Pettämisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakkari harmailee

Vieras
Mä en kestä tätä olotilaa.Päässä pyörii kaikenmaailman ajatukset. Oon niin kahen vaiheilla ku voi ollakkaa:/. Välil tuntuu et mä meen ja teen sen, ku taas toisena hetkenä ajatukset täysin päinvastaiset.

Mieli siis tekis ja kovasti, kohde ei vain satu oleen oma mieheni... Vaan eräs vanha hoitoni. Joka sattuu jälleen olemaan "maisemissa".

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla sen verran itsekuria, että selvittää ensin välit tai jättää toisen ennen mitään hoitojen hoitelua :headwall: Olisi varmaan toiselle osapuolellekin mukavampaa...ihan vihjeenä!

vuosia sitten petin miestäni ja sain 2 lasta joista kumpikaan ei ole mieheni ,mutta mieheni ei sitä tiedä tänäpäivänäkään:O lapset on 5 ja 8 vuotiaita. En tiedä mitä teen ku asia paljastuu :S

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
vuosia sitten petin miestäni ja sain 2 lasta joista kumpikaan ei ole mieheni ,mutta mieheni ei sitä tiedä tänäpäivänäkään:O lapset on 5 ja 8 vuotiaita. En tiedä mitä teen ku asia paljastuu :S

:headwall: Eikö mies edes sen verran ole ihmetellyt, etteivät lapset ole lainkaan hänen näköisiään vai etsitkö mahdollisimman paljon ulkonäöllisesti miestäsi muistuttavan hoidon? :headwall:

kumpanenkin vaaleita niinkuin mieheni. sattuipa heillä olemaan vielä siniset silmätki. Välillä pelottaa että millon koko juttu paljastuu.

Hyi että, inhottava huijaus. Enpä kuule paljoo päähän taputtelis, tosi alhaista sulta. :(

tehtyä ei saa tekemättömäksi :( ja en taho miehelle kertoo asiaa kun se on niin hyvä isä ja lapset kaikki kaikessa:(

Ai ku kiva. :| Onhan se hyvä isä, mutta et anna sen valita, haluaako se olla isä jonkun toisen lapsille.

aina elämä ei mee niinku pitäs,ja kaikki ei oo niin musta-valkosta.

Sä oot kyllä ollut ihan suunnitelmallisimmasta päästä, kun olet kahdesti onnistunut pettämällä saamaan lapsen alulle! :headwall: :headwall: :headwall:

kumpanenkin vaaleita niinkuin mieheni. sattuipa heillä olemaan vielä siniset silmätki. Välillä pelottaa että millon koko juttu paljastuu.

Ja vielä eri miehille? Aikas YÖKS! Et taida olla ihan parisuhteeseen sopiva ihminen??..Mietitkö koskaan, kuinka suuren petoksen olet tehnyt niin lapsiasi kuin nykyistä miestäsi kohtaan? Ja entäs ne hoidot, jotka eivät nähtävästi myöskään tiedä olevansa isiä sun lapsillesi?? Tosi raadollista ja iljettävää.Nukutko yösi hyvin?

Mene vaan panemaan vanhaa hoitoasi. Jos haluat olla reilu niin kerrot etukäteen miehellesi suunnitelmastasi. Jos et, niin kerro edes jälkikäteen. Mutta älä itke katumusta ja kerro miten et halua menettää miestäsi ja miten rakastat häntä ja blabla. Elämä on valintoja. :)

enkä mä sitä surekkaan että sen miehen menettäisin vaan lapset menettäis isän. Niin ja siis tietäävät nämä miehet sen että ovat isejä,vaan eipä heitä kiinnosta. Elikkäs miksi riistäisin lapsiltani ainoon isän jota kiinnostaa. Kakspiippunen juttu.

Yhteistyössä