pettääkö vai jotain muuta?apuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nnn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nnn"

Vieras
Kun puhutaan naisen vaistosta niin taitaa olla koulukuntaa puolesta ja vastaan. No mun vaisto on sanonu jo parisen kuukautta että puolisolla ei taida olla ns.puhtaat jauhot pussissa. Tässä lyhyesti:

-puhelin aina äänettömällä. Jos kysyy syytä niin saa aika käsittämättömiä vastauksia.

- puhuu laihduttamisesta,todella paljon uusia vaatteita ja kenkiä, monesti töistä tullessa melkein suorastaan juoksee suihkuun (huom,ei ns.toimistotyö,mutta ei ole aiemmin noin hanakkaasti heti suihkuun menny)

- aiemmin kun tullut töistä on ollut aika väsähtynyt mutta syksyn aikana on useimmin kotiin tullessa lähes hilpeällä tuulella. Työtilanne ei ole muuttunut muuten kuin että tekee lähes 12tuntia päiviä. Tosin uskon kyllä että käy töissä eikä muualla, tunnen henk.koht. useimmat työkaverit.

- läheisyys ja seksi vähentyny, ei todella radikaalisti mutta kuitenkin. Jos yritän tehdä aloitetta niin vastaus on usein että on todella väsynyt. No tuokin on ymmärrettävää toisaalta kun tekee pitkiä päiviä mutta miten se energia loppuu just silloin kun itse lähestyn "leikin" merkeissä..

Esimerkki tältä illalta. Hän oli lähdössä iltavuoroon ja etsi toisia housuja. No kerroin missä on ja kysyin miksi hän on ottamassa ekstrahousut (jotka lisäksi reikäset eli huonommassa kunnossa kuin päällä olevat),että miksei vaihda niitä jo päälleen kotona kun kerran autolla on töihin menossa ja parkkipaikkakin ihan vieressä..?No siitähän herra otti täydet pultit ja alkoi huutaa että miksi minä kerron mitä hänen pitäisi pukea ylleen. Olin ihan viattomasti kysyn asiasta mutta hän otti sen sitten sillai että epäilen onko menossa oikeasti töihin ja alkoi nimitellä idiootiksi. Pysyin ensin rauhallisena ja yritin selittää ,varsinkin kun lapsi(1v) paikalla. Ei auttanut ja aloin itsekkin hermostua ja sitten tuli sanottua asioita joita ei suuttuessa pitäisi sanoa. Ja senkin että epäilen että hän pettää tai jotain muuta ei-niin-kivaa. Ois pitänyt pitää suu tietysti supussa eikä kysyä housuista ollenkaan. Tämänlainen tilanne tapahtui kerran aiemmin ja yhtä puolustuskannalle meni. Siis suorastaan suunniltaan.

Tuossa siis jotain. Mitä te tuumitte tästä?mahtaako jollain olla samanlaista kokemusta että vaisto sanoo että jokin on vialla? miten mahdan saada asiasta selvyyttä, ei ole kiva miettiä että onko itse tosiaan vainoharhainen mutta kun ei tämmöistä tunnetta ole ollut aiemmin.

Mun korvaan kuulostaa pettämiseltä. Ei välttämättä (vielä) fyysistä, mutta ainakin kuulostaisis siltä että on ihastunut. Itse olin aikalailla tommonen kun exää petin...

Mun korvaan kuulostaa pettämiseltä. Ei välttämättä (vielä) fyysistä, mutta ainakin kuulostaisis siltä että on ihastunut. Itse olin aikalailla tommonen kun exää petin...

saako udella että saiko exäsi asian jotenkin selville tai kerroitko?en haluaisi alkaa puhelinta tms tutkimaan mutta tässä miettii että pää hajoaa kun ei saa asiasta selvyyttä :/ liäyksenä tähän että n.vuosi sitten (raskaana ollessani) sain vahingossa selville että herralla oli profiili nettisivustolla jossa voi ladata kuvia,chattailla tai deittailla. Kyllä petyin että herra ei ollut poistanut profiilia vaikka oltiin siinä vaiheessa jo vuosi yhdessä oltu. Sen jälkeen on vähän epäilevä olo ollut että mahdanko tuntea häntä ollenkaan.

noi juuri niitä klassisia merkkejä ovat. Sun täytyy nyt miettiä millaisen elämän haluat itsellesi sekä lapselle, petturin kanssa eläminen on yhtä veitsenterällä keikkumista. Kokemusta on.

[QUOTE="nnn";24963495]saako udella että saiko exäsi asian jotenkin selville tai kerroitko?en haluaisi alkaa puhelinta tms tutkimaan mutta tässä miettii että pää hajoaa kun ei saa asiasta selvyyttä :/ liäyksenä tähän että n.vuosi sitten (raskaana ollessani) sain vahingossa selville että herralla oli profiili nettisivustolla jossa voi ladata kuvia,chattailla tai deittailla. Kyllä petyin että herra ei ollut poistanut profiilia vaikka oltiin siinä vaiheessa jo vuosi yhdessä oltu. Sen jälkeen on vähän epäilevä olo ollut että mahdanko tuntea häntä ollenkaan.[/QUOTE]

Ei se ite saanu selville, epäili kyllä. Kerroin sitten eron jälkeen itse. Ja puhelimen tutkimisesta ei välttämättä ole apua. Itse ainakin pidin hyvin tarkkaan huolen ettei mitään viestejä eikä puhelutietoja jäänyt mihinkään muistiin... Mutta joo, jos itse epäilisin, niin tutkisin kyllä puhelimet ja sähköpostit ja kaiken mahdollisen.

[QUOTE="vieras";24963513]noi juuri niitä klassisia merkkejä ovat. Sun täytyy nyt miettiä millaisen elämän haluat itsellesi sekä lapselle, petturin kanssa eläminen on yhtä veitsenterällä keikkumista. Kokemusta on.[/QUOTE]

kiva vaan miettä eroa kun mentiin vasta 4kk sitten naimisiin.Siksi en oikein tajuakaan,varsinkin kun olen aiheesta sanonut että pettäminen on käytännössä ainoa asia jota en varmastikkaan voi anteeksi antaa. Ja hänkin myönsi joskus aiemmin että ihmiset laittavat paljon peliin sivusuhteen takia(perhe). Mutta kai sitä vaan pitää uskoa ettei toinen ota mun tunteita huomioon..

No, ota selvää onko kyse todella pettämisestä ennenkuin teet isompia päätöksiä. Kyllähän tolle käytökselle VOI olla jokin muu selitys kuin pettäminen. Itse olen ehkä jopa vainoharhainen kun itse olen ollut "siellä toisella puolella", mutta ei se tarkoita että olen oikeassa tässä asiassa.

No, ota selvää onko kyse todella pettämisestä ennenkuin teet isompia päätöksiä. Kyllähän tolle käytökselle VOI olla jokin muu selitys kuin pettäminen. Itse olen ehkä jopa vainoharhainen kun itse olen ollut "siellä toisella puolella", mutta ei se tarkoita että olen oikeassa tässä asiassa.

joo kun vain tietäis miten :) luulen kyllä että jos kyseessä on pettäminen niin peittää jäljet hyvin. Eli vaihtoehdoksi taitaa jäädä luottaako omaan vaistoon ja kattelee tilannetta vielä jonkin aikaa että muuttuuko käyttäytyminen vai uskooko toista. En sitten tiedä onko joskus aiemmin pettänyt jonkun toisen kohdalla koska joskus aikoja sitten kun otin yleisesellä tasolla pettämisen puheeksi niin lähinnä halusi muuttaa puhenaihetta.

Tietkö mitä mä tekisin?

Mä kysyisin joku kerta että saanko tutkia hänen puhelintaan vähän, että mulla on tällanen mustasukkaisuuspeikko nyt noussut pintaan ja mua helpottais kovasti jos saisin vähän katsoa puhelinta. Ja joo, monen mielestä tällainen on aivan kamalaa ja vaikka mitä, mutta mä näen asian niin että jos puolisosi haluaa tosiaan huojentaa sinun mieltäsi ja tällainen yksnkertainen ja pieni juttu sitä mieltä huojentaisi niin mieluummin yksi, luvanvarainen, puhelimen tsekkaus kuin sitten se että kasvatetaan kärpäsestä härkänen ja lopulta tutkitaa salaa kaikkea mikä on toisen yksityisomaisuutta.

[QUOTE="PIA";24963634]kuullostaa minulta--- olen ihastunut toiseen-- siihen vaan ei voi vaikuttaa kukaan, rakkaus vie,[/QUOTE]

Joo rakkauteen ei voi kukaan vaikuttaa mutta kyllä mun mielestä siihen ruokkiiko sitä. Onhan se houkuttelevaa,varsinkin kun eletään pikkulapsiperheen arkea.Itsestäni tuntuisi paremmalta jos myöntäisi esim jos ihastunu johonkuhun, jos siis ei ole mennyt fyysiselle tasolle. Kyllä mulla ymmärrystä riittää paljonkin, mutta narria en itsestäni anna tehdä.

Jokainen tekee ratkaisunsa itse. Aika karua mun mielestä kertoa toiselle että rakastaa häntä että on kaikkea hänelle,jos samaan aikaan säätöä muualle.

Tietkö mitä mä tekisin?

Mä kysyisin joku kerta että saanko tutkia hänen puhelintaan vähän, että mulla on tällanen mustasukkaisuuspeikko nyt noussut pintaan ja mua helpottais kovasti jos saisin vähän katsoa puhelinta. Ja joo, monen mielestä tällainen on aivan kamalaa ja vaikka mitä, mutta mä näen asian niin että jos puolisosi haluaa tosiaan huojentaa sinun mieltäsi ja tällainen yksnkertainen ja pieni juttu sitä mieltä huojentaisi niin mieluummin yksi, luvanvarainen, puhelimen tsekkaus kuin sitten se että kasvatetaan kärpäsestä härkänen ja lopulta tutkitaa salaa kaikkea mikä on toisen yksityisomaisuutta.

juu voisi tuon tehdänkin. siinä on vain yksi pieni mutta: kuten nimimerkki "7" kertoi omasta kokemustaan,silloin kun on salattavaa niin varmasti monet pitää huolta siitä ettei sieltä puhelista löydy (epäilyttäviä)viestejä tms. mut kiitti vinkistä :)

[QUOTE="nnn";24963754]juu voisi tuon tehdänkin. siinä on vain yksi pieni mutta: kuten nimimerkki "7" kertoi omasta kokemustaan,silloin kun on salattavaa niin varmasti monet pitää huolta siitä ettei sieltä puhelista löydy (epäilyttäviä)viestejä tms. mut kiitti vinkistä :)[/QUOTE]

Nii... Ja etenkin jos olet tuonut jo esiin tuon epäilyksen.. Ihan ensimmäisenä asian avauksena se voisi vielä toimia niin että hän ei olisi ajatellut asiaa...

Etsi puhelimesta viestilaskuri nollaa se(salasana on puhelimen pin) tarkaile määrää lähetetyistä viesteistä täsmääkö?
Tekstiviesti, uusi viesti, aiemmin käytetyt numerot...sieltä löytyy itse näppäilemät numerot jotka ei löydy puhelinluettelosta.
T9 sanakirjan tallenetut sanat, löytyy viestiasetuksista tai valinnat kun ole kirjoittamassa viestiä(oma äijä kärähti näin oli T9 tallentanut öhöm...juu vähän kaikenlaista)
Katso puhelinluettelo läpi eniron avulla sieltä pystyy tarkistamaan kaikki numerot vastaako nimi numeroa.

Anteeksi, mutten jaksanut lukea ketjua, vain aloituksen..En siis ota pahemmin kantaa ap;n kysymykseen, mutta kun pisti silmään tuo laihtuminen! Itse laihduin reilut 20 kiloa aika nopsaan, ja miehen kaverit valistivat miestäni heti, että juu u, vaimollasi on joku toinen! Kyllä ihminen varmaan voi laihtua muuteskin, ihan vaikka omaksi ilokseen tai jostain psyykkisestäkin syystä.. Varmaankin kannattas jutella ihan kunnolla ukkokullan kanssa, ja mittiä sitten uudestaan..

[QUOTE="nnn";24963754]juu voisi tuon tehdänkin. siinä on vain yksi pieni mutta: kuten nimimerkki "7" kertoi omasta kokemustaan,silloin kun on salattavaa niin varmasti monet pitää huolta siitä ettei sieltä puhelista löydy (epäilyttäviä)viestejä tms. mut kiitti vinkistä :)[/QUOTE]

Itse sain selville vaimon suhteen kun tutkin tekstarit. Ei ollut aikaisemmin ollut mitään syytä epäillä mutta kun laiton hänelle uuteen puhelimeen asetukset ja siirsin vanhasta viestit niin näin vilaukselta otsikoita.

Myöhemmin tutkin viestit ja sieltä paljastui asioita jotka lisäsivät epäilyjäni. Sen jälkeen oli vuorossa sähköposti josta sitten paljastui koko totuus. Yli kymmenen vuoden ajan voimassa ollut salasuhde sekä muita pettämisiä.

Vastapuoli (parisuhteessa) oli koko ajan hokenut että poista sitten nämä viestit joka paikasta. Vaimo oli vastannut että minä en näihin pääse käsiksi (sähköposti) eikä me tutkita myöskään toistemme puhelimia.

Kuinka väärässä hän olikaan. Kun antaa pettämisepäilyille vallan ei mikään riitä vaan kaikki tieto on saatava selville.

Eli AP:lle neuvoksi; tutki puhelin. Ei mitään hävittävää. Jos ei oo mitään niin hyvä juttu (ei tosin kerro vielä mitään) mutta jos löytyy jotain niin kirjesalaisuuden rikkominen on pikkujuttu...

Mä tekisin kuten Kerpele, sanoisin suoraan, että haluan katsoa onko puhelimessasi mitään epäilyttävää. Itse olen sillä kannalla, että puolisoiden toiminnan pitäisi olla periaatteessa avointa, esim. jos minä nyt jätän koneen tähän auki, niin puoliso voi sitä vilkaista löytämättä sieltä mitään salaista. Kuitenkaan en mitenkään päin ymmärrä ja hyväksy sitä, että mun puhelinta tai sähköpostia tutkitaan salaa. Se olis kyllä mulle ihan eron aihe ja syy jos kumppani sellaista menee tekemään. Mitä hävittävää aloittajalla voisi olla puhelimen tutkimisesta salaa? No ainakin se, että sieltä ei löydy mitään. Joko siksi, että mies ei petä tai siksi että hän osaa salata sen. Tekeekö ap siinä yhtään enemmän oikein, tutkiessaan miehensä selän takana sen puhelimen ja vielä salatessaan sen? Ei. Mun mielestä.

[QUOTE="tipsu";24963965]Anteeksi, mutten jaksanut lukea ketjua, vain aloituksen..En siis ota pahemmin kantaa ap;n kysymykseen, mutta kun pisti silmään tuo laihtuminen! Itse laihduin reilut 20 kiloa aika nopsaan, ja miehen kaverit valistivat miestäni heti, että juu u, vaimollasi on joku toinen! Kyllä ihminen varmaan voi laihtua muuteskin, ihan vaikka omaksi ilokseen tai jostain psyykkisestäkin syystä.. Varmaankin kannattas jutella ihan kunnolla ukkokullan kanssa, ja mittiä sitten uudestaan..[/QUOTE]

joo tuo laihduttamiseta puhuminen on vain yksi muutoksesta entiseen. tottakai voi laihduttaa tai laihtua monesta syystä..

[QUOTE="Noo";24963942]Näkisitkö tehdyt tunnit tilinauhasta? Jos tunnit on 40t/viikko, on 20t kadoksissa.[/QUOTE]

nuo tilinauhat on aika selvä todiste työssäkäynnistä,etten sitä epäile. mutta eihän sitä tarvi kokoajan olla tekemisissä eli periaatteessa voi tavata joskus harvemmin (jos tapailee).

Mä tekisin kuten Kerpele, sanoisin suoraan, että haluan katsoa onko puhelimessasi mitään epäilyttävää. Itse olen sillä kannalla, että puolisoiden toiminnan pitäisi olla periaatteessa avointa, esim. jos minä nyt jätän koneen tähän auki, niin puoliso voi sitä vilkaista löytämättä sieltä mitään salaista. Kuitenkaan en mitenkään päin ymmärrä ja hyväksy sitä, että mun puhelinta tai sähköpostia tutkitaan salaa. Se olis kyllä mulle ihan eron aihe ja syy jos kumppani sellaista menee tekemään. Mitä hävittävää aloittajalla voisi olla puhelimen tutkimisesta salaa? No ainakin se, että sieltä ei löydy mitään. Joko siksi, että mies ei petä tai siksi että hän osaa salata sen. Tekeekö ap siinä yhtään enemmän oikein, tutkiessaan miehensä selän takana sen puhelimen ja vielä salatessaan sen? Ei. Mun mielestä.

Hyvä pointti. Olen sanonut joskus miehelle että mä en periaatteesta tutki toisen puhelimia tai esim. emailia. Kerran oli häneltä jäänyt emaili auki ja vain loggasin hänet ulos. Tulihan siitä itselle hyvä fiilis mutta jos vaakakupissa on toisen luottamuksen väärinkäyttö ja toisessa kirjesalaisuuden rikkominen, niin kyllä mun mielestä se pettäminen on pahempi rikos. Mutta tosiaan pelissä on sen verran paljon että harkitsen kyllä pitkään viittinkö puhelinta salaa tutkia..

Yhteistyössä