Pienestä tuo meidänkin tyttö raivarit saa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
Heräsin pienemmän tytön kanssa aikaisemmin kuin tuo päälle 3v. Kun hän heräs ja kuuli että ollaan hereillä niin alkoi hirveä raivoaminen ja tavaroiden heittely oveen ja haukku mua tyhmäksi. Monta kertaa kävi tässä olohuoneessa karjumassa että meidän pitää mennä takas nukkuu et se pääsee viereen :o Monta kertaa sanoin että me olemme nyt hereillä että ei äiti enää nukkumaan mene ja hän sit repi mun vaatteita vihaisen näköisenä. Tyttö vaan raivos ja raivos ja juoksi omaan huoneeseen ja paiskas oven kiinni niin kovaa ku voimaa siltä löyty ( luulin että eteisen peilit tippuu alas ku paiskas niin kovaa ) ja alko taas viskoo tavaroita ja haukkua tyhmäksi :(

No nyt on onneksi rauhoittunu, mut toista samanlaista aamua en haluaisi :snotty:

:D
Meillä saa 4v tyttö raivarin, jos ei aamulla ehdi isin tai äidin kainaloon köllöttämään!
Ja sitten toinen raivari tulee, jos isoveikka on ehtinyt ensiksi käymään aamupissalla! :D
Joskus on pinna aika tiukalla kun tuota äkäpussia kuuntelee...
Tänään onneksi ollut rauhallinen aamu, ehti isin kainaloon aamulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuttua..:
Meillä saa 4v tyttö raivarin, jos ei aamulla ehdi isin tai äidin kainaloon köllöttämään!
Ja sitten toinen raivari tulee, jos isoveikka on ehtinyt ensiksi käymään aamupissalla! :D

:D :D :D
"Ja sitten toinen raivari tulee, jos isoveikka on ehtinyt ensiksi käymään aamupissalla!" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua..:

:D :D :D
"Ja sitten toinen raivari tulee, jos isoveikka on ehtinyt ensiksi käymään aamupissalla!" :laugh:

Elämä on julmaa...
Kilpailla siis voi jopa vessavuoroista!! :D

...jolla ovien paiskomisen saa loppumaan. Eräs tuttava teki aikoinaan raivoavalle ja ovia paiskovalle tyttärelleen, joka jo oli kylläkin teini-ikäinen, vastavedon ottamalla hänen huoneestaan oven kokonaan pois. Meni pari päivää, jonka jälkeen neiti hyvin katuvaisena pyysi anteeksi käytöstään ja kysyi, jos saa huoneensa oven takaisin. Sen jälkeen ei ovia paiskottu siinä perheessä.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja malla:
...jolla ovien paiskomisen saa loppumaan. Eräs tuttava teki aikoinaan raivoavalle ja ovia paiskovalle tyttärelleen, joka jo oli kylläkin teini-ikäinen, vastavedon ottamalla hänen huoneestaan oven kokonaan pois. Meni pari päivää, jonka jälkeen neiti hyvin katuvaisena pyysi anteeksi käytöstään ja kysyi, jos saa huoneensa oven takaisin. Sen jälkeen ei ovia paiskottu siinä perheessä.. :)

No eipä oo tullu mieleenkään. Täytyy ottaa tuo pois jos viel jatkuu paiskominen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja malla:

Mä vähän epäilen tämän tehoamista 4vuotiaaseen raivottareen... ;)
Mut teinille tää varmasti tehoaa :D :D Oma rauha mennyttä!

Kyllä mullakin on välillä vähän pinna kireellä aamusin eikä parane miehen sillon paljon mulle jutella... Aamut ei vaan ole mua varten ja ikää on kuitenkin jo 23v.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mullakin on välillä vähän pinna kireellä aamusin eikä parane miehen sillon paljon mulle jutella... Aamut ei vaan ole mua varten ja ikää on kuitenkin jo 23v.. :D

Ethän sentäs vessavuorosta raivaria saa....;) :p
Ja tiedän, että aamu ei ole sitä parasta aikaa päivästä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä oon liian pian 27 v ja anoppi 62 v ja molemmat aamusin ku persiiseen ammuttuja karhuja. Anoppi vaatii kahvia ennenku hänelle uskaltaa puhua ja mä tarvin joko suihkun tai hyvän aikaa herätä kunnolla

Juuh..nuo aamut voi olla hankalia..itse kullekin :whistle:

Meiltä myös löytyy yks (jos toinenkin) kiukkuiita (esikoinen, 4v. =) ), melkein jo säälittää mies, kuhan nää meijän tyttäret kasvaa..enemmän ja vähemmän naisenergiaa talossa :D

Meidän pian 5 vuotias tyttö on myös aika tuittupäinen :D
Ja meillä kilpaillaan siitä kuka kerkee pukea ensin ;) Taaperoa ei saa alkaa pukemaan päivävaatteisiin ennen kuin esikoinen kerkeää pukea omansa. Niin ja siitäkin voi kilpailla että kumpi pestään kylvyn jälkeen ensin, esikoinen vai taapero :D
Ja jos esikoinen saisi päättää niin vuorot menisi näin "esikoinen, esikoinen esikoinen, kuopus, esikoinen, esikoinen, esikoinen, esikoinen, kuopus, esikoinen, esikoinen, esikoinen... jne." :D

Yhteistyössä