peukkula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loma lähestyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loma lähestyy

Vieras
onko tänä kesänä jo joku ehtinyt peukkulaan, siis sinne Jyväskylän liepeille? Minkälainen paikka, kannattiko käydä, minkä ikäisiä lapsia mukana jne? Kaikki tieto tervetullutta, KIITOS!

me asutaan tässä ihan peukkulan vieressä...n.1,5km siihin.
kävin kummi tyttöjen kanssa siel pari viikkoa sitten, tytöt on 3v ja 5v.
tuntu kivaa olevan ja kun siel vajaa kolme tuntia paahtoivat menemään niin kumpikin oli aivan zipp :) pieni paikkahan se puisto on ja ei siellä kovin montaa tuntia saa kulumaan mutta kaikkiaan ihan kiva paikka. viime kesänä omat lapseni kävi siellä isänsä kanssa, olivat tuolloin 5v, 8v ja 9v ja olivat myös viihtyneet vaikka itse koen että olisi ehkä vähän pienempien paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Se on Jyväskylässä eikä missään Jyväskylän liepeillä.

mä en tajuu näitä kommentteja!? ja jos tarkkoja ollaan..tätä nykyä se on jyväskylässä mutta aikasemmin enne kunta muutoksia olisi voinut todeta että jyväskylän liepeillä...ja voi edelleen...varmaan kaikki tajuaa kuitenkin mistä oli kyse. Turha olla töykeä..

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Se on Jyväskylässä eikä missään Jyväskylän liepeillä.

mä en tajuu näitä kommentteja!? ja jos tarkkoja ollaan..tätä nykyä se on jyväskylässä mutta aikasemmin enne kunta muutoksia olisi voinut todeta että jyväskylän liepeillä...ja voi edelleen...varmaan kaikki tajuaa kuitenkin mistä oli kyse. Turha olla töykeä..

Ap:llehän oli kaikki tieto tervetullutta. Viherlandia ja Peukkula oli Jyväskylän puolella ennen kuntaliitostakin.

Yhteistyössä