Hae Anna.fi-sivustolta

PHUKET?

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä putetti, 18.12.2005.

1. putetti Vierailija

Kun nyt poikkeuksellisesti sataa siellä päi paljon, niin oletteko kuulleet loppuisiko tuo sade tammikuuhun mennessä? Tiätääkö joku hyviä matkakertomu paikkoja? Mieluummin uusia sellaisia ;)
    Olemme lähdössä patong beachille Gran Tropicana- hotelliin-kokemuksia? Lähdemme 4.1, lähteekö joku muukin silloin?
    Ruskettuuko thaimaassa vaikka onkin pilvistä ja sateista, entä valkoisen paidan läpi?
    Odotan innolla matkaamme, 3 viikon päästä jo siellä :)

2. Ninni Vierailija

Sama hotelli, eri päivä. 21.1 lähdetään pariksi viikoksi! IHANAA!

3. juuri tullut Vierailija

Olin joulukuun alussa kaksi viikkoa ensi kertaa Phuketissa ja Grand Tropicanassa (kolme kertaa vaihdoin huonetta, ennekuin kuin sain riittävän hyvän sopen). Täytyy sanoa, että en tykännyt... satoi, agressiivisia kaupustelijoita, hotellin aamiaisella palveluhalutonta henkilökuntaa pilvin pimein. Kauhea meteli joka puolella ....madame tuk tuk, madame taxi, madame massage, madame sitä ja madame tätä. Koko ajan joku hihassa roikkumassa. Tavarataloissa pauhasi korvia huumaavaa joulumusa, tarjoilijat tonttupuvuissaan ym. ym. Meno oli kuin Kanarialla, ainoastaan pitemmät ja raskaammat lennot. Kyllä oli paratiisisaaresta kaukana! Tsunamillakin tehtiin surutta kauppaa ja turteisteilta rahat pois. Ei enää koskaan sinne! Samanlainen meininki oli kuulemma Krabilla, tosin hieman pienimuotoisempana.

4. Krabitar Vierailija

Hei!

Me tulimme juuri Krabilta ja oli kyllä inhottava paikka!
    Voi niitä vanhoja ja lihavia miehiä ja nuoria tyttöjä...

YÄK YÄK YÄÄÄÄK!!!!!!

5. jesss Vierailija

pysykää vaan Suomessa. Ei teitä siellä kukaan kaipaakkaan.

6. tytöt Vierailija

Mä lähden kaverin kanssa Patong Beach Hotelliin viikoksi. Lähtö 9.1.06 (harmi vaan kun on vain 1 vkoa loma).

7. VeikkaK Vierailija

Olen kuullut. Loppuu.
    Juuri tultiin, eikä meille osunu kun muutama pieni sadekuuro. Ei siellä nyt mitenkään kaatamalla tuntitolkulla sada! Varmasti ruskettuu vaikka kävelisit vaan 30 min rannalla joka päivä.

Gran Tropicanassa oli kai ollu lähes kaikilla jotain vatsatautiepidemiaa, mutta en varmaksi tiedä kun ei itse oltu siellä

8. putetti Vierailija

Minkä ikäsiä te ootta? Varmaan aikuisia kun keskenään lähette? Mä olen muuten vain 14 pv siellä, ku joku tuolla alempana sanoi, että jos on 30 pv ni varmast ruskettuu, mut eiköhä 14pv riitä ;)

9. phuket Vierailija

Mikähän huoneissa oli vika ihmettelen ja pelkkää valitusta maassa maan tavalla pitää kestää !!
    tammikuussa 24.01 phukettiin vaimon kans nam....

10. Thai fani Vierailija

Maassa maan tavalla.....
    Nuoret tytöt siellä pitävät papoista, nastaa !

11. Ninni Vierailija

Kaverit tulivat lauantaina samasta hotelista ja kaikilla hotellissa olleilla oli tullut vatsatauti??? Toivottavasti kaikki tekevät aurinkomatkoille valituksen...
    Ei voi mitään.. sinne mennään 21.1 ja se on silti IHANAA!!!

12. tyttö22 Vierailija

Ihanaa, että sade loppuu. Lähdössä 31.12...

13. tyttö22 Vierailija

niin just. Joillekin tuo valitus tuntuu olevan ajanvietettä. Jopa unelmalomansa voi pilata omalla asenteellaan.

14. Ninni Vierailija

Niinpä... mutta ei kannata noista valittajista välittää eikä reagoida niitten viesteihin...
    Jos me saadaan vatsatauti tropicanasta niin se on voi voi... onhan siihenkin lääkkeet.

15. tyttö33 Vierailija

No nyt sataa taas VOI VOI VOI !!!

16. poikkeli Vierailija

Olin 5-19.12. Karon beachilla.
    1 päivänä paistoi aurinko.
    2 päivää satoi aamusta iltaan, ei houkuttanut paljon kylillä kävellä
    muut päivät pilvisiä, sataa ripotteli silloin tällöin sekä öisin. Pari kertaa ukonilma.
    Plussaa: vesi on silti lämmintä, ja siellä ruskettuu myös pilvisellä säällä (itse palan herkästi, joten pilvisellä säällä päivän kävelin, niin iho punoitti illalla).
    Lähtöpäivänä 19.12. paistoi aurinko, ja pari edellistä päivää sekä lähtöpäivän tuuli kovasti, paikalliset kertoivat että kovat tuulet yleensä merkkaavat sadekauden päättymistä (puhaltavat pilvet pois)

17. maiju Vierailija

Tultiin juuri Phuketista, Katalta. Oltiin siellä 14.-28.12 ja ilmat olivat kyllä Thaimaan mittakaavaan hieman epävakaisia. Ensimmäiset 5 päivää satoi ja tuuli sekä myrskysi. Sitten loppuloman paistoi kirkkaasti / puolipilvisesti. Paikalliset sanoivat että tämä vuosi on ollut poikkeuksellisen märkä, etenkin joulukuussa ei yleensä enää Phuketissa sada. Meillä oli kuitenkin taas ihana loma ja ruskeita ollaan !!

Nauttikaa kaikki matjkalle lähtijät - tekis mieli jo takaisin..

18. Krabiukko Vierailija

Sanoisin, että Krabi on monta kertaa siistimpi kuin Phuket. Ei pakokaasun tai viemäreiden hajua, läheskään siinä määrin kuin Phuketissa. Ei niin aggressiivisia myyjiä. Enkä nähnyt mitään vanhoja ukkoja nuorten tyttöjen kanssa. Reilusti kauniinpaa, kuin Phuketissa. Palasin sieltä 09.02.2016.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri