pettääko mun mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaantui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaantui

Vieras
niin, olis hauska tietää... Ollaan oltu yhdessä alle vuosi. Ollaan oltu onnellisia. Ei riidellä, kinastellaan joskus, mutta harvoin. Tässä siis taustaa, koska PERIAATTEESSA mitään syytä epäillä ei ole. Mutta asiaan: mies oli perjantaina ulkona (ei siis asuta yhdessä) ja minä olin kotonani. Hän soitti neljän aikaan aika humalassa, pyysi luokseen yöksi mutten tietenkään keskellä yötä lähtenyt. Seuraavana iltana olin hänen luonaan ja sitten puhelimestani loppui akku ja soitin puhelun hänen puhelimestaan, huomasin sitten soitetuissa vieraan naisen numeron. Poistin tämän naisen puhelintiedot luettelosta, tiedän, oli lapsellista ja tyhmää, mutta kuin mielenosoituksellisesti halusin näyttää että olen sen nähnyt (hän oli siis naiselle soittanut kuudelta aamulla!) kyselin miten ilta oli mennyt, hyvin kuulemma, jatkoilläkin oli oltu, mutta mitään "väärää" ei ollut sattunut, kuulemma. No tänään sitten mies tuli luokseni ja tekstaili parin viestin verran jonkun kanssa (kyllä, tässä vaiheessa olin jo todella huolissani, johtuu menneisyydestäni). Hän meni suihkuun, ja kyllä, tein taas väärin ja lapsellisesti mutta halusin nähdä kelle hän tekstaili. No viestit oli poistettu, niin lähetetyt ja saapuneet, vain omani jotka olen lähettänyt oli tallella. Katsoin sitten luettelon ja naisen nimi oli ilmestynyt takaisin listaan. Kysyin mieheltä että onko syytä olla huolissaan, että ei kai hän valehtelisi, vannoi ettei valehtele ja ettei varmasti ole syytä huoleen ja että rakastaa mua. No nyt tällä hetkellä ei tunnu siltä... Anteeksi kirjoitusvirheet jne, mutta puhelimen kautta kirjoitan kun tuo mies nukkuu vieressä. Mitä oikein voin tehdä, jos mies sanoo ettei syytä huoleen ole (siis pettämisen tms suhteen) mutta kun vaistot sanovat että mua vedätetään nyt? Mies on oikeasti oikea enkeli mulle, pitää hyvänä ja on HYVÄ mies, ollut ainakin tähän asti. Nyt kaipaan ehkä neuvoja, ehkä tukea, en tiedä... Rakastan vaan tuota miestä niin perhanan paljon! Pelottaa jo etukäteen, että jos se nyt lämmittelee jotain toista tai muuta.. Miehen menneisyydestä sellaista ei voisi ennustaa, eikä noin muutenkaan käytöksen perusteella, mutta silti... Äh auttakaa.

sepä siinä onkin, kun tavallaan uskon häntä, ettei hän satuttaisi mua, mutta silti pelkään että satuttaa... Jotain hämärää siinä on, kun vaan tietäisi että mitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Mitäs jos nostat kissan pöydälle ja kysyt kuka se nainen on? Sanot että näit sen naisen numeron silloin kun soitit hänen puhelimesta ja oot miettiny asiaa ...

Samaa ehdotan minäkin. Kyllähän se mies on jo huomannut, että olet hänen puhelintaan tutkinut. Eli härkää sarvista ja kissa pöydälle!

Minusta kannattais nyt kyllä odottaa hieman ja tarkastella miehen käyttäytymistä. Jos sillä on toinen, tekstailu kyllä jatkuu ja jopa viikossa saat selville sen. Jos taas nyt alat kauheasti syyttelemään ja huomaat vaistosi olevan väärässä, on luottamus sinuun miehen puolelta mennyt.

Yhteistyössä