Pieneltä paikkakunnalta kauas kaupunkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmmm"

Vieras
Asun 12 000 asukkaan paikkakunnalla Oulun korkeuksilla ja pidemmän aikaa on tuntunut että haluaisin muuttaa vaikkapa Tampereelle, Vantaalle tai jonnekkin etelämpään ja isoon kaupunkiin. Täällä on kaikki kaverit ja sukulaiset, mutta kaipaisin enemmän menoa ympärilleni. Onko teillä kokemuksia muuttamisesta pienestä paikasta isoon kaupunkiin? Välimatkaakin tulisi satoja kilometrejä.. Onko jollekkin käynyt niin että on muuttanut mutta palannutkin takaisin? Tai kokemuksia että ei viihtynyt isossa kaupungissa jossa oli aina asunut?

mulla taas kaikki sukulaiset ym isossa kaupungissa. Muutin pienempään paikkaan koska mies ei suostunut muuttamaan mun luokse. en viihdy täällä "maalla" haluan takaisin kaupunkiin. Kaipaan sitä menoa ympärilleni ja läheisiäni. Tulen vielä piankin palaamaan. Jääkööt mies sitten...

Minä kokeilin, en viihtynyt... Asun nyt suunnilleen samankokoisella paikkakunnalla kuin sinä nyt. Kaikki palvelut, mitä tarvitsen löytyy ja joka paikkaan on lyhyt matka eikä ole ruuhkia! Ja asun tilavassa kodissa ok-talossa, vaikka opiskelen... Puoliso on kyllä jo työssä, mutta ei tämä ois mahdollista isossa kaupungissa... Mukavaa on lähteä vaikka järven jäälle kävelemään tai vaikka kestohangille, kun on maaseutu lähellä...