Pienet häät ja morsiuspuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ffff

Vieras
Hei, Meillä ois ajatuksena mennä naimisiin ens kesänä. Ainut ongelma on millaiset häät pidämme. Asumme sukulaisista kaukana(toisella puolella suomea) niin harmittaa kun tuskin pääsevät tulemaan. Sitten toisaalta olemme miettineet että pidämme vain häät omille vanhemmillemme ja miehen siskolle miehineen. Noin pienet häät joihin tulis vain 5vierasta niin ruukataanko silloin pukeutua morsiuspukuun?

Toki saat pukeutua mihin haluat, vaikka ei tulisi yhtään vierasta :) Itse laittaisin kyllä morsiuspuvun pieniinkin häihin. Ehkä nyt en mitään sellaista valtavaa laahuksellista härveliä, mutta kuitenkin jokun nätin yksinkertaisen puvun laittaisin :)

Totta kai saat pukeutua hääpukuun. Jos taas haluat pitää isot niin kyllä ne vieraat tulee! Eivät kaikki tietenkään pääse, mutta ketkä kokevat teidät läheisiksi, tulevat kyllä. Esim. kummit varmasti tulevat mielellään.

Itse olen ollut kaksissa pienissä häissä. Toisessa morsiamella oli luonnonvalkoinen jakkupuku, toisissa ihan morsiuspuku, mutta polvipituinen sellainen.
Ehkä ihan täysi "tylli prinsessaunelma" tuntuisi vähän hassulta, jos vieraita on vain muutama.
Mutta tietysti jokainen tyylillään.

meitä oli me ja lapset mukaanlukien 25 ja oli pappi, pitkä maitokahvin värinen morsiuspuku ym. Ihanat, romanttisen juhlavat häät. Muistot ilahduttavat vielä vuosien jälkeenkin!

No mä olin maistraattihäissä missä oltiin vain minä ja puoliso ja ihan oli morsiammella hääpuku ja sulhasella tumma puku.

Ei kai siihen mitään oikeaa tapaa ole vaan ihan miten itse haluatte. :)

Meillä oli pienet häät, joissa mukana oli vain vanhemmat ja sisarusten perheet. Noista kyllä kertyi 30 hengen joukko. Minulla oli vuokrattu puku. Mielestäni puku on siinä mielessä tärkeä, että valokuvat jäävät tapahtuneesta muistoksi ja niitä kuvia katsellaan vielä vuosikymmenien päästä. Joten jos haluat puvun, niin siitä vaan. Äidillänikin oli aikoinaan vuokrattu puku, vaikka varsinaisia häitä ei ollut. Paikalla pappilassa oli vain todistajat. Muistona äitinikin häistä on hääkuvat, joissa puku on oleellinen osa, sillä siitä ne tunnistaa hääkuviksi.