Pettämistäkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeresaA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TeresaA

Vieras
Miehelläni oli joskus polvet verisillä ruvilla kun odotin lastamme viimeisilläni..Kun kysyin mistä hän ne sai, hän ei oikein vastannut ja selitti, että matolta, kun on ollut polvillaan lattialla katsomassa televisiota..Sitten noin puolen vuoden päästä hänellä oli samanlainen rupi toisessa polvessa..
Vuosi sitten hänellä tuokusi aina housujen etumus jolatin ahjusteelta. Hän kuljettaa laulussaa sellaista laventeli öljyä (eteerinen relaxantti) ja siltä hänen muniensa kohta haisi noin kahden viikon ajan. Kun sanoin, että olet sinä laittanut hajustetta muniisi, oli vastaus, että "en varmaan! Hän ei halunnut puhua siitä..Eikä hän halunnut puhua niistä ruvista, joita on ollut kaksi kertaa..Hän menee hiljaiseksi, kun aloitan niistä puhumisen..
Onko mieheni pettänyt minua? En tied, enkä voi suoraan kysyä, sillä saatan pilata kaiken, jos epäilyini onkin aivan puusta veistetty. En ole huolehtija, enkä jaksa tuota asiaa miettiä, koska mieheni on ihana ja hän todella rakastaa minua ja lastamme. Minä olen 35 vuotias ja mieheni jo 45 vuotias. Hän työskentelee paikassa, missä hän on johtajana ja hänellä on aika vapaata työssään. Joskus hän pääsee kotiin kahdelta, joskus hän on kotona vasta kello 18:00. Joskus mustan hänen olleen kotona vasta 18:00 aikaa..Hän sanoi, että on pakko olla pitkä päivä, kun heillä on ovet auki iltaan asti ja opiskelijoita on talossa.

Minulta menisi kaikki ihan sekaisin jos mieheni olisi pettänyt minua..Uskon uskollisuuteen ja miehenikin on sanonut uskovansa. Täytyy sanoa, että en tietäisi, mitä tehdä! Mieheni sanoo aina, että olen hänen kaikkensa..Minun on vaikea uskoa, että hän pettäisi. Hän tekee aina kaikkensa meidän takia..Tulee kotiin, kuskaa kauppaan, harrastuksiin. Teemme kaikkea yhdessä..

Mutta mieleeni tulee, että kukaan ei saa niin isoja rupia tuosta vain, eikä ne ole voineet tulla meidön leikeistä, sillä meillä puuhaillaan sängyssä.

Miksi kuskaa laukussaan jotain laventeliöljyä, mihin käyttää sitä?
Luultavasti miehesi on kaappihomo ja hänellä on suhde jonkun miehen kanssa töissä. Karkealla matolla tai maassa voi hyvinkin polvet aueta, mutta tuskin televisiota katsellessa.
Ja öljyähän toki pitää olla, että homma toimisi miehen kanssa. Toivottavasti on käyttänyt kondomia.

No voi ne polvet mennä ruvelle myös naista takaapäin pannessa, näin on useasti käynyt meilläkin. Varsinkin, jos paikka on hankala tai alusta karhea.

Jos miehesi ei harrasta sellaista liikuntaa, josta olisi voinut ruvet saada, tai jos kerta selittää niiden tulleen telkunkatselusta (heheheheh), niin kyllä ne seksihommista on tulleet. Hänellä on salarakas. Tarkkailepa tilannetta hetken aikaa...

Miehelläni oli joskus polvet verisillä ruvilla kun odotin lastamme viimeisilläni..Kun kysyin mistä hän ne sai, hän ei oikein vastannut ja selitti, että matolta, kun on ollut polvillaan lattialla katsomassa televisiota.."

Heh heh! tuttua tuttua! sori nyt vain ,mutta meikäläistä nauratti kovasti kun et kai siä vain usko tuota ,että tuo petturi on katsonut telkkua polvillaan?
Hei,se on nussinut toista! usko pois! takaapäin ja lujaa ja kauan!;-D

Miksi teillä harrastetaan seksiä vain sängyssä? Ehkä miehellä ei olisi tarvetta pettää, jos hän kokee, että teidän seksielämänne on vain yhtä ja samaa asentoa vuodesta toiseen. Ehkä kannattaisi yllättää mies ja mennä vaikka hänen kanssaan suihkuun, kun lapsi on saatu nukkumaan.

Jos mieheni polvet olisivat käsittämättömistä syistä naarmuilla, niin kyllä minä haluaisin tietää ja myös sanoisin suoraan, että epäilen häntä pettämisestä, koska haluan puhua asiat suoraan selviksi enkä hautoa eri vaihtoehtoja päässäni.

Jaa a..Meilläpäin harrastetaan mieluusti vain sängyssä ja toki asentoja voi hei sängyssäkin olla monia..Onko rakastelussa jotenkin tekniikka tärkeämpi kuin itse yhtyminen, ei hitto, jos maailma on sellainen paikka, niin onpas turha mesta ja turthia ihmisiä.

Minulla oli teini-iässä tärkeää ne asennot ja niitähän kokeiltiin kaikenlaisia, mutta se oli sellaista leikkiä..Tälleen aikuisena sitä nauttii vaan läheisyydestä.

Joo pettänyhän toi mua on ja minä olen tyhmä akka ja naiivi sinisilmä..näin se menee..

Alkuperäinen kirjoittaja teresaA:
Jaa a..Meilläpäin harrastetaan mieluusti vain sängyssä ja toki asentoja voi hei sängyssäkin olla monia..Onko rakastelussa jotenkin tekniikka tärkeämpi kuin itse yhtyminen, ei hitto, jos maailma on sellainen paikka, niin onpas turha mesta ja turthia ihmisiä.

Minulla oli teini-iässä tärkeää ne asennot ja niitähän kokeiltiin kaikenlaisia, mutta se oli sellaista leikkiä..Tälleen aikuisena sitä nauttii vaan läheisyydestä.

Joo pettänyhän toi mua on ja minä olen tyhmä akka ja naiivi sinisilmä..näin se menee..

Olen pahoillani noista ilkeistä ja lapsellisista kommenteista, joita muutamat laittoivat.. Ken ties itse yksinäisiä naisia, jotka saavat iloa toisen ahdingosta... No mutta joka tapauksessa... Olen todella pahoillani puolestasi, mutta ikävä kyllä kuulostaa pahasti siltä, että miehesi on pettänyt sinua. Televisiota katsellesa ei rupia tule ja jos oikeasti olisi tapahtunut jotain, esin pyörällä kaatuminen, hän olisi voinut sanoa sen, eikä olisi asiasta vaivaantunut. Minua on myös petetty edellisessä suhteessani. Mies oli uskomaton valehtelija, minkä näkeminen kesti kauan. Hän oli niin taitava puheellensa vakuuttamaan, että olen hänen elämänsä suurin rakkaus ja plaa plaa.. Hän jäi kiinni myös, kun minun epäilykseni alkoivat herätä. Kondomeja katosi enemmän, kuin me olimme käyttäneet, hänen sängystään löytyi vieraita hiuksia jne.. En mitenkään olisi halunnut uskoa sitä todeksi, mutta kun totuus selvisi, se oli minun elämäni pelastus, vaikka ensin painajaiselta tuntuikin. Niin kipeää kuin se tekikin, pääsin miehestä yli ja tapasin nykyiseni, jonka kanssa suurin ongelma taitaa olla se, ettei mies uskalla/osaa verbaalisesti tyhjentää minulle koko ajatusmaailmaansa.. Nyt ihan hävettää, miten pienestä itse valitan...

Ehdottaisin pientä salapoliisin työtä. Luultavasti kysymällä asia ei selviä, koska jos mies uskaltaisi olla rehellinen, hän olisi tehnyt sen jo. Ehkä voisit varovasti kaskustella miehesi kanssa siitä, että onko hän onnellinen kanssasi.. Pettämis-asian kehoittaisin selvittämään ihan muuta kautta. Itse tutkisin kännykän säännöllisesti (niin raukkamaista kuin se onkin, mutta niin on pettäminenkin) ja yrittäisin jotenkin itse salapoliisina saada asiasta varmuuden. Voisithan sinä lähteä suhteesta jo nyt, mutta luultavasti se olisi vaikeaa, koska sinulla ei kuitenkaan ole täyttä varmuutta asiasta. Kertomasi perusteella sanoisin kuitenkin, että mies on pettänyt. Toivottavasti saat totuuden selville. Ja kyllä sinä saatkin, jos haluat. VOIMIA!!!

Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Sanoin miehelle "vitsinä" kun näin ruvet, että oletko käynyt jynssäämässä toista naista ja mieheni nauroi jutulleni. Kun minä sitten kysyin, mistä hän ne on saanut, hän ei puhunut oikein mitään..Hän peitteli niitä ja hoki rakkauttaan minulle.

Olen tutkinut kännyn, jossa on n.70 minun viestiäni, eikä muuta kuin tuttujen viestejä loput..Mieheni sanoo, että haluaa säästää minun viestejäni, koska niitä on kiva lukea myöhemmin. Jotain naisten numeroita siellä on muistissa, mutta mieheni tuntee paljon tuttuja työn ja sen toiminnan kautta.

Olen ymmälläni, sillä en ikinä uskoisi mieheni pettävän minua. Hän vie minua avoimesti paikkoihin, joissa on niitä "tuttuja" ja hän pussailee minua avoimesti niissä paikoissa ja pitää tytärtään sylissä..

Silti en osaa saada sitä kuvaa ruvista päästäni, se vaivaa..Mieheni urheilee uimalla, hän ei pyöräile tai urheile pahemmin, ei korjaa autoja, ei mitään sellaista..

Mieheni ei ole kylläkään mikään takaa päin hässijä..Jos hän olisikin saanut ruvet hässimällä se olisi tapahtunut edestäpäin. Suhteemme alussa mekin ihme paikoissa saimme miehelleni juuri sellaiset ruvet lattialla puuhailemalla..

En tiedä, miten saisin selville! En tiedä!

Nyt viimeaikoina ei ole varmaan tapahtunut mitään..Ei ole ollut hajua farkkujen etumuksissa, eikä ole ollut polvissa rupia..Miehelle on varmasti tärkeää pitää minut elämässään. Ja olen aina kysellyt, kun olen huomannut jotain. Mutta eihän kukaan halua vaikuttaa kuulustelijalta tai vaatijalta?! Mutta tämä kaikki vaivaa minua niin kovin, en voi unohtaa..
&%¤%¤#&

Kehottaisin kysymään asiaa ihan naamakkain, rauhallisesti ja hiiltymättä ja tarkkailemaan miehen reaktioita. Mutta yleensä mies ei kuitenkaan vastaa rehellisesti, eli vaikeaahan tuo selvitystyö on.

Jos hänelle on aiemminkin tullut rakastelusta juuri samanlaiset jäljet polviin, niin melko varmaa tuo jo alkaa olla että vieraissa on käynyt. Käy klamydiatesteissä.

Alkuperäinen kirjoittaja TeresaA:
Miehelläni oli joskus polvet verisillä ruvilla kun odotin lastamme viimeisilläni..Kun kysyin mistä hän ne sai, hän ei oikein vastannut ja selitti, että matolta, kun on ollut polvillaan lattialla katsomassa televisiota..Sitten noin puolen vuoden päästä hänellä oli samanlainen rupi toisessa polvessa..
Vuosi sitten hänellä tuokusi aina housujen etumus jolatin ahjusteelta. Hän kuljettaa laulussaa sellaista laventeli öljyä (eteerinen relaxantti) ja siltä hänen muniensa kohta haisi noin kahden viikon ajan. Kun sanoin, että olet sinä laittanut hajustetta muniisi, oli vastaus, että "en varmaan! Hän ei halunnut puhua siitä..Eikä hän halunnut puhua niistä ruvista, joita on ollut kaksi kertaa..Hän menee hiljaiseksi, kun aloitan niistä puhumisen..
Onko mieheni pettänyt minua? En tied, enkä voi suoraan kysyä, sillä saatan pilata kaiken, jos epäilyini onkin aivan puusta veistetty. En ole huolehtija, enkä jaksa tuota asiaa miettiä, koska mieheni on ihana ja hän todella rakastaa minua ja lastamme. Minä olen 35 vuotias ja mieheni jo 45 vuotias. Hän työskentelee paikassa, missä hän on johtajana ja hänellä on aika vapaata työssään. Joskus hän pääsee kotiin kahdelta, joskus hän on kotona vasta kello 18:00. Joskus mustan hänen olleen kotona vasta 18:00 aikaa..Hän sanoi, että on pakko olla pitkä päivä, kun heillä on ovet auki iltaan asti ja opiskelijoita on talossa.

Minulta menisi kaikki ihan sekaisin jos mieheni olisi pettänyt minua..Uskon uskollisuuteen ja miehenikin on sanonut uskovansa. Täytyy sanoa, että en tietäisi, mitä tehdä! Mieheni sanoo aina, että olen hänen kaikkensa..Minun on vaikea uskoa, että hän pettäisi. Hän tekee aina kaikkensa meidän takia..Tulee kotiin, kuskaa kauppaan, harrastuksiin. Teemme kaikkea yhdessä..

Mutta mieleeni tulee, että kukaan ei saa niin isoja rupia tuosta vain, eikä ne ole voineet tulla meidön leikeistä, sillä meillä puuhaillaan sängyssä.

Selvä tapaus. Sinun mies on pettänyt sinut!!! Ei sen kummempaa, koska elämää on kovaa.

Kun minä sitten kysyin, mistä hän ne on saanut, hän ei puhunut oikein mitään.."

ei niin . kaiken päälle petturisi pitää sinua ihan idioottina!

Kai nyt jokainen tajuaa, että tuollaiset polvet saa vain jos on nussinut!
ja sinulle se sanoo että on katsonut telkkua polvillaan? päivän vitsi!
miten sitten? raakannut polviaan kamarissa koko illan telkun edessäkö???

Mieti itsekin hiukan jooko? mies pitää sinua ihan hulluna sinisilmäisenä!

"Vuosi sitten hänellä tuokusi aina housujen etumus jolatin ahjusteelta. Hän kuljettaa laulussaa sellaista laventeli öljyä (eteerinen relaxantti) ja siltä hänen muniensa kohta haisi noin kahden viikon ajan. Kun sanoin, että olet sinä laittanut hajustetta muniisi, oli vastaus, että "en varmaan! "

Tuo öljyjuttu 'haiskahtaa'..mies kuljettaa laukussaan jotain öljyjä, kuinkahan moni mies tekee noin? ja mihin sellasta öljyä tarvii?
Joku tuolla vihjaisi homoilusta, sekin kävi mielessäni..mutta tulin siihen tulokseen että hän koittaa sillä öljyllä peitellä jotain muuta hajua, esim. kumit haisevat kilometrin päähän, jos on käyttänyt kumia, tai jos on tullut kiimanestettä/mälliä housuihin (tutki kalsarit)..tai sitten..öhöm...se voi olla kakkosreiän hajua, sori.
Mutta se on varmaa että puhtaat jauhot ei ole pussissa miehelläsi.
Ja turha ja kiellettyäkin tutkia kännyä, viestit ja muut tiedot voi poistaa. Jatka muulla lailla tutkimista.
Käsitin että noista tapahtumista on jo aikaa, ehkä miehesi kävi silloin eikä enää? joten olisi parempi unohtaa jollei merkkejä enää ole.

Yhteistyössä