petkutusta päiväkodisa ketju

Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
en vie tänään kun on se fysioterapia.päiväkodissa sanottiin eilen selvästi että keskiviikkoaamuina ei saa tuoda!

no niistä *sanonko mistä* kannata välittää... :hug:
monelta teillä on se terapia?

se on puol kolmelta.eli aamupäivän olisi voinut olla siellä mutta olkoon nyt...laitoin sinne päivähoitotoimistoon yhdestä asiasta valituksen...saa nähdä mitä siitä seuraa :o Jazz71,se ketju ainakin äsken mulle aukesi...

tulkaa tänne ja nouskaa tosta kyytiin? :hug: noo kohan ehdotin..tosin siellä on semmonen koiranilma et ei inspaa oikeen mikään...
kerros boksis mistä sie teit valitelman.

en vie tänään kun on se fysioterapia.päiväkodissa sanottiin eilen selvästi että keskiviikkoaamuina ei saa tuoda!

miks ihmeessä ei saa? joko soittivat sairaalasta päiväkotiin? mä annoin eilen pojan paikkaan palautetta oikein olan takaa...kerroin kaikki mitkä asiat mättää....

Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:

miks ihmeessä ei saa? joko soittivat sairaalasta päiväkotiin? mä annoin eilen pojan paikkaan palautetta oikein olan takaa...kerroin kaikki mitkä asiat mättää....

no kun se vanhin eukko sanoo niin...tiedäthän :whistle:
16.12. on se palaveri missä sovitaan jatkosta.ärsyttää vaan kun se vanha rusina just eilen oli siinä puhelimessa ja se on sit tulossa siihen palaveriin eikä oma hoitaja :( otan miehen mukaan niin saa sekin sanoa omat mielipiteensä. :laugh:

no kun se vanhin eukko sanoo niin...tiedäthän :whistle:
16.12. on se palaveri missä sovitaan jatkosta.ärsyttää vaan kun se vanha rusina just eilen oli siinä puhelimessa ja se on sit tulossa siihen palaveriin eikä oma hoitaja :( otan miehen mukaan niin saa sekin sanoa omat mielipiteensä. :laugh:

miks hitossa se rusina tulee sinne
:kieh: mie kieltääntyisin yhteistyöstä jos se naamansa sinne tunkee mokoma :kieh: ...anna sen isännän päästää täysillä ja käske olla ilman tupakkia niin on varmasti tarpeeks hermopinkeenä :whistle:

omahoitajan kuuluu olla palaverissä...onko se R?
sä voit kieltäytyä, ei oo pakko suostua
munkin piti taas vähän hiillostua päiväkodilla..... :ashamed:

mikähän V***U niillä oikein on??kaikki on sanoneet moitteita.R on se omahoitaja.ei hitto mulla menee hermot ihan oikeesti...kerro mikä sulla oli,vaik y-viestillä...ärsyttää se käsistä repiminen ja huutaminen siellä että mies saa ens viikon ajan hakea ja viedä.kattoo sit mitä se tuumaa siitä.

omahoitajan kuuluu olla palaverissä...onko se R?
sä voit kieltäytyä, ei oo pakko suostua
munkin piti taas vähän hiillostua päiväkodilla..... :ashamed:

mikähän V***U niillä oikein on??kaikki on sanoneet moitteita.R on se omahoitaja.ei hitto mulla menee hermot ihan oikeesti...kerro mikä sulla oli,vaik y-viestillä...ärsyttää se käsistä repiminen ja huutaminen siellä että mies saa ens viikon ajan hakea ja viedä.kattoo sit mitä se tuumaa siitä.

siitä eilisestä jatkoa kun pitää olla ne paprut....

Yhteistyössä