Hae Anna.fi-sivustolta

Pianonkuljetus

Viestiketju osiossa 'Säästöpossu' , käynnistäjänä kaisu, 27.10.2005.

1. piano Vierailija

Minä olen käyttänyt piano poikia aina kun olen muuttanut. Hyvä palvelu

2. Lauta Vierailija

Ootpas typerä ihminen kun tollasta kehtaat kirjottaa tänne!
    p.s En ole kainuulainen mutta toi sun tyylis on naurettava, pelle

3. acamus Vierailija

Kuljetuspalvelu Vatialalla tunnin siirtohommat maksoivat 749€.

4. Saku Vierailija

- - -
    PianoPojat Helsinki. Täsmällistä, ystävällistä palvelua. Kolmen kerran kokemuksella tämä arvio. Suosittelen!

5. vierailija Vierailija

Olen kantanut pianoja 5 vuotta. Jos minulle tulee soitto että tarvii kantaa n.200kg painava piano paikasta A paikkaan B. Paikassa A on kaksi kerrosta ja paikassa B on kaksi kerrosta ja näiden välimatka on vaikka 15km. Lähdemme työkaverin kanssa Ajamaan pakettiaitolla joka on suunniteltu tähän hommaan eli on pehmustetut seinät ja takalaitanostin. Matkaa on paikalle 10km. Saavumme paikalle otamme kantoremmit ja kärryt mukaan kannamme omilla selillämme sen alas kaksi kerrosta ja pakkaamme autoon. Ajamme paikkaan B. Taas kannamme omilla selillämme sen uuteen paikkaan. Pianossa ei ole kuljetuksen aikana tullut ainuttakaan jalkeä. Kiitämme asiakasta ja ajamme takaisin työpaikalle joka on 15km päässä. Tämä kaikki maksaa 130€. JA SE ON JONKUNMIELESTÄ KALLIS ??!!?? Siitä kun vähentää kahdenmihen palkan ja verot ja vakuutukset ja polttoainekulut ei siitä paljon käteen jää yrittäjälle. Miettikää ennenkuin alatte valittaa asiasta mistä ette mitään tiedä.

6. Just näin, samaa mieltä. Suomessa kaikenlainen yrittäminen on tehty kalliiksi, ei voi mitään. Ja paremmin tienaavat maksavat joka tapauksessa suurimman osan näiden ruikuttajienkin palveluista veroeuroillaan.

7. vierailija Vierailija

Viime vuonna pyysin tarjousta pianon, astianpesukoneen ja pyykinpesukoneen kuljettamisesta. Pääkaupunkiseutu, arkipäivä ja etäisyys rivitalokohteiden välillä pari kilometriä. Kaikki tarjoukset olivat 250 euron tuntumassa. Aikaa tuollaiseen keikkaan ei voi mennä kuin joku puolitoista tuntia siis kaiken kaikkiaan. Melkein 170e per tunti. On siinä kyllä katteet kohdillaan. Ei ihme, että puoli Suomea teettää duunarityöt pimeänä.

8. vierailija Vierailija

asun neljännessä kerroksessa, hissiin vaan pystyyn, siinä se tuli,
    muutaman metrin piti kantaa, ulko-ovelta hissiin ja hissistä sisälle,

eikä meidän talon hissi ole edes iso

9. Pianasti Vierailija

Pianon kuljettaminen on rankkaa puuhaa enkä alkaisi sitä amatöörikavereiden kanssa tekemään. Satanen pianon kuljetuksesta on tämän päivän Suomessa halpaa. Samalla hinnalla hyvä että saat viemärin avaajan sotkemaan asuntosi.

10. Liisa Vierailija

11. vierailija Vierailija

Pianon muuttaminen ei ole yhtä yksinkertaista kuin saman painoisen laatikon muuttamine. Piano on todella herkkä rikkoutumaan ja siksi pitää olla varovaisempi. Periaatteessa pelkkä voimakkaampi jarrutus liikennevaloissa voi aiheuttaa pianoon vaurioita vaikka se olisi kiinnitetty.

Lisäksi asiakkaat ovat yleensä todella kiintyneitä pianoihinsa (myös minä),joten jos piano vaurioituu, niin yrittäjähän sen joutuu maksamaan eikä omaa pianoa voi noin vain korvata jollain uudella random pianolla. (Tarkemmin: vakuutusyhtiöhän sen maksaa,mutta kyllä senkin yrittäjä maksaa lopulta)

luovuin aikoinaan omasta pianosta, kun alkoi tulla paljon muuttoja suomen laidasta laitaan. tuli halvemmaksi ostaa uusi piano ja viimeisen muuton yhteydessä sitten vaihdoin sähköpianoon (kun en ole ammattilainen eikä siten ole välttämätöntä soittaa autenttisella pianolla).

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri