Pidätkö sovituista ajoista kiinni ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnustatko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnustatko

Vieras
Itse prin pitämään sovituista ajoista kiinni myöhästelemättä tai jos myöhästyn niin ilmoitan vaikka kyseessä ei oleisi kuin 5 min. Minusta se on kohteliasta.

Tuli asia mieleen siitä kun huudossa myin yhden tuotteen ja ostaja sitten halusi tulla outamaan. Sovittiin että klo 18 tulee, niin ilmoittamatta mitään hän tul 10 yli seitsemän. Soitin hänelle 20 yli kuusi ja silloin hän oli jo tulossa meille päin. Vähän oikeesti otti päähän. Käväisi jo mielessä,että enään en myy noutona mahdollisuutena mitään kun ei tajuta ilmoittaa tai pitää sovituista ajoista kiinni.

todellakin pidän ja yleensä olen etuajassa aina.
Meillä on yksi tuttavaperhe,joka muuten on todella ihana,mutta aina meinaa/menee hermot kun ovat 1-3h. AINA myöhässä.

Pidän ja mieskin on pikkuhiljaa oppinut pitämään kuten joten, tai ainakin tietää, että minä en tykää myöhästelyistä :whistle:

Muksuille oli just viime viikolla sanonut, että nyt äkkiä kyytiin (haki koululta) äiti ei tykää että olen myöhässä :D

Mulla myös yksi tuttava, joka on aina myöhässä ja reilusti, olenkin oppinut, että jos sovitaan tuloajaksi vaikka 11, odotan häntä 13 kieppeillä, ja jos onkin aiemmin olen vain postiivisesti yllätynyt.

Viimeksi muokattu:
Pidän. Mua ärsyttää ihmiset jotka ei pidä. Varsinkin jos siinä tilanteessa iso joukko muita ihmisiä saa odottaa heidän takiaan (voisi mm. suosiolla jättää myöhästelijät "rannalle" busseista ja lentokoneista).

Kyllä pidän ja jos matkalla tapahuu jotain yllättävää ja tiedän myöhästyväni vaikka olen lähtenyt ajoissa niin ilmoitan siitä tekstiviestillä odottajalle ettei hän turhaan kummastele missä viivyn mutta silloinkin yritän tulla niin pian kuin mahdollista ja aina lähden sen verran ajoissa että ehtisin mieluiten paikalle jo hieman ennen

Minä olen aina ajoissa ja jos tulee mutkia matkaan ilmoitan siitä.Enkä odota 15min kauempaa ketään joka ei ole ilmoittanut että myöhästyy vaan lähden pois ja jos kyselee perääni jälkeen päin niin kerroin nätisti odottaneeni mutta kun ei kuulunut eikä näkynyt niin lähdin.Eri asia näin lapsellisena jos sovitaan avoin aika esim. klo 13 aikaan niin silloin olen siellä 12.45-13.30 mutta silloinkaan en pidä sopivana mennä vasta puolentoista tai kakhden tunnin päästä paikalle

Yhteistyössä