Pidätkö työstäsi? Mitä työtä teet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pidän. Olen myyjä. Meitä on 5 hengen työyhteisö myymälässä joka sijaitsee isossa kauppakeskuksessa. Miksi pidän... Mukava porukka, hyvä liksa, enimmäkseen asiakkaat on mukavia ja tykkään auttaa ihmisiä. En pidä: työajat. Joskus vituttaa iltavuorot ja sunnuntait kun "kaikki muut" on vapaalla ja itse joutuu roikkumaan duunissa. Kaikkein ärsyttävintä on, jos siellä ei ole yhtään asiakasta eli olet ihan ns. tyhjän panttina.

siivoan
vanhusten parissa
saan määrätä työstäni ja työajoista ihan itse, siitä tykkään
työympäristö mukava ja työkaverit mukavia ja rentoja,hyvä työilmapiiri
pitkä työmatka siitä en tykkää,lisää päivään yli tunnin:(

Mä olen opiskelujen ohessa pankin täti ja kirjanpitäjä. Molemmissa on hyvät puolensa - pankissa on hyvä porukka ja pääasiassa mukavia asiakkaita. Kirjanpidot teen kotona eli esim tämä yö on hyvää työaikaa tai sitten ei...

Enimmäkseen pidän. Olen lastentarhanopettaja. Pidän, koska lapset ovat ihania; saa välittömän palautteen, kaikki päivät ovat erilaisia, saa tehdä lasten kanssa sitä mistä itsekin tykkää. Silloin en pidä jos ei saada sijaista esim.

Pidän työstäni, se on vaihtelevaa siinä mielessä, että välillä teen töitä yksin, mikä sopii luonteelleni hyvin, välillä pitää tehdä tiivistä tiimityötä. Minulla on oto-tehtäviä, vuoronesimies- ja työnohjaustehtäviä, joista saa lisäsisältöä työhön. Positiivista on myös hyvä palkka ja runsas vapaa-aika. Välillä väsyttää ja turhauttaa jotkut asiat, osin huonot työajat, mutta hyvät puolet peittoavat huonot. Työni on valtiolla toimihenkilönä, tarkemmin en halua eritellä.

Pidän todellakin työstäni,tai no kaikista niistä! Työnteko on mulle,kuin terapiaa.

Niin ja olen ammatiltani ravintolakokki sekä tarjoilija ja kumpaakin työtä teen.
Lisäksi joskus teen sairasloma tuurauksia pomoni grillille ja juonnan karaokea muutamassa ravintolassa toisinaan.

Ja kuten arvella saattaa työympäristö on meluisa ja asiakkaat milloin missäkin kunnossa.
Työhön kuuluu ihmisten kanssa tekemisissä olo,joka sopii minulle erittäin hyvin. :)

Viimeksi muokattu:
Erittäin paljon pidän työstäni, työ haastavaa, "ei seiso paikallaan" vaan aina jotain uutta oppii, ammattitaitoinen työtiimi, paljon sosiaalisia kontakteja ja päivätyö. Päihdepuolella työskentelen.

Viimeksi muokattu:
Pidän tosi paljon. Työssäni on vaihtelevuutta vaativuustason ja tahdin suhteen, projektiluonteisuutta. Teen monenlaista, pääasiassa istun koneen ääressä ja kirjoitan. Työskentelen paljon toisten kanssa, vaikka oma työni on kuitenkin ihan itsenäinen osio, jonka suoritan itse. Silti kokonaisuuden hallinta on yhteispeliä. Työkaverit ovat läheisiä ja yhteisö pieni. Työympäristö on mainio, vanha ja sopivan nukkavieru (kotoinen) "kattotoimisto" Helsingin keskustassa.

Olen hevosenhoitaja/tallilomittaja-yrittäjä. Lisäksi pidän kotona omaa tallia, täällä asuu omat hevoset, muutama vuokrapaikkalainen ja pidän ratsastustunteja kylän pikkutytöille.
Ettei kävisi tylsäksi, opiskelen sivussa hevoshierojaksi.

Työ on fyysisesti tosi rankkaa, palkka on paska ja työajat niin syvältä, että sinne ei aurinko paista.
Vaan mihinkään en tätä vaihtaisi, tykkään työstäni todella.

• Tykkää
Reactions: HelgaP
Teen laivojen hyttejä pääsääntöisesti, nyt hieman heikot markkinat (siksi opiskelen, koska lomautettu) myöskin meillä osittain maapuolen eli hotellihuoneita ja kylpyhuoneita tehdään. Jos en pitäisi työstäni en sitä olis tehnyt n.20 vuotta.

Pidän oikein kovasti, olen luokanopettaja ja aineenopettaja alakoulussa. Päivät kuluu nopeaan. Miinusta on pienehkö palkka ja töiden kasaantuminen lukukausien alkuun ja loppuun.

[QUOTE="mamm";25015123]pidän, kirjanpitäjänä olen neljän hengen porukassa, työkaverit on varmaan parasta:) palkka melko paska..[/QUOTE]

Plajon tuo palkka sitten on?saako kysyä.Minkälainen koulutus?

Onpa tullut paljon vastauksia :) Mukavaa, että niin moni tuntuu tykkäävän työstään. Itse olen sivutoimisten opiskelujen ohessa kuntosalilla töissä. Hoidan lapsia ja siivoan. Tykkään työstäni todella paljon, työ on itsenäistä, työympäristö mahtava ja rento, asiakkaat mukavia ja hyväntuulisia, työkaverit samoin. Välillä on raskasta ja työvuorot ottavat joskus päähän mutta yleensä on tosi mukavaa ja aina menen mielelläni töihin. Palkkaus on myös alakanttiin vaikka voisi olla huonompikin. Vaikka toivonkin tulevaisuudessa työllistyväni koulutustani vastaaviin töihin, täytyy kyllä sanoa, että haikein mielin tulen tästä paikasta jonakin päivänä lähtemään.

Yhteistyössä