Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:Sori nyt vaan mut ei mahdu mun järkeen miten joku jaksaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
60 kpl yhden euron ostoksia =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä kehut rahoillasi niin eiköhän olisi ollu parempi jättää noi ostokset köyhemmille ostettavaksi? Ees osa? Mitä noin paljoilla rytkyillä ees tekee?
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:Sori nyt vaan mut ei mahdu mun järkeen miten joku jaksaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Häh?
Siis siellä on jotain roinaa euron/kpl?
Alkuperäinen kirjoittaja Isla:Mitäs kaikkea ostit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostitko vanhimmalle lapsellesi/lapsenlapsellesi mitään, vai hemmottelitko ainoastaan pienimpiä?
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Häh?
No ei nyt roinaa, ale-vaatteita eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis mitä hiton kuudenkympin ostoksia?
Häh?
No ei nyt roinaa, ale-vaatteita eurolla.
Okei, nyt tajusin.
(vähän hidas tänään)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö teillä ole vaatteita ennestään? Mihin yksi lapsi tarvii esim 5 shortsit?
En enää ihmettele että vanhin lapsesi tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja osattomaksi vaikka sit sillekkin osteletta tavaroita. Muistaa sen kuinka erilaisessa arvomaailmassa nyt elätte, ja muksuille ostelette kaikenlaista kun hän itse ei lapsena tainnut saada paljoa mtn