pidätkö molempia (vihki ja kihlasormus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo

Vieras
pidätkö molempia, vai vaan vihkisormusta??? me sovittiin miehen kans et ostetaan naimisiin mennessä molemmille uudet sormukset ja pidetään vaan niitä. eli mulle tulossa joku levee timantti rubiini sormus, valkokultaa ja miehelle levee valkokulta sormus.

onko muilla joilla näin....

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
pidätkö molempia, vai vaan vihkisormusta??? me sovittiin miehen kans et ostetaan naimisiin mennessä molemmille uudet sormukset ja pidetään vaan niitä. eli mulle tulossa joku levee timantti rubiini sormus, valkokultaa ja miehelle levee valkokulta sormus.

joo miettiny oon aivan samaa, et mitenkä tekis, taidan siirtää kihlan eri käteen

Me ostettiin sillon kun mentiin kihloihin kauheet keltakultaset...joten kun mentiin naimisiin hankittiin mulle uus valkokultanen ja vihki...ja molempia siis pidän.
Mieskin sai uuden sormuksen silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

joo miettiny oon aivan samaa, et mitenkä tekis, taidan siirtää kihlan eri käteen

Anteeksi nyt vaan, mut mua häiritsee jos joku käyttää nimimerkkiä ap, eikä kuitenkaan ole ketjun ap. Tää ei oo eka kerta

Yhteistyössä