jos ollaan eri mieltä tästä
    puolison kanssa

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome