Hae Anna.fi-sivustolta

pettävä mies etoo

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä minna, 26.05.2006.

1. Vierailija

Mä en kaipaa hetken huumia, ei ole tarve petää, ja kyllä me jutellaankin!

2. täh? Vierailija

Siis sun elämäs on tasapaksua p*skaa? Et kaipaa hetken huumia? Voi raukkaa! Toisilla ei ole tarvetta petää ja toisilla on tarve pettää! Toisille ei mikään riitä, toisille riittää oma. Näin se vaan on! Se on hyvä, että te juttelettekin (en tosin tiedä kenen kanssa, mutta hyvä että puhutaan). Annatko myös puolisollesi seksiä, ettei sen vuoksi tarvitse vieraisiin mennä? Ja muista, nalkuttaa ei kannata, se ajaa miehen pois luotasi.

Onnea parisuhteeseesi!

3. tinde Vierailija

Samaa mieltä, kyllä se toinen nainen useimmiten on myöskin uhri. Ei mies kerro olevansa naimisissa tai suhteessa. Yllätyksenä se yleensä tulee.

4. rajat Vierailija

no hyvä että sinullakin on raja jossain...

5. maailman meno Vierailija

niin mitäs tässä kenenkään tunteita ajattelemaan antaa palaa vaan, siihen suuntaan on maailma menossa ja mikä on lopputulos ..eipä ole kellään oikein hyvä olla. ""pikkuvaimo"" on juuri tämän ansainnut, entäs jos olisit itse se pikkuvaimo?? joka luottaa ja rakastaa?!
    ""pikkuvaimo"" kuulostaa jo siltä että olet hänelle katkera ja kateellinen, ehkä et ole saanut kuin varattuja jotka käyttää sinua hetken huumana ja vaihteluna, eivät rakasta eivätkä kiinny...saati halua perhettä kanssasi tai mitään pysyvää, olet hupaa ajankulua vaan..ja jäät lopulta yksin, pikkuvaimoa ei kuitenkaan lopulta jätetä takiasi!!

6. älä yleistä Vierailija

olin saman ihmisen kanssa 25 vuotta USKOLLISESTI en pettänyt enkä oilsi pettänyt. hän petti ja jätti. eli kyllä joillain nyt vain on periaatteita! ja kunnioitusta toisten liittoja kohtaan!

7. mä vaan Vierailija

Kyllä etoo sekä pettävät miehet että naiset!

Itsellänikin on vallaton sinkkukaveri (nainen), joka tosiaan deittailee useiden miesten kanssa, mutta ei hänkään voisi edes harkita tapailevansa miestä, jolla on jo tyttöystävä tai vaimo! Hän ei todellakaan halua olla se kakkosvaihtoehto taikka pelkkä panopuu!

8. naaraspuolinen Vierailija

Sallithan mun nauraa?

Minä katkera ja kateellinen pikkuvaimolle? hahahahaahhaaa!!!

Minä yleensä tapailen vain tavalla tai toisella varattuja miehiä, koska näin varmistan sen, ettei he ""vaadi"" suhdetta tms. kanssani, eikä luojan kiitos halua perhettäni kanssani!!! Jos joku deittini alkaisi puhua seurustelusta, kihloista tai lapsista, olisi se entinen deitti. Eli voinen sanoa, että olen todella hubaa ajankulua, kuten on myös deittini minulle. Minusta ei hevin pikkuvaimoa saa. Olipa ne sitten yhden illan deittejä tai useamman vuoden deittejä, joita tapailen silloin tällöin. Näiden ""pitkäaikaisdeittien"" kanssa olen usein käynyt ulkomailla lomilla ja olemme molemmat nauttineet vapaudesta. Mies ilman perhettä ja minä ilman sitoumuksia.

Minä olen mielelläni yksin, mutten silti ole yksinäinen. Tälläkin hetkellä tapailen kolmea eri miestä.

Ja mitä tulee siihen, ettei pikkuvaimoa lopulta jätetä takiani, harmi, mutta olet väärässä. Reilu vuosi sitten pidempiaikainen deittini ilmoitti ollessamme ulkomailla lomalla, että hän jättää vaimonsa, hakee avioeroa ja muuttaa pois. Minä ilmoitin miehelle, että jos hän näin tekee, me ei enää tapailla. Hän erosi ja minä lopetin yhteydenpidon. Harmi!

9. asiaa Vierailija

Asiaa kirjoittaa nimimerkki naaraspuolinen.

10. kerttu Vierailija

Pienet on teidänkin murheet, jos tarttee tänne kirjoitella muiden pettämisistä. Pitäkää huoli omista asioistanne ja antakaa muiden elää tavallaan.

11. eepee Vierailija

Minua ei voisi vähempää häiritä se, onko kumppanini pettänyt edelisessä suhteessa vai ei. Pääasia että tämänhetkinen suhde sujuu, joko uskollisesti tai ei. :)

12. Vesimies 70 Vierailija

"Miksi minua pitäisi kiinnostaa, onko tapaamallani miehellä lapsia, vaimo taikka mustasukkainen tyttöystävä"

"Mutta ihmettelen sitä, kuinka minua/sinua ketään kiinnostaa tuntemattoman vaimon/tyttöystävän tunteet?"

"Katkeroidu sinä pikkuvaimo siellä kotona vaippapyykkien kanssa sillä aikaa kun minä nain miestäsi ja pidän hauskaa! Pidä lapsista huolta!"

Voi ziisus kraist!! Siis haloo!!! Empatiakyky??? Moraali??? Onko tuttuja sanoja noille yllämainituille, joiden viesteistä oon kopioinu lainaukset??
    Karmeeta ihmisiä. En kyllä haluaisi olla missään tekemisissä heidän kanssa. Onkohan noi niitä narsisteja?? Toivottavasti elämä antaa heille takaisin sen pahan mielen, mitä ovat aiheuttaneet vaimoille ja LAPSILLE. Ja aviomiehet jotka heidän kans pettää ovat samaa paskaa.

13. Hassu_40 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Taitavat ne petetyksi tulleet aviovaimot syytellä aina sitä toista naista. Syy on aina jossain muussa kuin omassa aviomiehessä....Ihan väkisin on se paha nainen raahannut meidän Reiskan sänkyyn jne...Ja sehän ei muuta asiaa, että mies ei ole edes kertonut olevansa naimisissa tms. Ilmeisesti dementia vaivaa näitä miehiä ;-) Ei aviomies käy vieraissa jos kotoa saa hellyyttä ja tyydytystä - harvoja poikkeuksia tietysti aina on :)

14. Mrs Pity Vierailija

Miten alas voi joku naisparka pudota. Missa on rehellisyys, missa on ihmisarvosi? Aika tulee kun et voi nukkua yolla vaan kaikki pahat siemenet alkavat tuomaan kasvua. Luuletko etta maailmankaikkeudessa ei ole lakeja jotka koskevat myos sinua. Aterioiminen toisen tarhassa on vaarin.

15. Kyllähän se näin on että parisuhteessa on vikaa jos toinen tai molemmat pettää. Mielestäni on turha syyttää sinkkunaista tai sinkkumiestä jos liiton toinen osapuoli horjahtaa hurttuudentielle..näin se vaan on. Pettäminen on nykyään niin yleistä ja jopa hyväksyttyä että sitä tehään tosi paljo. Niin ja toisaalta missä se raja menee??? Henkikinen pettäminen on paljo pahempaa ku tunteeton seksiseikkailu. Luulisin että itse olisin paljon luokkaantuneenpi siitä että mieheni rakastuisi johonki toiseen kuin siitä että hän "vaan" harrastaisi seksiä yhden yön. Jokainen itse tietää mikä on oikein ja jokainen parisuhde määrittelee rajat. Yhtä ainutta oikeaa vastausta ei ole. Niin että turhapa meidän avioliitossa olevien syyttää sinkkuja liiton pilaamisesta kun puolisomme ovat tehneet omat ratkaisunsa..:)

16. Prinsessa69 Vierailija

27.6.2006 1:19:37
    Vesimies 70 (vierailija)

"Toivottavasti elämä antaa heille takaisin sen pahan mielen, mitä ovat aiheuttaneet vaimoille ja LAPSILLE. "

Tsiisus vaan itsellesi! Miksi oikeasti sinkkua pitäisi kiinnostaa mahdolliset aviopuolisot ja lapset, eihän sinkku heidän kanssaan sänkyyn mene. He ovat täysin tuntemattomia ihmisiä sinkulle. SInkku pitää hauskaa, nai, elää juhlaa ilman nalkuttavaa akkaa/saamatonta ukkoa, kiljuvia lapsia ja kakkapyykkejä. Olette itse petetyt puolisot osanne valinneet, miksi menitten naimisiin, sitouduitte, teitte kakaroita jos ette pysty puolisoanne pitämään poissa vieraista sängyistä. Turha se on sinkkua vihata, vihatkaa pettävää puolisoanne!

Mä en ainakaan jaksa kantaa huolta pikkuvaimoista ja pennuista himassa, nautin vain omasta elämästäni joko teidän miestenne tai joidenkin muiden miesten kanssa. Peskää te pyykit ja kokatkaa ruuat, me naidaan ja juodaan shamppanjaa ja juhlitaan.

17. Vesimies -70 Vierailija

Prinsessa 69:

Mutta ku tuo ajattelutapa on niin VASTUUNTUNNOTONTA, MORAALITONTA JA EPÄINHIMILLISTÄ. Ei minkään sortin inhimillisyyttä. Siis tuntuu, että sun lailla elävillä ei oo mitään arvoja, joita kunnioittaa. Paskanväliä muista ihmisistä. Eikä se niin mustavalkosta oo, jotta akas on vika, jos ukko pettää, tai toisinpäin. Jos hynttyyt laitetaan yhteen, niin silloin ollaan yhdessä, eikä muita vilkuilla. Jos rakkaus loppuu, niin sitten hynttyt pois yhdestä. Ja sitte voi vilkuilla toisia. Se joka pettää aviopuolisoaan, tai tyttö- tai poikaystävää, loukkaa sitä petettyä pahasti. Eli ei siis pettäjätkää oon mun mielestä mitään pulmusia. Samaa käsittämätööntä sakkia kuin te, jotka ootte valmiit hyppäämään toisen ihmisen kumppanin kans sänkyyn. Mäkin oon sitten kyllä sinkku. Mun oikeudentaju vain ei käsitä tuollasta.

18. Prinsessa69 Vierailija

Vesimies -70:lle

Mulla on omat arvot, joita kunnioitan, mutta enhän voi elää muiden ihmisten ehdoilla tai heidän arvoillaan. En tunne heitä, en voi ajatella, etten saa jotain tehdä, koska jossin on olemassa ihminen, joka ei pidä siitä mitä teen. En jaksa yleisiä moralikysymyksiä, minun ja miehen välit on vain meidän kahden välit, en voi ajatella jatkuvasti muiden tunteita. Maailma nyt vain on tälläistä ja minä haluan elää tavallani, tuskin muutkaan ihmiset ajattelee, etteivät voi jotain asiaa tehdä, koska juuri minä en hyväksy sitä.

Riippuu täysin kahdesta ihmisestä, mitä suhteessa sovitaan, mutta kuten aiemmin todettua, maailma on mennyt siihen suuntaan, ettei yksiavioisuus ole enää sääntö, pikemmiten poikkeus. On niin paljon ihmisiä, jotka pettää ja hakee aina vaan parempaa.Taidan sinkkuna pysyäkin, koska en usko että voin vuosien kokemusten jälkeen luottaa enää kumppaniini. Tuskin itsekään pystyisin vuosikausia tyytymään yhteen mieheen.

Se mitä minä teen on minun asiani, enkä todellakaan ajattele maailmanrauhaa tai tuntemattomien ihmisten tunteita, jos itse jotain haluan tehdä.

19. Vesimies -70 Vierailija

Prinsessa 69:

No ei muiden ehdoilla tietenkään tarvi elää, mutta jotku rajat kuitenki...mutta meillä nyt näkyy olevan sen verran eri arvot, että turhapa tätä on jauhaa. Oot kyllä oikeassa, että maailma on kokoajan tulossa itsekkäämmäksi ja itsekkäämmäksi. Joten ei kai se ihme sitten oo, että sinäkin noin ajattelet. Mua vain jotenkin menee kylmät väreet, varsinkin joidenkin tämän ketjun ihmisten kommenteista tyyliin "mulle tänne kaikki elämän nautinto mitäs muista..." huh, minkähänlainen tulevasuuden maailma on? Toivottavasti aina kuitenkin olis edes joku määrä ihmisiä, joilla olis empatiakykyä ja kykyä asettua toisen asemaan. Sulla sitä empatiakykyä on jonkin verran, päätellen kommentistas "Taidan sinkkuna pysyäkin, koska en usko että voin vuosien kokemusten jälkeen luottaa enää kumppaniini." Käsität, että joku vois tehdä sulle saman, jota sä oot tehny muille, ja myös miltä se tuntuu. Tosin sitte on kyllä paljon vaikeampi ymmärtää, miksi kuitenki teet niin. Vapaitakin miehiä kuitenkin on ja ei heidänkään kanssa oo seksiä vakavampaa pakko haluta. Oletan, että haluat vain seksiä, jos haluaisit muutakin, niin tuskinpa ukkomiehiä jahtaisit. Enää en yhtään ihmettele, että jotkut naiset pelkää, että sinkut vie miehen, kun oon tätä ketjua lukenu.

20. Kiinni jäät! Vierailija

Eiköhän laiteta ketju näistä pettäjistä, täältä P-hämeestä tulee heti nimi listaan, ja voisi olla yllätys lähipiirille... kjeh kjeh!

21. tarkkailija. Vierailija

en ny sanois, että etoo, jotenkin huvittaa joskus surettaa, toisinaan säälittää, tapauskohtaisesti. niin monta tarinaa kuin on kertojaakin.

22. aleksis Vierailija

Etooko yli puolet miehistä?

Ei kai ne miehetkään ihan niin urpoja ole, että kertoo jos pettää. Ei kaikkea tarvitse tietää. Eikös ole sanontakin: Se ei satuta, mitä ei tiedä.

23. Uskollinen Vierailija

Ei voi muuta sanoa kun olet kamala ja itsekäs ihminen ... hyi häpeä...
    et sinä kykene ajattelemaan niitä kakkapyykin pesijöitä, mutta et myöskään lapsia.. ei pettämisessä mene ainoastaan avioliitto pilalle, vaan myös lasten tulevaisuus. Se että sinusta on tullut noin tunteeton ja ilkeä, johtuu varmaan siitä että sinua on petetty ja haluat laittaa vahingon kiertämään.

Voin kertoa että itse sinkkuna ollessani moraalini oli kyllä sen verran korkea, etten kyllä niin haukkana munan perään ollut että olisin varattuja vikitellyt. Sinä myönnät tekeväsi sitä ihan tarkoituksella!!! Olet ikävä ihminen ja tulet kokemaan sen elämässäsi!! Taitaa sinua yksinäinen vanhuus odottaa.

24. ikävä ihminen? Vierailija

Voi jeesus, mikä jeesustelija!!!

Tietääkseni minua petetty vain ja ainoastaan kerran. Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa! En todellakaan ajattele tuntemattomien ihmisten tunteita, eikä niin tee ystäväpiiristäni kukaan muukaan. Vai että menee pettämisestä lasten tulevaisuus pilalle, anna mun kaikki kestää, ootko nyt ihan tosissasi? Mitens nämä homoparien lapset, jotka kasvavat ilman äitiä tai isää. Miten muiden yksinhuoltajien lapset? Uskomatonta jeesustelua!

Jos mä tapaan kundin, en todellakaan vaadi virkatodistusta, josta kävisi ilmi lasten lukumäärät ja iät sekä siviilisääty.

Se, että viihdyn sinkkuna, ei tarkoita sitä että minua odottaisi yksinäinen vanhuus, sekin tietty on mahdollista, mutta sen näkee sitten. En kanna myöskään siitä huolta.

Mulla nyt on sen verran itsetuntoa, että pystyn ajattelemaan itsekkäästi, enkä tanssi toisten pillien mukaan joka asiassa, en myöskään kysele muiden mielipiteitä, teen just niinkuin tahdon. Piste

25. Uskollinen Vierailija

Niinpä. Olet ikävä ja itsekäs ihminen. Piste.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri