Hae Anna.fi-sivustolta

pettäminen

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Iisa, 04.06.2005.

1. Iisa Vierailija

Hei!

Näin viime yönä todella outoa unta. Olen avoliitossa elävä nainen ja jostain syystä uniini saapui minun ja mieheni yhteinen ulkomaalainen miespuolinen ystävä. Unessa ystävämme oli yhtäkkiä sängyssäni ja olin ryhtymässä rakasteluun hänen kanssaan. Yhtäkkiä olimmekin jossain leikkikentällä ja mies oli kasvoiltaan sama mies, mutta vartaloltaan kuin 5- vuotias poika. Hän juoksi pelkkä paita päällään puistossa ja hymyili minulle.

Olen aivan ymmälläni...

Jos joku saisi tähän järkeä niin olisin kovin kiitollinen.

Terveisin

Iisa

2. Tri outolintu Vierailija

Hmmm... Voisiko olla mahdollista, että sinulla on todella voimakas hoivaamisvietti. Ilmeiseti ko. ystävänne on jollakin tapaa lapsenomaisen kömpelö...joissakin arkisissakin asioissa. Oletko harkinnut seksiä tämän lapsenvartaloisen kanssa? Hymyn saaminen unessa on sinäällään hieno kokemus! Kertoisitko lisää unestasi?

3. Iisa Vierailija

Heippa Tri Outolintu,

Ehkä tämä hoivaamisvietti on jossain piilossa, sillä en koe olevani kovin ""hoivaava"". Olen lapseton, enkä itseasiassa edes kauheasti välitä lapsista. Tunnen jonkinlaista vetoa tätä ystävää kohtaan, mutta en ole harkinnut seksiä hänen kanssaan. Ehkäpä minua vaivaa se, että hän asuu minusta kaukana, enkä näin tiedä aina varmaksi onko hänellä kaikki hyvin.
    Unesta vielä...
    Olin vuoteessa hänen kanssaan ja hän suuteli niskaani... olin juuri kääntymässä hänen puoleensa, kunnes olimmekin yhtäkkiä siellä leikkikentällä. Tunnelma muuttui täysin. Hänellä oli raidallinen pitkähihainen paita yllään (puna-musta-vihreä -raidallinen) ja alavartalo oli alaston lapsen vartalo. Hän juoksi leikkikentällä telineiden välissä... pysähtyi eteeni, hymyili ja jatkoi juoksemista, kunnes katosi näkyvistäni. Tähän uni päättyi. Ehkä yksi oudoimmista unista, jonka olen koskaan nähnyt...

Iisa

4. Arvelua Vierailija

Toivoisitko sitten että avomiehesi olisi leikkisämpi, tai jopa nuorempi?

5. Iisa Vierailija

Hmm... Olen miettinyt pääni puhki enkä vieläkään keksi unelleni järkevää selitystä/tarkoitusta... Avomieheni on minua nuorempi, joten liittyiskö uneni jotenkin siihen. Ehkä näen hänet jotenkin lapsenomaisena tms. Olenkohan ihan hakoteillä... Kyllä olen hankalan unen nähnyt =)

Iisa

6. hopotihoi Vierailija

Joka uniaan uskoo, se varjoaan pelkää!

7. Hunta Vierailija

hei Hopotihoi!
    Mikäs sinut tänne unipalstalle ajoi, jos et edes uniin usko, olet kuitenkin vähän kiinnostunut,vai?

Itse kirjoitan ylös uniani ja eilen illalla luin vanhoja juttuja ja aivan hämmästyin miten monta oli, joissa selvä vihjaus asiasta,jonka kanssa juuri silloin painiskelin. Sääli vain,etten kaikkia viestejä tajunnut silloin.
    Mutta yksi oli tosi mielenkiintoinen.Siinä nainen, joka sitten yllättäen järjesti minulle töitä, oli yhdessä unessa muka ennustaja, joka sanoi minulla olevan hyvän terveyden ja kohta kuitenkin otti minusta pois kuin sieniä, tatteja. :) En ollut tuon naisen kanssa missään tekemisissä silloin unen nähdessäni. Voin kyllä huonosti työttömyydestä.

8. Arvelua Vierailija

Ei unessa mitään vikaa ole, ne vain ovat toisinaan seitsemän lukon takana. Kyseessä ei mahdollisesti ole miehesi pettäminen, vaan vaikka että sinun tulisi sisäistää jotain, jota tämä ulkomaalainen edustaa. Ehkä hyväksyt ja ymmärrät, tai sinussa kehittyy jotain sellaista uudenlaista, miksi hänet miellät. Minulle tuli paidasta mieleen, että mitä se paitaressu poika liputtaa? Ovatko paidan värit ehkä sen maan lipun värit? Auttoiko tämä yhtään eteenpäin?

9. Arvelua Vierailija

Mieleeni tuli vielä, että tämä vieras lapsenomaisella luonnollisuudellaan ilahdutti sinua vähän aikaa ja lähti sitten omiin leikkehinsä, omaan maahansa. Ei tarvitse vastata, mutta ehkä hän oli tummaihoinen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri