Pettääkö mun mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhainenko

Vieras
Kaipaisin milipiteitä tai jonkinlaista selitystä miehen käytökselle..

Ollaan ennen oltu todella rakastuneita (yhdessä 5 vuotta ja kohta 2vuotias lapsi), mies on kehunut mua ja halunnut paljon seksiä. Ollaan juteltu ja naurettu yhdessä, oltu parhaat ystävät.

NYT; Mies ei halua seksiä, ei pussaa, ei puhu, EI MITÄÄN. Sanoo vaan "ei jaksa." Tiedän kyllä varmasti että on silti runkannut suihkussa. On myöhään koneella kun menen nukkumaan.. Tiuskii ja on ilkeä. Mitstä tämä nyt johtuu? Onko suhde vaan arkinen? Mielikuvitus laukkaa..

Sanottu on.. Mies vaan sanoo olevansa väsynyt töistä. Mitään ei tapahdu, vaikka yritän käpertyä viereen, ehdotella ja halailla. Itken tätä asiaa joka päivä, oon niin yksinäinen ja tuntuu että oon menettänyt parhaan ystävän.

Sanottu on.. Mies vaan sanoo olevansa väsynyt töistä. Mitään ei tapahdu, vaikka yritän käpertyä viereen, ehdotella ja halailla. Itken tätä asiaa joka päivä, oon niin yksinäinen ja tuntuu että oon menettänyt parhaan ystävän.

Kyllä mä huolestuisin(en välttämättä pettämisestä), jos hänellä on paljon stressiä töissä, ja se vaivaa häntä oikein todenteolla. Voisi varovaisesti kysästä, että olisiko hänellä tarvetta keventää hieman työtaakkaa, jos se saa miehen tollaiseksi, kun siitä kärsii koko parisuhde.

No miehellä toooodella kivat työkaverit ja hyvä ilmapiiri töissä.. Työpäiväkin on se normaali 7-16. Voiko muka johtua oikeasti työstä? Oon myös lihonnut lapsen jälkeen, ällötänköhän miestäni? Itse aina sanonut että pullukoista pitää, varmaan vaan sen takia että mä oon pullukka. Kovasti laihdutan ja oon onnistunukkin..

Ehkä se mies ei sitten todellakaan vain jaksa? Muasturbointi rentouttaa ja on vaivattomampaa kuin varsinainen sängyssä peuhaaminen vaimokkeen kanssa. Stressaantuneena on vaikea jaksaa ajatella enää toisen nautintoa, kun itsellä on huono olla. Työhuolet ja kiireet voivat hyvinkin olla todellisia, toisaalta se taitaa olla myös ylivoimaisesti käytetyin tekosyy olla haluamatta puolisoa.

[QUOTE="Lellu";23880564]Ehkä se mies ei sitten todellakaan vain jaksa? Muasturbointi rentouttaa ja on vaivattomampaa kuin varsinainen sängyssä peuhaaminen vaimokkeen kanssa. Stressaantuneena on vaikea jaksaa ajatella enää toisen nautintoa, kun itsellä on huono olla. Työhuolet ja kiireet voivat hyvinkin olla todellisia, toisaalta se taitaa olla myös ylivoimaisesti käytetyin tekosyy olla haluamatta puolisoa.[/QUOTE]

Oon myös monesti ehdottanu jos ottaisin suihin tai käsin vaan tyydyttäisin, mutta ei halua. Työntää käden pois. Nyt se varmaan oikeesti jättää mut.. Mä oon niin tyhmä!!

Pakko vielä sanoa.. Mun mies on tosi komea ja kaikki kaverit ja sukulaisetkin sitä aina päivittelee että miten MULLA voi olla noin komea ja ihana mies. Jos se nyt on tajunnu että saa parempaakin. Kiva.

Mä olin miehelle tollanen ennenkuin sain masikseen lääkkeet...

Just olin sanomassa et itse käyttäydyin noin armottoman stressin takia. Työaika tai fyysinen rasittavuus ei välttämättä määrittele stressin tasoa. Mulla oli se, et en vaan henkisesti jaksanut sitä huonoa ilmapiiriä töissä ja tunsin olevani ihan nurkassa. Vika ei ollut mitenkään miehessä mutta hän siitä joutui kärsimään. Tiedän että hän epäili et mulla on jotain säätöä. Siltä se varmaan näytti. Mulla itselläni oli keinot ihan hukassa. Pyysin anteeksi et käyttäydyin torjuvasti mut en osannut auttaa itseäni.

Mä en nyt ekaks uskoisi et miehes pettää. Yritä jutella ja anna aikaa, älä vaadi tai painosta.

meillä oli juuri tuollaista,kunnes nostin kissan niin monta kertaa pöydälle,että asia selkis.mies ei tiennyt mitä haluaa,stressiä töissä,kotona sama juttu ja jotenkin tunteet katosivat kaikesta.ehdotan että puhutte asiat halki vaikka kuinka haroisi vastaan tai kuittais sen vain väsymyksen piikkiin.

Mä olen yrittänyt että puhuttas, SE EI HALUA PUHUA! Ehdotin että mentais terapiaan, ei halua. Sanoo kaikkeen "emmä tiiä, emmä jaksa." Monesti sanonut että kurjaa puhua seinille että lähden kohta suhteesta kun en saa mitään vastakaikua.. Ollaanko me ihan tuhoontuomittuja? Mä rakastan tuota miestä, mitä sille tapahtuu??

Mä olen yrittänyt että puhuttas, SE EI HALUA PUHUA! Ehdotin että mentais terapiaan, ei halua. Sanoo kaikkeen "emmä tiiä, emmä jaksa." Monesti sanonut että kurjaa puhua seinille että lähden kohta suhteesta kun en saa mitään vastakaikua.. Ollaanko me ihan tuhoontuomittuja? Mä rakastan tuota miestä, mitä sille tapahtuu??

Jos viitsisit lukea sulle annattuja vastauksia niin voisit saada käsityksen.

[QUOTE="näin meillä";23880764]Jos viitsisit lukea sulle annattuja vastauksia niin voisit saada käsityksen.[/QUOTE]

No mitä mä voin vielä tehdä? Varata sille lääkäriajan ilman lupaa? Sitoa tuoliin ja puhua väkisin?

Yhteistyössä