Pettävä viikonloppuisä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yökkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yökkis

Vieras
Naapuriini muutti mukava noin 40 v mies syksyllä. Hän kertoi, että vaimo ja lapset jäi kauas pohjoiseen kotiseudulle ja hän vierailee siellä viikonloppuisin, mutta työpaikka on Hesassa. Oikein mukava mies, tervehtii ja vaihtaa aina muutaman sanankin ohimennen.

Mutta nytpä hän on muutaman kerran tullut ulko-ovella vastaan mukavannäköisen naisen kanssa eikä silloin ole näkevinäänkään eikä tervehdi. Pikemminkin pälyilee seiniä pitkin.

Eli taitaa herra olla löytänyt lohduttajan yksinäisille viikoille ja perjantaina aina pakkaa autonsa ja suuntaa perheensä luo. Ettäs yököttää, miehet ei tosiaan pysty olemaan yksin.

Tunnen minäkin parikin tällaista viikot muualla asuvaa (toinen kansanedustaja). Ja kummallakin on naiskuviot Hesassa ja viikonlopuksi matkataan esittämään hyvää aviomiestä kotikaupunkiin.

On monta kertaa tehnyt mieli käräyttää heppulit. Ehkä jonain päivänä sen teenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja []:
Seuraavan kerran, kun tulevat vastaan, niin ole oikein ystävällinen: tervehdi "iltaa, naapuri, ja hauska tavata vaimonnekin (käsi ojossa), onko lapsetkin mukana?"

Kerran jo ajattelin niin tehdä, mutta mikä sitten meni että en kehdannut. Mutta ihan oikeesti, eihän minun tarvitse olla tietävänikään, ettei kyseessä ole hänen vaimonsa.

Taidanpa seuraavan kerran pysäyttää pariskunnan!

Alkuperäinen kirjoittaja Yökkis:
Seuraavan kerran, kun tulevat vastaan, niin ole oikein ystävällinen: tervehdi "iltaa, naapuri, ja hauska tavata vaimonnekin (käsi ojossa), onko lapsetkin mukana?"

Kerran jo ajattelin niin tehdä, mutta mikä sitten meni että en kehdannut. Mutta ihan oikeesti, eihän minun tarvitse olla tietävänikään, ettei kyseessä ole hänen vaimonsa.

Tee se!

Tiedän erään, jolla on toinen perhe Helsingissä. Helsingissä asuu viikot avovaimon ja kahden yhteisen lapsen luona ja viikonloput täällä kotipaikkakunnalla, jossa vaimo ja yksi vanhempi lapsi. Helsingissä asuva avovaimo tietää tilanteen, aviovaimo ei.

Että ei näitä vaan elokuvissa ole. Kauniit ja rohkeat voi olla menossa ihan seinän takana.

Alkuperäinen kirjoittaja n47:
Tiedän erään, jolla on toinen perhe Helsingissä. Helsingissä asuu viikot avovaimon ja kahden yhteisen lapsen luona ja viikonloput täällä kotipaikkakunnalla, jossa vaimo ja yksi vanhempi lapsi. Helsingissä asuva avovaimo tietää tilanteen, aviovaimo ei.

Että ei näitä vaan elokuvissa ole. Kauniit ja rohkeat voi olla menossa ihan seinän takana.

Lähetysajatkin ovat katsojaystävällisempiä. Nykyään kaunarit tulee omituiseen aikaan.
Olen keskustellut Ellien/Tv-friikit palstalla kaunariketjussa.

Kansanedustajilla on varmasti vapaa-ajanongelmia Helsingissä. Minäkin törmäsin noihin tyypeillen nuoruusvuosina. Ehkä kansaa voi edustaa noinkin, mutta kyllä siinä uskottavuus kärsii.

Minulla on ihanat naapurit. Saan nauttia musisoinnista aamuyölläkin. Paljon kivempaa kuin aikoinaan naapurissa oli nainen, joka harjoitteli oopperalaulua.

En suosittele käräyttimistä. Onneksi en aikoinaan sitä tehnyt. Mies erosi muutaman vuoden päästä ja on ties kuinka mones vaimo kierroksessa. Lehdet eivät enää kirjoittele. Lienee jo jotain oppinut.

Alkuperäinen kirjoittaja Yökkis:

Hei, hyvä idea! Oikeasti!

Ei ole todellakaan sinun asiasi olettaakaan mitään muuta kuin että ko. nainen on hänen vaimonsa. Nainenkin säästäisi siinä aikaa ja vaivaa, on nimittäin melko suuri todennäköisyys, että mies on unohtanut mainita olevansa perheellinen... Ja JOS nainen sattuu olemaan itse vaimo, niin sehän olisi vain ystävällinen naapurin ele huomioida naapurinsa puoliso! :)

Yhteistyössä