Hae Anna.fi-sivustolta

Pia Sofia Kiukkonen

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä Rakkauden tragedia, 14.03.2009.

1. hakekaa sofiana Vierailija

Kansainvälisesti se ihan eka nimi harvoin käytössä. Hakekaa siis Sofia Kiukkonen -nimellä.

2. Aikuinen nainen Vierailija

Taas jotkut toimittajat ja Ylen Uuitset yrittävät tehdä kärpäsestä härkästä, siis nimittäin tästä
    mitä kansanedustaja Mauri Pekkarinen on saatunut sanomaan jossakin tilaisuudessa naiselle.
    Radiouutisissa kuullusta intersetistä kuuli ihan selvästi, että hän puhui hyvin leikkisästi ja nätisti
    ja paikalla olleet ihmisetkin nauroivat, eikä se naisjohtajakaan loukkaatunut mitenkään, hän on itse sanonut niin.
    Kun olin nuori tyttö, niin meitä tyttöjä sanottiin likoiksi ja pimuiksi, emmekä suuttuneet siitä. Kyllä
    meitä aikusia naisia saa katsoa: Kasvoihin, rintoihin ja koko vartalolle, ei se ainakaan minua naisena loukkaa mitenkään. Kas kun minulla sattuu olemaan yleensä töissä ja vapaa-aikana kaikki vaatteet päällä, mutta kun satun olemaan muodokas nainen, niin kyllähän ne muodot näkyvät ja saavatkin näkyä, eivät ne ketään haittaa, ei varsinkaan miehiä.
    Kaikilla naisillahan on yleensä rinnat jossain siinä kuppikokojen A - G välimaastossa, tosin koon
    G:n kokoiset rinnat taitavat olla jo tavattoman suuret. Jos jotkut naiset pukeutuvat paljastavasti
    niin kai sillä on jokin tietty tarkoitus, vai ovatko jotkut naiset aivan kaheleita ?
    Nykyään on varmaan hyvin vaikeaa olla mies, mitään ei saisi katsoa eikä mitään saisi kommentoida ja kaksimieliset vitsitkin ovat kiellyttjä, ikävä kyllä.

3. puupää Vierailija

Kuoli muutama vuosi sitten viina krampiin Pihtiputaan juoppo putkassa

4. tietoniekka Vierailija

Kertoi tuossa tämänpäiväisessä IL:ssä, että laulaja Claude Francois antoi hänelle RAHAA. Paljon, ja usein.

RAHAA?

Mutta kysehän ei ollut prostituutiosta, eihän?

5. oumaikaad Vierailija

niinpä. mikä lie totta. juurikin katsoin ko. tyyppiä kuvaavan sinänsä ihan hyvän filmin. eittämättä tyyppi oli lahjakas mutta myös naisia oli lukuisia. sentään sofia tuli mainituksi pari kertaa kahden ja puolen tunnin leffassa. se kertoo kaiken. mistä sitten kertookin.

6. Martti Vierailija

Rakkaudella Sinua muistaen...!!! Martti.:cry:

7. Höpöhöpö Vierailija

Poikansa kertoo vuonna 2017 tapaavansa äitiään silloin tällöin joten ei ole kuollut.

8. Luin Vierailija

Lukekaa viimeisin Kodin Kuvalehti, siinä on PiaSofian pojasta juttu. Nimeä ei ole mainittu mutta jos ko. naisesta jotain tietää niin yhteys selviää nopeasti.

9. vierailija Vierailija

Tunnen Kiukkosen. Kaukana mallivuosien kunnostaan....

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri