Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:03 stidi kirjoitti:täytyypä kokeilla tuota josko onnistuis. Eli sillä sais ne kaikki kerralla?
Kun sen verran ite onnistuin tossa töhertämään että saan niitä yks kerrallaan tuotua, mutta aika hidasta touhua.
Katsotaan ja kokeillaan.
Täytyy vaan toivoa etten onnistu turmelemaan niitä.
Ja sain sen pikakuvakkeenkin vihdoin luotua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:45 tiina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:03 stidi kirjoitti:täytyypä kokeilla tuota josko onnistuis. Eli sillä sais ne kaikki kerralla?
Kun sen verran ite onnistuin tossa töhertämään että saan niitä yks kerrallaan tuotua, mutta aika hidasta touhua.
Katsotaan ja kokeillaan.
miten sait sen pikakuvakkeen työpöyödälle..mä yritin lähettää skypellä keskustelun aikana,,mut ei onnistu,,palauttaa takas picasaan..osaan kyllä siirtää toiseen albumiin hiirellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:26 stidi kirjoitti:voisko johtua siitä kun mulla on tuon omatkuvatiedostot alla vielä alakansioita kun on puhelimella kuvattuja kuvia niin ne on jokainen tavallaan omassa kansiossa?
:attn: help meAlkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:45 tiina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:03 stidi kirjoitti:täytyypä kokeilla tuota josko onnistuis. Eli sillä sais ne kaikki kerralla?
Katsotaan ja kokeillaan.
miten sait sen pikakuvakkeen työpöyödälle..mä yritin lähettää skypellä keskustelun aikana,,mut ei onnistu,,palauttaa takas picasaan..osaan kyllä siirtää toiseen albumiin hiirellä![]()
Siis Picasa on kuvien arkistointiohjelma eli se näyttää kuvat jotka sinulla on omalla koneellasi. Se ei talleta kuvia tiedostoihin vaan sen näyttämät kuvat täytyy olla sinulla talletettuna levylle. Ihan niinkuin kaikki kuvankäsittelyohjelmat ja muut vastaavatkin toimivat: kuvat täytyy olla koneella talletettuina että voit niitä muokata. Koneelta (levyltä) kuvat eivät katoa ellet joko itse niitä poista tai kovalevy mene rikki mutta mikäli kuvat olisivat vain esim. Picasassa niin kun/jos ohjelmaan tulee vikaa tai se kaatuu tai poistetaan vaikka vahingossa niin kuvat ovat samantien mennyttä.Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 20:00 stidi kirjoitti:Otetaas uusiks vielä. miksi en saa noita kuvia pelkästään pikasaan?
Saan ne vietyä picasaan omista kuvatiedostoista, mutta kun menen poistamaan ne kuvat sieltä omista kuvatiedostoista niin ne poistuvat myös picasasta.
Millä saan ne pelkästään sinne picasaan?
ja kertokaa niin et tyhmä ymmärtää.... eli kuin pienelle lapselle, heh.