Pettävät naimisissa olevat miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Erosin kutakuinkin kaksi vuotta sitten miehestäni, kun hän jäi kiinni pettämisestä. Palattiin yhteen ja sama toistui kaksi kertaa kunnes päätin etten katsele sellaista. Mieheni haluaisi edelleen palata yhteen, minä en kykene luottamaan enkä näe sitä enää edes järkevänä ajatuksena. En rakasta häntä enää ja olen onnellisempi yksin.
Nyt sinkkuna ollessa olen huomannut, että usein minua lähestyvät naimisissa olevat miehet. Yhden kanssa minulla oli seksisuhde, joka alkoi niin etten tiennyt miehen olevan naimisissa. Hän valehteli minulle lähestulkoon kaikesta koko suhteen ajan. Suhde oli muutenkin tuhoisa, joten lopetin sen. Tasaisin väliajoin saan häneltä kuitenkin viestejä, jotka poistan suoraan lukematta.
Hän ei kuitenkaan ole ainoa. Lähestulkoon joka kerta, kun olen baarissa joku mies sormuksen kera lähestyy minua. Tuntuu oudolta ettei se sormus edes haittaa. Osan kanssa olen jutellut hetken, mutta en halua lähteä mukaan tuollaiseen.
Yksi humalainen yhden yön juttu on sattunut, josta poden huonoa omaatuntoa. Mies paineli puhelimeen numeronsa ja soitti itselleen. Hän soitti heti samana iltana ja puhui mustasukkaisesta vaimostaan ja miten ei voi erota, kun vaimo ei antaisi nähdä lapsia. Sanoin etten ihmettele, jos vaimo on mustasukkainen kun tekee tuollaista. Mies väitti ettei ole aiemmin hölmöillyt, mutten uskonut häntä. Lopetti puhelun kysyen voisimmeko vielä nähdä. Emme ole nähneet enkä ole vastannut, kun hän on yrittänyt soittaa. Mies vaikutti todella mukavalta ja minua jopa harmitti, että on varattu. Olisin mielelläni nähnyt toiste hänet.
Minulla on mennyt täysin usko parisuhteeseen.
Mielestäni en näytä mitenkään helpolta enkä kyllä sellaisia vihjaile. Haluaisin joskus tutustua vapaaseen mukavaan mieheen, mutta missä ne piileksivät. Ja miksi ihmeessä varatut miehet käyttäytyvät noin?!

Sama täällä, usko mennyt miehiin. Ex lipsautti suustaan että suhteemme olisi vieläkin onnellinen jos hän olisi toiminut muiden kaveriensa (miesten) neuvojen mukaan eli pettänyt selkäni takana. Moni mies on kuulema sitä mieltä että oma parisuhde toimii paremmin kun käy välillä tyhjentämässä pussit toiseen naiseen. Olen itse menettänyt täysin uskon parisuhteeseen ja päättänytkin olla ilman. Netistä saa dildoja ja maailmalta murheita, ei siihen miestä tarvii.

Samaa olen ihmetellyt, tai noh... erosin pitkästä suhteesta ja oon yhdellä treffisivustolla. Olen 30v, jokavtoinen joka lähestyy on yli 40 (jopa yli 50) v, naimisissa oleva, joka mainostaa joka kokemuksensa, lompakonsa tai koonsa. He ihan avoimesti jo profiilissa kertovat, mitä hakevat jne. Tuli niin ällöttävä olo itselleni. Siis oikeasti?!? En varmaan pysty luottaa enää miehiin / onnelliseen parisuhteeseen kaiken ton jälkeen mitä mun elämässä on tapahtunut vuoden sisällä.

Jos miehet pettää toistuvasti nii mitä se kertoo naisista? Parisuhteet on aina kahden kauppa. Enkä siis tarkoita että syy vain naisissakaan. Vaan molemmissa.

Toistuvasti tulee esiin tarinoita joissa nainen kertoo että on tullut petetyksi usean miehen toimesta. Niin mitäs yhteistä näillä miehillä on? No se sama nainen. Todnäköisesti nainen hakee tällöin rinnalleen miehiä jotka eivät vaan siinä toimi. Valitettvasti moni niin mies kuin nainenkin ihastuu ja kiintyy piirteisiin jotka eivät itselle oikeasti sovi, mutta paikkaavat jotain itsetunnon heikkoutta. Klassisin esimerkki lienee nainen, joka ei ole sinut kroppansa/ulkonäkönsä kanssa ja on vietävissä parilla korulauseella. Tässä tapuksessa korulauseiden esittäjä on mies joka on epävarma ja piiloutuu vahvan maskuliinisuuden taakse. "Kaadot" tuovat hänelle sitä itseluottamusta (hetkellisesti ) mitä häneltä taas puuttuu. Kun hän voi sanoin saada naisen polvilleen. Ja nainen niin tekee koska kehut palvelee hänen sisäisiä puutteita. Mutta sitten kun liitto alkaa muuttua arkiseksi. Nainen ei saa enää "huumettaan" eli kehuja. Ja mies ei saa "huumettaan" eli itsetunnon kohotusta.... alkaa ne ongelmat. Tässä kohtaa pitäisi kunnioituksen toista kohtaan olla jo muissa arvoissa, mutta kun rinnalla onkin väärin perustein valittu...

Tuo vain yksi, ja karrikoitu esimerkki tilanteesta, joka johtaa auttamatta seuranhakuun muualta kuin kotoa. Siksi parisuhteen peruskivi on itsetunto. Puolisoa ei haeta paikkaamaan omia heikkouksia. Ja tässä kohtaa sanon että naisten on turha heittäytyä martyyreiksi/ uhreiksi vaan ymmärtää että myös "pullon tuoksuisessa kotirouvassa" voi olla vikaa itsessäänkin.

Jos miehet pettää toistuvasti nii mitä se kertoo naisista? Parisuhteet on aina kahden kauppa. Enkä siis tarkoita että syy vain naisissakaan. Vaan molemmissa.

Toistuvasti tulee esiin tarinoita joissa nainen kertoo että on tullut petetyksi usean miehen toimesta. Niin mitäs yhteistä näillä miehillä on? No se sama nainen. Todnäköisesti nainen hakee tällöin rinnalleen miehiä jotka eivät vaan siinä toimi. Valitettvasti moni niin mies kuin nainenkin ihastuu ja kiintyy piirteisiin jotka eivät itselle oikeasti sovi, mutta paikkaavat jotain itsetunnon heikkoutta. Klassisin esimerkki lienee nainen, joka ei ole sinut kroppansa/ulkonäkönsä kanssa ja on vietävissä parilla korulauseella. Tässä tapuksessa korulauseiden esittäjä on mies joka on epävarma ja piiloutuu vahvan maskuliinisuuden taakse. "Kaadot" tuovat hänelle sitä itseluottamusta (hetkellisesti ) mitä häneltä taas puuttuu. Kun hän voi sanoin saada naisen polvilleen. Ja nainen niin tekee koska kehut palvelee hänen sisäisiä puutteita. Mutta sitten kun liitto alkaa muuttua arkiseksi. Nainen ei saa enää "huumettaan" eli kehuja. Ja mies ei saa "huumettaan" eli itsetunnon kohotusta.... alkaa ne ongelmat. Tässä kohtaa pitäisi kunnioituksen toista kohtaan olla jo muissa arvoissa, mutta kun rinnalla onkin väärin perustein valittu...

Tuo vain yksi, ja karrikoitu esimerkki tilanteesta, joka johtaa auttamatta seuranhakuun muualta kuin kotoa. Siksi parisuhteen peruskivi on itsetunto. Puolisoa ei haeta paikkaamaan omia heikkouksia. Ja tässä kohtaa sanon että naisten on turha heittäytyä martyyreiksi/ uhreiksi vaan ymmärtää että myös "pullon tuoksuisessa kotirouvassa" voi olla vikaa itsessäänkin.

minä en ainakaan ota mieheni pettämisestä vastuuta.. Meillä toki oli ongelmia, mutta mä kovasti tein töitä meidän suhteen eteen.. Ihmettelin, kun mies ei tuntunut samoin tekevän.. Lopultakin se paljastui. Petti ja valehteli..
Kun hetken oli pyörinyt naisten kanssa tuli siihen tulokseen, ettei olisi voinut enempää vaimolta toivoa.. Kahden vuoden jälkeen edelleen haikailee takaisin ja on mustasukkainen. Minusta liian myöhäistä..
Nyt arvostan itseäni paljon enemmän enkä moiseen mukaan enää lähde. Oletan, että on pienempi kynnys pettää, kun on sen tehnyt ennenkin eikä luottamusta voi niin helposti uudelleen rakentaa..
Minäkin olen yli 30, joten suurin osa on varattuja ja he eivät kyllä yhtään epäile lähestyä minua.
En minä kenenkään parisuhdetta halua rikkoa enkä ajattele olevani niin ihmeellinen, että joku vuokseni edes jättäisi puolisonsa..
Ihmettelen vain miesten moraalia.. Varmasti suurin osa on uskollisia, mutta niitä jotka on valmiita pettämään on PALJON!

Harvassa on ne uskolliset miehet tuolla yöelämässä. Jos siellä tuppaa käymään ihan muuten vaan niin pettäjä on kyseessä. Aikuinen mies nyt osaa muutakin tehdä kavereiden kanssa kuin vaan notkua baareissa.

Harvassa on ne uskolliset miehet tuolla yöelämässä. Jos siellä tuppaa käymään ihan muuten vaan niin pettäjä on kyseessä. Aikuinen mies nyt osaa muutakin tehdä kavereiden kanssa kuin vaan notkua baareissa.

Yhteistyössä